Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Broholm 2012
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 21:52

Hej med jer

 

I søndags drog jeg afsted til DM i dressur på Broholm for, at tage lidt billeder af alle de skønne dressurheste. Synes lige jeg ville dele lidt af de billeder jeg tog derovre.

 

Håber I vil nyde dem :)

 


Billede


Billede

Billede

Billede


Billede


Billede


Billede


Billede

 

Billede
Billede


Billede




Billede


Billede


Billede



Puha det blev lige til lidt mange, men det er svært at vælge dem ud ;)

 


Hilsen Charlotte - www.ck-foto.dk



NKG Miniatureheste - avl og salg af miniatureheste - Opstaldning tilbydes i

jersie mellem Solrød og Lille Skensved, kontakt nkg.miniature@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 billed.....
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 23:31

Fine billeder der er imellem :)

 

Lige et par momenter der ikke er super gode, men andre er super fine :)


Mvh Stinne c",)



At ville skaber evnen til at kunne.....

 

Dressurbetonet lånehest søges!

Kontakt for mere info :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 flotte fotos
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 23:34

tak for kigget på dine skønne billeder, jeg var der selv og så det "live" men dejligt med et gensyn her på HN, særligt med min totalt ynlings "Guro" ud i dressur verdnen, det var skønt atter at se, den "gamle" kæmpe Hasse Hoffmann som deltager i en endnu en DM finale.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.


"Buger" forever Blå Brava

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flotte billeder:)
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 10:59

Hej:)
Synes det er flotte billeder i primært rigtig gode momenter. Synes tiltider de virker en my uskarpe, men tror da vidst det er HN der forvrænger lidt;)

Ridningen kan man altid diskutere et andet sted en anden gang;)

 

 


Mvh Anja


Der findes kun få mennesker der ved alting, men mange som ved alting bedre.

Johannes Hohlenberg




0
0
Svar på denne tråd
 
 Broholm 2012
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 15:01

 

Muuum, det billede af den hvide hest !!!! (Hvem er rytter og hest?!)

 

Det må da være noget nær det mest korrekte, der kan vises ! :-D

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 www.ck-foto.dk
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 19:04

Tak for rosen af mine billeder :)

 

Hvilke billeder er det, at momenterne ikke er ligeså gode? Meget rart at vide til en anden gang ;)

 

Kvaliteten bliver desværre dårligere når de bliver lagt ind på HN, men I kan se flere billeder på www.ck-foto.dk/dm-i-dressur-paa- broholm-2012, der kommer flere derind på senere tidspunkt også uden logo, så man bedre kan se dem.

 

Nuller89: Den hvide hest hedder Rustique og ejes af Mai Tofte Olesen, de startede MA2-A. En super lækker hest som jeg fik taget mange gode billeder af :)


Hilsen Charlotte - www.ck-foto.dk



NKG Miniatureheste - avl og salg af miniatureheste - Opstaldning tilbydes i

jersie mellem Solrød og Lille Skensved, kontakt nkg.miniature@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 pakket
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 20:10

Flotte billeder du har fået taget!! :-) Selvom jeg godt nok synes at nogen af hestene er lige lovligt krøllet sammen i den kandar der :-)

 

Og nu spørger jeg sikkert dumt til dressurfolkene, men er det blevet mode/ok at ride med hut i dressur klasser? :-P Troede kun de blev brugt i spring, har aldrig set dem til store dressur-stævner før :-)


..Tanja-Victoria >>



[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

 

¤ Søger du hjælp til din problemhest, til westernridning/HMS?

Så kig forbi Solhöj Horsemanship!

  ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 20:15

Flotte billeder.

 

Hvem er det joakim rider på (hvis det altså er Joakim på billed 10. er ret dårlig til de der kendte ryttere.)


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 20:26

Tanja: Jeg kan kun være enig med dig, synes godt nok også de alt for meget fat i hesten under opvarmningen. Der var speciel en af dem som var helt vildt, en rigtig skam synes jeg :(

 

Jo det er Joachim, han rider på en der hedder Akeem Foldager, en super lækker hest


Hilsen Charlotte - www.ck-foto.dk



NKG Miniatureheste - avl og salg af miniatureheste - Opstaldning tilbydes i

jersie mellem Solrød og Lille Skensved, kontakt nkg.miniature@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 pakket sammen
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 20:45

Dales: Ja, det er virkelig synd :-( Må så indrømme at jeg ser ikke lige så mange vandrette kandarstænger som de sidste par år. Men stadig en masse krøllede heste.

Synes især denne ser helt vild ud


Billede




..Tanja-Victoria >>



[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

 

¤ Søger du hjælp til din problemhest, til westernridning/HMS?

Så kig forbi Solhöj Horsemanship!

  ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-06-2012 21:26

Ja sådan går den stort set på alle billederne jeg har af den fra opvarmningen. Der ligger vidst nok et mere af den inde på min hjemmeside


Hilsen Charlotte - www.ck-foto.dk



NKG Miniatureheste - avl og salg af miniatureheste - Opstaldning tilbydes i

jersie mellem Solrød og Lille Skensved, kontakt nkg.miniature@gmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider