Min fuldblod har en bedste kammerat, nemlig Jesse James (Mille).
De har efterhånden kendt hinanden i 4 år.
Som Mille og jeg ofte taler om, så er de brothers from another mother.
Selv efter 2 års adskillelse var der ingen problemer med at sætte dem ud sammen igen. Tværtimod gik de straks igang med grimeleg og nusseri.
De minder uhyggeligt meget om hinanden, både deres personligheder, væremåde og ikke mindst reaktioner på ting omkring dem 
Derudover er de jævnaldrende med kun få måneder imellem dem 
Jesse & Maphard
Glæder mig til at se flere bedste venner
