synes lige jeg ville dele med jer mit aller første læder arbejde - en showgrime til min yngste hest. på næsebåndet står der "SPIRIT". ved godt det ikke er heeeelt lige, men synes alligevel jeg har gjort det rimeligt godt
jeg har fået MEGET blod på tanden nu og skal KLART prøve at lave noget mere udfordrende.. hihi..