Jeg har oplevet mange ting - jeg bor sammen med en clairvoyant. Så der sker ofte "ting og sager".
Min kæreste har faktisk taget et billede af en ånd, det billede plager mig stadigvæk.
Men så vidt jeg har fået fortalt var den ånd på billedet en beskyttende ånd da den var hvid og lysende.
Men pokkers skræmmende alligevel.
Jeg har ofte følt mig overvåget - hånden har gøet pludseligt uden varsel og "jaget" noget. Det samme har katten gjort.
Lyset er slukket i stalden mens jeg har været der, og stalddøre er smækket i ved kæmpe brag selvom der var total vindstille.
Jeg er selv meget følsom og derfor har jeg en tendens til at tiltrække "uforklarlige fænomener"
Af og til bliver jeg ret bange, men for det meste beder jeg "ånden" om at forsvinde og fortæller at jeg ikke ønkser at den skræmmer mig eller viser sig for mig.
Det plejer at hjælpe.
Har oplevet at sidde med ryggen til brændovnen i sofaen og opleve det som om at en dør bag mig var åben så kulden (frostgrader) kunne komme ind.
Dette stod på i laaang tid - måtte ringe til kæresten da jeg synes det var rigtig ubehageligt. Hver gang jeg vendte mig om forsvandt det - og når jeg igen havde ryggen mod døren sneg "kulden" sig ind på mig. Det var i samme lejlighed (ved døren) at min kæreste tog et billede af en skikkelse. Så der har uden tvivl været "et eller andet"
Når jeg er i "balance" så oplever jeg mere end når jeg har travlt og er stresset.
Jeg har altid haft en meget god 6. sans, og oplevet pudsige sammentræf.
for 14 dage siden står jeg inde i Tiger-butikken og kigger på en nøglering (ikke at jeg har brug for én) men er forundret over en Ugle-nøglering med lysende blå øjne. Når man trykker på den siger den ugle-lyde.
Samme aften fodrer jeg hestene i løsdriften og en kæmpestor hvid/lys ugle flyver ind og sætter sig på en bjælke og sidder og stirrer på mig.
Jeg har ALDRIG i mit liv set en ugle før
Synes jeg er et sjovt sammentræf:-)
Den slags har jeg oplevet en millard-gange...
Vil lige sige at jeg skal virkelig passe på med hvad jeg "ønsker" mig af dårlige ting.
Fordi siger jeg f.eks at jeg ønsker at min hest skal blive rask og jeg gerne selv tager smerten - ja så får jeg dén!
Så vælter ulykkerne ind over mig.
Min lille plag har lige været/er meget dårlige i dens ben, og jeg har grædt mange gange for den siddende i boksen. Indtil én dag hvor den havde det meget slemt og jeg sagde højt at jeg ønskede all elendigheden selv bare at hun blev rask. I 3 mdr har jeg været igennem smertehelvede og tristhed som er svær at beskrive. Min plag er ved at være rask og har trodset ALLE dyrlægerne. Hun stod til aflivning men kan nu gå - og har taget på, og ligner en ganske normal hest igen. Min kæreste måtte "overtage" fordi jeg har haft det så slemt, og redet "trådene" ud.
Det vil stortset altid kunne bortforklares med at det er et tilfælde at jeg får det så fysisk dårligt og er trist fordi min hest er syg. Det ved jeg godt. Jeg er også selv MEGET skeptisk - men meget underligt at være i det. Og lyder endnu mere dumt når man skriver det ned...men ja..
Desværre virker det ikke den anden vej at jeg ønsker mig penge - at så kommer de:-) Ville ellers være rart.