Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Bedste kammerater!!
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 20:59

Der er intet som en god leg med sin bedste kammerat, som man har kendt i snart 2 år :D




Billede

 

 

 

Billede




Billede




Billede




Billede

 

 

Billede




Billede

De har været bedste venener i snart 2år, siden da var nogle små drenge :b ..

 

Andre der har billeder af deres heste med deres bedste kammerat, så vis dem gerne? :)


» Michella §

* med stjernen Leda ©

! Janette&Athene, i vil altid være savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-06-2012 17:28

Jeg har ikke lige selv nogle billeder ved hånden, men vil bare lige sige, hvor sødt det er! :) Er helt vild med billedet af dem som små... Det mindede mig lidt om High School Musical 3, hvor man ser Troy og Chad som små Haha. Men vildt gode billeder.

 

 

Min egen hest på 172 cm er best budds med en ponyhingst på 2 år og 127 cm De er så søde sammen.


.. Sacha


Og verdens bedste DV-vallak, Charmetrold! <3


"De bedste jurister er dem, der fester mest, drikker mest og har det sjovest!!" - citat fra vores skønne tutor første dag på jura

0
0
Svar på denne tråd
 
 venskaber
Forfatter: 
Dato:  04-06-2012 13:53


Billede



Basse 19 år og Bonzo 5 år gør alt sammen og samtidigt.


Billede



Tango har lært Briza at være "hest"


Billede


Et umage par; Nuser 25 år tør kun være i fold med lille Ozzy :O)


En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedste venner!
Forfatter: 
Dato:  04-06-2012 14:40

Min fuldblod har en bedste kammerat, nemlig Jesse James (Mille).

De har efterhånden kendt hinanden i 4 år.

 

Som Mille og jeg ofte taler om, så er de brothers from another mother. Selv efter 2 års adskillelse var der ingen problemer med at sætte dem ud sammen igen. Tværtimod gik de straks igang med grimeleg og nusseri.

 

De minder uhyggeligt meget om hinanden, både deres personligheder, væremåde og ikke mindst reaktioner på ting omkring dem ;)

Derudover er de jævnaldrende med kun få måneder imellem dem :)

 

Jesse & Maphard

Billede


Billede




Billede




Billede




Billede




Glæder mig til at se flere bedste venner


Mange hilsner


Josephine & Maphard - soulmates <3

*R.I.P. Sølvpil - savnet og højt elsket sjæleven*

0
0
Svar på denne tråd
 
 oooooo
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 14:44

Glossi: High School Musical, tja, sådan har jeg nu aldrig set dem :b haha .. Men tak!!

 

Super søde billeder i andre viser :D


» Michella §

* med stjernen Leda ©

! Janette&Athene, i vil altid være savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider