Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Rigtig fint ridebillede
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 15:31

Jeg sad lige og kiggede lidt billeder igennem af vores ene ridehest Højvangs Dorona, og tilfældigt faldt jeg over et som jeg bare var rigtig glad for. Min opstilling er ikke ligefrem optimal, men jeg synes bare hun går lige præcis som hun skal. Andre behøver selvfølgelig ikke dele den mening :)

 


Billede




Mvh. Sally

Bombesikker og meget veltrænet 4 års hoppe på 138 cm til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super flot hest
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 15:44

Super flot hyp, og jo - jeg deler din mening.



Med venlig hilsen Sheila-Maria :o)


Team-Schade

 

Lyon race kaninopdræt

KLIK PÅ LINKET HEROVER:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også enig :-)
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 11:38

Jeg er også meget enig - hun bruger sig rigtig fint i dette moment :-)

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 15:20

Jeg er også enig :-)



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 23:19

Det kan være det bliver et af de nye billeder der bliver halet frem hver gang der er en diskussion om dressur/form+takt (undskyld, kunne ikke lade være, synes bare altid man ser de samme billeder i de tråde, så lidt fornyelse ville da være rart, og din smukke hest er da et godt bud )

 

Synes også det ser rigtig godt ud, det kan du godt være stolt af


"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 01:13





Fin og rigtig dejlig hest du har dig der :)

 

Nu spørger du jo selv, og det er svært at vurderer udfra et billede, så det er slet ikke sikkert jeg har ret i mine iagtagelser, men dette er hvad jeg ser:

 

Hesten har ikke ryggen med 100 %-. Den er dyb bag sadlen istedet for rund.

 

Jeg har oploadet et billede for at vise hvad jeg mener:

Billede

 

Nu er billedet sløret, men det ser ud til at højre bagben er løftet før venstre forben, så de ikke følges diagonalt, og det er en taktfejl :)

 

Desuden ser hesten samlet fortil, og bøjer i 2. nakkehvirvel, og har ikke nakken som højeste punkt i samlingen og næsen bag det lodrette plan. - dog svært at se 100 % pga. vinklen på billedet. Det er også hvad får musklen til at "poppe frem".

 

Dette er blot hvad jeg ser :)


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 LT....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 22:00

LT har fuldstændig ret i sin teori. :) Synes dog det ser meget fint ud på dit billede. Benene er pænt under den, det kan de ikke, hvis ryggen er meget spændt.

 

Synes dog, det er noget utaktet, eller er det mig, der ikke kan se, fordi det er lidt utydeligt?

 

I jorden er venstre bagben, og højre er løftet, det er rigtig fint.

 

Men modsatte bagben er løftet, hvor forbenet stadig er i jorden?

 

Selvfølgelig er det "detaljer", men det ser lidt sjovt ud, med den takt. :)


Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 07:19

Jeg kan så fortælle jer nu at hesten er 7 år og momentet er fra da hun var 4 måneder inde i tilridning. Jeg synes selv hun generelt viser sig rigtig flot, dog skal jeg huske at nævne at det var en af de sjældne åbne billeder fordi hun havde meget tendens til at krølle sig sammen og hun rigtig gerne ville bakke af. Tak for jeres rigtig gode kommentarer og også til jer med kritik, i tænker mange af de samme tanker som jeg selv har haft oppe og vende :)


Mvh. Sally

Bombesikker og meget veltrænet 4 års hoppe på 138 cm til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider