Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 mit første læder arbejde
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 09:51

hej Alle,

 

synes lige jeg ville dele med jer mit aller første læder arbejde - en showgrime til min yngste hest. på næsebåndet står der "SPIRIT". ved godt det ikke er heeeelt lige, men synes alligevel jeg har gjort det rimeligt godt :-)

 

jeg har fået MEGET blod på tanden nu og skal KLART prøve at lave noget mere udfordrende.. hihi..

 


Billede




Billede




-Irish Cob-

Det dejligeste dyr på jorden

Tillidsfuld, godt hjerte og meget følsom!

Køb én og du vil ALDRIG ha´en anden race!!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 09:58

Rigtig flot lavet!!!


 

*Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*

 

Opstaldning tilbydes I Tranbjerg/Mårslet

 

Se Link:

 

www.123hjemmeside.dk/staldgibergaard

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ih altså...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 09:59

maaange tak :-D

 


-Irish Cob-

Det dejligeste dyr på jorden

Tillidsfuld, godt hjerte og meget følsom!

Køb én og du vil ALDRIG ha´en anden race!!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider