Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 lidt andre billeder af dressur hingsten
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 12:02

jep det syntes jeg i skulle have :)

nu har i set dressur hingsten, så nu får i ham på slap linje! :D enjoy

 


Billede


det dersens bad er altså ikke sjovt altid!

jeg dufter nemlig udemærket og har brugt en hel dag på at samle alt det støv!

 




Billede

mmm rulletur, og mere skidt og støv!

 

 

Billede

weee vi kan springe! :D (ja han overspringer)

 

Billede

jubii, det er sjovt det her!

 

Billede

mmm græs efter sådan en vasketur og træning så skal der tørres i solen :D

 

Billede
Billede

og godnat til jer!

 

 

tak fordi i kiggede med smid en kommentar :)

 


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 12:59

113 kig, men ingen kommentar

 

jeg kommentere så min egen tråd


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 13:09

ha ha de sidste 2 billeder er da guld værd, det er dælme hårdt sådan at være i bad og hyggespringe.

 

Dejlig hingst !

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 13:11

Hvis man ikke kan få andre til det, så må man selv til tasterne.

 

Lækker hest!


Med de venligste hilsner

 

Malou - Nu med ny Grå Hest

 

 

Hestefotograf; til minde om, til salg, til hygge, bare til...

www.graaphotography.dk

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 helige billeder..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 14:45

super stemning.. og dejligt at han går sammen med andre!

 

kan rigtigt godt lide det billed hvor han bliver vasket.. det ku ha været min!!


Pura Raza Española

http://www.staldrohan.com

LÆS MED PÅ BLOGGEN


PRE hoppe sælges. se hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du får ham lige..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 14:47

her.. gå glad i bad!! eller noget!!


Pura Raza Española

http://www.staldrohan.com

LÆS MED PÅ BLOGGEN


PRE hoppe sælges. se hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 15:56

cooper

 

ja det er så hårdt, man er nød til at tage en meget lang lur

 

vassen

 

lige præcis og tak for komplimenten

 

StaldRohan

 

hahah genialt billed :D ja han går i løsdrift med 5 andre, han er så dejlig social at alt andet ville være synd


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 18:42

Dejlige billeder


Vakse Viggo og Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 19:18

takker :)

 


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 19:20

Må jeg spørge om noget, bare af ren nysgerrighed, jeg har lagt mærke til det her på HN, ikke kun dig, men flere gør det.

 

Hvorfor skriver du hingsten ? Når jeg omtaler min(e) hest(e), skriver jeg aldrig deres køn andet som han eller hun. Skriver aldrig hoppen eller vallaken.

 

Igen det er ikke kun dig, har lagt mærke til flere hingste ejer gør det, og det undre mig bare.



"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 19:26

fordi det er naturligt for mig :) ligesom jeg siger hoppedyret, så siger jeg hingstemanden.. hvorfor andre gør det kan jeg ikke svare på, og så er min hingst jo blevet ret så bemærket efter en bestemt billed, så jeg har lagt vægt på at vise ham fra andre vinkler, så syntes jeg det er vigtigt at fremhæve en hingst godt kan gå på fold med andre, hygges med mm, så derfor fremhæver jeg også kønnet. ligssom jeg siger manden, kvinden, pigen eller drengen. i ental siger jeg det jeg skrev tidl. i flertal siger/skriver jeg hestene.. det er ret upersonligt hvis jeg bare skrev anderledes billeder af hesten. sådan føler jeg det ihvertald.

 

 


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 19:34

Selvfølgelig kan en hingst hygges om, selv om det er en hingst er det jo stadig en hest.

 

 

jeg havde nok bare skrevet, hvis det var mig , " Billeder af ( hestens navn/ eller kælenavn)

 

Men tak for svaret .. var bare nysgerrig :)



"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 19:36

sådan er vi så forskellige :) og det er laaaaaaangt fra alle der ser hingste sådan :) hans kælenavn er hingstemanden


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 fin hest...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 20:13

Det klær ham bestemt med mere fylde, jeg lagde godt mærke til hans salgs annonce dengang han stod til salg

 

Hvor gammel er han nu og vokser han stadig?

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 20:35

han er 4 år :) ja han vokser stadig 1-3 cm vil jeg skyde på :)

han er udviklet sig meget det sidste år, det er super dejligt..


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin dreng
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 02:01

Dejlig ser han ud og skønt med en hingst der får lov at være social


Hilsen Signe og mini prinsessen Karolina


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 gizmogris
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 10:35

tak skal du have :)


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig tråd
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 19:42

I oser begge to af velvære gør i. skøn bassemand du har dig der.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  02-06-2012 20:01

læder mor

 

tak :) det er nu ikke mig på billederne men låner af ham :)


små hjerner små fornøjelser ;)

siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider