Fin og rigtig dejlig hest du har dig der 
Nu spørger du jo selv, og det er svært at vurderer udfra et billede, så det er slet ikke sikkert jeg har ret i mine iagtagelser, men dette er hvad jeg ser:
Hesten har ikke ryggen med 100 %-. Den er dyb bag sadlen istedet for rund.
Jeg har oploadet et billede for at vise hvad jeg mener:
Nu er billedet sløret, men det ser ud til at højre bagben er løftet før venstre forben, så de ikke følges diagonalt, og det er en taktfejl 
Desuden ser hesten samlet fortil, og bøjer i 2. nakkehvirvel, og har ikke nakken som højeste punkt i samlingen og næsen bag det lodrette plan. - dog svært at se 100 % pga. vinklen på billedet. Det er også hvad får musklen til at "poppe frem".
Dette er blot hvad jeg ser 