Tak for rosen af mine billeder 
Hvilke billeder er det, at momenterne ikke er ligeså gode? Meget rart at vide til en anden gang 
Kvaliteten bliver desværre dårligere når de bliver lagt ind på HN, men I kan se flere billeder på www.ck-foto.dk/dm-i-dressur-paa- broholm-2012, der kommer flere derind på senere tidspunkt også uden logo, så man bedre kan se dem.
Nuller89: Den hvide hest hedder Rustique og ejes af Mai Tofte Olesen, de startede MA2-A. En super lækker hest som jeg fik taget mange gode billeder af 