12 år med min lille fede frb/traver blanding...
Jeg tror faktisk aldrig jeg har vise Apollon frem før...
Han er lidt a en lang historie, har været meget skadet da han gik i hegnet to gange som plag og skar begge bagben i små stykker.
derefter udviklede han astma, sparkede sin vandkop ned og skar den dybe bøjesene halvt igennem, blev sparket rent ind på et bagknæ og ødelage den sene som holder knæ skallen på plads og ja, så led han a uforklarlige feber anfald de første 7 år a hans liv.
Hvad den ikke har kostet a blod, sved og tåre, for ikke at tale om penge.... gys....
derudover har den et meget sart hoved, og bliver nemt farlig at arbejde med, den er meget eksplosiv og det har taget mig ÅR at lære at se det komme....
Men her er han, min lille stjerne, som på trods a det hele har kæmpet sig igennem alle LA klasserne i dressur til rimelige % og som kan øvelserne til M efterhånden...
Fik jeg sagt at jeg er en skovl til a ride i sadel... og med kandar...
med "lillebror" saleem ox
zzzzzzz
nå, ja, jeg er springrytter, rider kun dressur på ham fordi han ikke rigtig gider springningen, desværre...
og vi har trænet meget horsemanship og virkelig prøvet a forstå hinanden...
her som et års sammen med sin helbror..... der havde jeg lige købt ham... næh hvor var jeg en hippie den gang
og sidst men ikke mindst, som 6 måneders... sikke slank han var den gang...
Den lille fede på slap line.... jeg har fornylig mistet hans storebror Poseidon (17år, 15 års venskab) pga en ringfod og en gammel skade i hoften, og Apollon står pt skadet selv på anden uge. Dyrlægen kommer (igen) i morgen og leder efter røngten forandringer på ham....
vil nogen hjælpe med a krydse fingre for at hun ikke finder noget og at han blir ok igen? Kan næsten ikk bære hvis den hest her "går ned" også lige nu.... vi gerne ha han holdt mindst 5 år til....
vi har vel haft lige omkring 6 år hvor den har virket, ud a vores 12 år sammen.... det skal jeg seføli heller ikke klage over, så uheldige som vi har været, men jeg er grådig, og vil gerne ha han holder længere