Vi var traditionen tro til stævne i bededagsferien.
En klub i nærheden holder altid et 3 dages stævne som vi plejer at deltage i.
Vi glæder os i mange mdr optil og hygger os utrolig meget til stævnet hvor det meste af gården altid dropper forbi og hepper 
I år blev det også til en del starter fordelt på de tre dage, og hvis nogen skulle have lyst til at se lidt billederm kommer der her lidt spam 
Fredag:
Først var det Tanja og Hamsters tur 



Vores spring pony var i dagen anledning også med til lidt sandkasse ridning 


Ham den lækre plet var også med i byen for første gang, og det kan jo godt være lidt farligt at være i byen, men på trod af en lidt spændt hest fik de nogle gode ture




Lille Faxe mand var også ude og vise sokkerne 



Og den smukke smukke Pouel



Søndag var min egen "lille" traver Dabber med





Lidt af resultaterne kan ses her 

Diablo vandt begge klasser han deltog i 
Den smukke hr plt fik en rød og to blå rosetter 

Faxe mann have 2 røde med og en blå hjem 

pouel tog tre røde med hjem, en pokal og titlen som cup vinder 
Vi havde en fantastisk hyggelig weekend, og vi glæder os allerede til næste år 
Vores lille springer fik lov at tage et par støvner weekenderne efter.


De startede LE - LD og LD - LC for hest (lille Fimmer er pony, men starter imod hest pga ryttes alder )
Resultatet blev:

og

:-)