Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Ånder - overnaturligt
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 18:57

Godaften HNer!
Jeg sidder og er ved at forberede mig til KS-eksamen (historie, religion og samfundsfag), og er næsten færdig, men er gået i stå. Jeg har idag afsluttet Ånderne Vender Tilbage for 2. gang, så har nu set både sæson 1 og 2 to gange og efterhånden set adskillige gyserfilm. Og jeg kan
ikke få nok! Jeg synes det er SÅ spændende. Jeg har en god veninde, der har oplevet lidt underlige ting, men jeg har aldrig selv oplevet noget, hvilket i sidste ende nok er godt, for tror jeg ville freake total ud. Jeg tror fuld og fast på, at der er noget mere mellem himmel og jord, som er overnaturligt og uforklarligt.
Jeg ved der er en masse forskellige holdninger til dette emne, hvilket er forståeligt, da det jo ikke er noget man kan tage at føle på. Det er ikke logisk og der er ikke noget absolut fakta på det. Men jeg synes bare efterhånden der er så mange hændelser man har hørt, film man har set (som også har været basseret på virkelige hændelser), så mange dokumentarprogrammer og så mange almindelige folk, der har deltaget i disse programmer, at det efterhånden er svært bare at smide det over skulderen og sige det er fup og løjer det hele.

Er der nogle af jer der har oplevet noget spændende/uhyggeligt eller har hørt noget?

DISTRIKTSMESTER 2011 FOR JUNIOR I D14

Chopali du er og bliver den bedste!

Vi er røde vi er hvide
- Vi står sammen for at ride!

0
0
Svar på denne tråd

Overnaturlige ting
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 19:17

Det sted min gamle pony stod opstaldet oplevede vi ofte at radioen tændte, lyset var tændt når vi kom om morgenen, selvom der ikke havde været nogen i stalden siden hestene blev lukket ind. Men det kan ligeså vel være ledningerne som det kan være ånder.

Derudover har dem der bor på stedet sagt at de har set en pige stå i køkkenet (og de har altså ingen børn...) men hvem ved.

Tror selv helt sikkert på at der er mere mellem himmel og jord.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 19:22

Jeg har oplevet de sædvandlige ting som alle prøver engang imellem, fx at TV'et tænder og lignende :)

Ikke noget mystisk i det, det sker for alle og skyldes højst sandsynligt noget med strømmen.

Udover det har jeg ikke oplevet noget. Men jeg går heller ikke og leder/holder øje, da jeg ikke tror på sådan noget :)

Det er spændende i film, ja helt sikkert! Men jeg er for naturvidenskabelig til at tro på det findes i virkeligheden :D

0
0
Svar på denne tråd

Argh...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 19:23

Jeg har for mange år siden boet i en lejlighed, hvor der var en uindbudt mand, der også boede der.. Lyden blev skruet voldsomt op på stereoanlægget, krus kurede hen ad bordet, og så kunne jeg mærke ham, når jeg f.eks. sad og læste om aftenen, eller når jeg tog tøjet af ved sengetid. Ubehageligt.

Personligt tror jeg på, at disse ting ofte sker, fordi man skal lukkes op for den åndelige verden.. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Vil du lære at rumme hele dig?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Never sacrifice who you are

just because someone

has a problem with it

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2012 19:59

Jeps, jeg synes også at jeg har oplevet min del af det overnaturlige!

Mine forældre bor på en 100 år gammel gård, og jeg har ofte oplevet at høre fodtrin op af trapperne, nogen der går rundt ovenpå og at vinduer pludseligt er åbne! Og så er både min søster og jeg overbevist om, at der er en mand inde på et af værelserne ovenpå - man føler sig overvåget, og der er bare et eller andet uhyggeligt ved det rum!

Men jeg tror bestemt også på at der er mere mellem himmel og jord!

SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  13-06-2012 06:26

Først vil jeg sige at jeg har og nu oplever MANGE ting hi hi hi .Men har lært at håndtere det og lukke af for ånderne, når jeg ikke skulle bruge dem eller omvendt .

Dernæst så siger Marion, at hun er igang med en NY udsendelse lidt a la " Ånderne vender tilbage" .

Den vil komme på tv 3 . Så hold øje der, hvis det har din interesse. .

Stald Graven

3 ledige bokse tilbydes .

0
0
Svar på denne tråd

Marion program
Forfatter: 
Dato:  16-07-2012 17:06

Det lyder spændende med et nyt program med Marion!

Jeg synes også den slags er spændende.

Jeg vil nok sige at jeg er skeptisk - tror bestemt ikke på alt, men jeg er sikker på at der er "mere mellem himmel og jord".

Jeg har også selv oplevet nogle sære ting som gør at jeg ikke er i tvivl.

Jeg faldt den anden dag over nogle videoer på youtube, som jeg synes er spændende - så det link vil jeg da lige give videre til jer som kunne være nysgerrige.

www.youtube.com/ watch?v=_EkxpKConPk&fe...el&list=UL

Så er det jo op til den enkelte om man tror det er fup eller om man tror det er rigtigt

Fotograf Heidi Glisborg

* Kig forbi arkivet med masser af stævnebilleder *

www.wpets.dk

www.boxeren.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2012 21:11

Jeg elsker Åndernes magt. :) Når det er sagt, er det ikke der, man umiddelbart skal søge først til, hvis man er interesseret i sådan noget. Jeg tænker på den udgave med Hannibal, hvor de er sat på alle mulige sporhunde-opgaver.

Synes det er ærgerligt, fejl marginen var så høj. Har du set de clairvoyanter fra australien, som "opklarer" mord-mysterier. DE er dygtige, der er knap nogen fejl-margin.

Alle har noget, men ikke alle har 100% dækning på antennen, de fleste har en del støj. :)

0
0
Svar på denne tråd

har....
Forfatter: 
Dato:  16-07-2012 22:26

For nyeligt i min nye lejlighed oplevet noget MEGET skræmmende, jeg kom hjem lidt halv fuld fra mine forældre mærker godt på vej op af opgangen at der rimelig varmt men jeg ligger ikke så meget i det før jeg åbner min dør til lejligheden, hvor det føltes som om jeg blev skubbet væk og frem kom en vamrebølje varmere end sauna, der var så varmt at jeg måtte tage min tykke trøja af og have den over ansigtet da jeg skulle ind ellers brændte det for meget! jeg kæmper mig ud i køkkenet og for kigget hurtigt ud under trøjen og ser at ovnen står tændt på det højeste (300grader) varmluft og står piv åben! alle vinduer i lejligheden var lukket(som ellers altid er åben for at undgå støv og grim cigaret lugt) for hurgtig slukket ovnen og åbnet alle vinduer, da varmen var ved at være ude kiggede jeg mig omkring, ingen havde været her inde indbrud, herværk osv. flere steder ude i køkkenet omkring ovnen er plastik smeltet og der har været tæt på ildebrand da ovnen havde kørt sådan i min 6 timer, efter der har jeg selvfølgelig hevet og flået i ovnen for at se om den kunne åbne af sig selv og det kan ikke lade sig gøre havde heller ikke lavet mad inden jeg var taget afsted, flere gange efter har jeg oplevet det men har nået at slukke derfor er min kanin flyttet hjem til mine forældre da den ville være død hvis ikke hun havde været i løbegård på altanen.

og hver morgen kl 5 vågner jeg altid af at jeg kan høre toilet+køkken døren smække hårdt mange gange i træk og nogen gange lyder det simpelthen som om nogen er igang med at smadre lejligheden, men når jeg går ud for at kigge er der ikke noget.

køkken døren åbner og lukker osse hele tiden mig og min mor har osse tjekket om døren hænger eller håndtaget er løst træk osv. men heller intet der er der at finde noget :-)))

Gør det så naturligt som muligt.

R.I.P lukas

19.04-2012

*SØGER EN SØD PLAG 1-3 ÅR*

0
0
Svar på denne tråd

uhhhhhhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  08-11-2012 20:53

fed tråd, og super spændende at høre hva i har oplevet.

Jeg tror på ALT, men har aldrig oplevet noget ...

Hilsen Mette

MJ SIOUX

RESOLUTE

FAVEUR

BELIVE IT

R.I.P Min gode gamle Chico hund.. 1999 - 2012 <3

R.I.P MANJARO KÆRSGAARD 1996 - 2007

R.I.P K.B.HOLIDAY 2000 - 2009

0
0
Svar på denne tråd

1234356567
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 10:33

Jeg har oplevet mange ting - jeg bor sammen med en clairvoyant. Så der sker ofte "ting og sager".

Min kæreste har faktisk taget et billede af en ånd, det billede plager mig stadigvæk.

Men så vidt jeg har fået fortalt var den ånd på billedet en beskyttende ånd da den var hvid og lysende.

Men pokkers skræmmende alligevel.

Jeg har ofte følt mig overvåget - hånden har gøet pludseligt uden varsel og "jaget" noget. Det samme har katten gjort.

Lyset er slukket i stalden mens jeg har været der, og stalddøre er smækket i ved kæmpe brag selvom der var total vindstille.

Jeg er selv meget følsom og derfor har jeg en tendens til at tiltrække "uforklarlige fænomener"

Af og til bliver jeg ret bange, men for det meste beder jeg "ånden" om at forsvinde og fortæller at jeg ikke ønkser at den skræmmer mig eller viser sig for mig.

Det plejer at hjælpe.

Har oplevet at sidde med ryggen til brændovnen i sofaen og opleve det som om at en dør bag mig var åben så kulden (frostgrader) kunne komme ind.

