Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ridebilleder af den sorte trakehener
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 19:42

Ja, så er der for første gang faktisk ridebilleder af min dejlige sorte perle under rytter

 

Billederne blev taget for ca. tre uger siden af en venindes far, samt venner fra en fotoklub og perlen er nu efterfølgende kommet på sommergræs, så hun kan få en lille voksepause. Hun er en 4års hoppe efter Prinz k3 som jeg selv tilred sidste sommer, hvorefter hun fik en tiltrængt pause indtil slutningen af marts i år, hvor jeg gik i gang med hende igen.

 

Nå, men ikke så meget snak, nu til billederne, hvor det kun er andengang hun går på udendørsbanen

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede

Det var så dem, håber I kunne lide dem lige så meget som jeg og, at I vil komme med en lille kommentar

 



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 19:45

Super smuk hest :)

 

Det ser rigtig fint ud!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift her
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 20:20

Smuk smuk hest og rigtig gode billeder :)


 

 

Inkarneret dressur rytter

 

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 20:21

Dejlig hest og rigtige fine billeder..:-)


Kun med Rosie - Den smukkeste rødhætte hest i verden!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er hun....
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 21:25

Hvor er hun yndig - smuk farve og smukt fjæs - flot ekvipage

 

Mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2012 21:49

Tak skal I have alle sammen dejligt, at høre, at man ikke er den eneste, der synes hun er blevet rigtig fin



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt dejlgit dejligt.
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 07:34

Skønne billeder og jeg nyder det du skriver.

Den får ro og en pause, til at vokse færdig. Samt din flotte ungheste ridning, viser en tryg unghest med humør til super flot unghestetræning.

 

Kan se du ikke er så gammel, men din fornuftige indfaldsvinkel til netop tilridning og unghetse ridning, som ikke tager et halvt år, men er en proces over en lang periode, viser dog tydeligt at du aller rede har stører viden en mange af de gamle ryttere.

 

Du kan tro jeg blev glad da jeg så dine billeder og læste din tekst. Bare fortsæt i den super fornuftige måde, så skal det nok gå den helt rigtige vej frem af for jer to.

 

 





IMC

 

 

 

 

 

 

 

 

Dressur sadel samt combisadel sælges.

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=362710...y=desc&e=0

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 09:50

Tusind tak Inger, det er en rigtig dejlig besked, der varmer at læse Det er rigtig rart at vide, at der er andre, der også deler ens opfattelse af træningen af ungheste/heste generelt, og som også har fundet ud af at tiden for det meste arbejder for en.

 

I starten var det faktisk ikke meningen, at hun skulle have haft en pause så hurtigt, men efter tilridningen var hovedet ikke med endnu, og nu er det kroppen, der trænger til en mulighed for at vokse. Ville gerne have haft hende med til noget championat i år, men det må nok blive næste år i stedet for, for som du siger, så skal træningen være udfordrende på en sjov måde, men hvis kroppen ikke kan honorere det, fordi den lever lidt sit eget liv, ja, så er desværre nok ikke så meget andet at gøre end at vente.



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sort og smuk
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 10:19

Wauw - endnu en sort, sort og smuk hest.


Kh NinaSt

0
0
Svar på denne tråd
 
 den var fiiiiin!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 12:07

Dejlig hest!!! Må indrømme at jeg er lidt facineret af afkommene til prinz K3 - synes dem jeg har set er af overvejende god type! Måske det var sådan en man skulle have næste gang

 

Rider også en 4 års for tiden - til weekenden skal vi til talentsamling for ungheste heroppe i Norge - så det bliver lidt spændende! Synes at det er så sjovt med unge heste, for man mærker så tydeligt hvor hurtigt at de udvikles!

 

Må hellere vise baby-lånehesten billederne af din, da hende jeg har gerne vil ligge liiiiidt dybt og lidt bag lod eller gå som en giraf - en mellemting havde været fint Men men det kommer nok!

 

Lige et billede af vidunderet!


Billede



 

 


Dansker bosat i Norge!

Beklager div. stavefejl - en nydelig blanding af dansk og norsk!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 13:47

Det er virkelig en smuk sort perle du har


Vakse Viggo og Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2012 21:46

Klitgaard »Que Feliz«: Mange tak for det fine svar og ja netop, det er dejligt, at det går så hurtigt fremad med de unge, selvom man kan blive nødt til at tage et par pauser engang imellem. Der er ikke noget der er spoleret, inden man går igang med arbejdet af dem heller, så, så længe de er glade, vil de også rigtig gerne arbejde

 

Skøn hest du har dig, det skal nok gå rigtig godt i weekenden og kan godt forstå, du er glad for hende! må man spørge hvem den er efter? det er altid lidt spændende

 

Og lige tak til Charlotte også, synes også hun pynter så fint

 



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider