Tusind tak Inger, det er en rigtig dejlig besked, der varmer at læse
Det er rigtig rart at vide, at der er andre, der også deler ens opfattelse af træningen af ungheste/heste generelt, og som også har fundet ud af at tiden for det meste arbejder for en.
I starten var det faktisk ikke meningen, at hun skulle have haft en pause så hurtigt, men efter tilridningen var hovedet ikke med endnu, og nu er det kroppen, der trænger til en mulighed for at vokse. Ville gerne have haft hende med til noget championat i år, men det må nok blive næste år i stedet for, for som du siger, så skal træningen være udfordrende på en sjov måde, men hvis kroppen ikke kan honorere det, fordi den lever lidt sit eget liv, ja, så er desværre nok ikke så meget andet at gøre end at vente. 