Dette stod på i laaang tid - måtte ringe til kæresten da jeg synes det var rigtig ubehageligt. Hver gang jeg vendte mig om forsvandt det - og når jeg igen havde ryggen mod døren sneg "kulden" sig ind på mig. Det var i samme lejlighed (ved døren) at min kæreste tog et billede af en skikkelse. Så der har uden tvivl været "et eller andet"

Når jeg er i "balance" så oplever jeg mere end når jeg har travlt og er stresset.

Jeg har altid haft en meget god 6. sans, og oplevet pudsige sammentræf.

for 14 dage siden står jeg inde i Tiger-butikken og kigger på en nøglering (ikke at jeg har brug for én) men er forundret over en Ugle-nøglering med lysende blå øjne. Når man trykker på den siger den ugle-lyde.

Samme aften fodrer jeg hestene i løsdriften og en kæmpestor hvid/lys ugle flyver ind og sætter sig på en bjælke og sidder og stirrer på mig.

Jeg har ALDRIG i mit liv set en ugle før

Synes jeg er et sjovt sammentræf:-)

Den slags har jeg oplevet en millard-gange...

Vil lige sige at jeg skal virkelig passe på med hvad jeg "ønsker" mig af dårlige ting.

Fordi siger jeg f.eks at jeg ønsker at min hest skal blive rask og jeg gerne selv tager smerten - ja så får jeg dén!

Så vælter ulykkerne ind over mig.

Min lille plag har lige været/er meget dårlige i dens ben, og jeg har grædt mange gange for den siddende i boksen. Indtil én dag hvor den havde det meget slemt og jeg sagde højt at jeg ønskede all elendigheden selv bare at hun blev rask. I 3 mdr har jeg været igennem smertehelvede og tristhed som er svær at beskrive. Min plag er ved at være rask og har trodset ALLE dyrlægerne. Hun stod til aflivning men kan nu gå - og har taget på, og ligner en ganske normal hest igen. Min kæreste måtte "overtage" fordi jeg har haft det så slemt, og redet "trådene" ud.

Det vil stortset altid kunne bortforklares med at det er et tilfælde at jeg får det så fysisk dårligt og er trist fordi min hest er syg. Det ved jeg godt. Jeg er også selv MEGET skeptisk - men meget underligt at være i det. Og lyder endnu mere dumt når man skriver det ned...men ja..

Desværre virker det ikke den anden vej at jeg ønsker mig penge - at så kommer de:-) Ville ellers være rart.

Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!

Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 16:15

Jeg kom en aften sent hjem fra arbejde, ved ca.23 tiden.. Jeg havde glemt mine nøgler, men vidste at min kæreste der var ude med nogle venner, ville være hjemme igen ved 24 tiden, så jeg bestemte mig for at blive siddende i bilen og vente. Jeg tændte for radioen og sas stille og roligt i mørket, da jeg pludselig ser nogle slørede skikkelser ude på vores græsplæne. De kommer over fra vores nabo og der er en ca. 10 skikkelser, èn hvid og resten sorte. Det første jeg tænker er at naboen holder fest og de lidt skulle ud og danse rundt på vores græsplæne. Da jeg er ret træt efter en lang dag, så gider jeg simpelthen ikke snakke med en flok fulde mennesker, så jeg skruer ned for radioen og sætter mig tilbage i bilsædet, så jeg håber at de ikke kan se mig.. Pludselig går det op for mig, at hvis det havde været en flok fulde mennesker, så ville der have været larm og der er ikke en lyd.. Der er fuldstændig stille og skikkelserne bevæger sig hurtigere og hurtigere rundt i ligesom en rundkreds og med en meget hurtig bevægelse forsvinder de ud over en lille bakke(med havehegn på) og jeg kan derefter ikke se dem.. Tror I lige at jeg var ved at s . . . . en grøn gris, så jeg fik startet bilen og kørte op til en rasteplads et par km.væk og ventede der til min kæreste var kommet hjem. Det er nu nogle år siden, jeg har ikke set noget siden, men jeg går heller ikke derud om natten..

Skal lige sige at selvfølgelig spurgte jeg naboen om de havde holdt fest og det havde de ikke, men jeg var egentlig heller ikke i tvivl, da det var fuldstændig stille, ikke en lyd. Efterfølgende har jeg undersøgt lidt omkring stedets historie og vi mener at der har ligget en høj her på grunden, idet den ligger på linie med de andre høje her i nærheden. Vores hus og grund ligger også meget højt i forhold til vores naboers så det skal nok passe. Hvad de høje har været brugt til, skal jeg ikke kunne sige, men flere mener at det har været sådan nogle lyshøje, hvor man signalerede til hinanden, men der er ingen der ved det med sikkerhed... Men for pokker det var skræmmende...

Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider