|
|
| lidt andre billeder af dressur hingsten |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 12:02 |
|
jep det syntes jeg i skulle have  nu har i set dressur hingsten, så nu får i ham på slap linje! enjoy
det dersens bad er altså ikke sjovt altid! jeg dufter nemlig udemærket og har brugt en hel dag på at samle alt det støv! 
mmm rulletur, og mere skidt og støv! weee vi kan springe! (ja han overspringer) jubii, det er sjovt det her! mmm græs efter sådan en vasketur og træning så skal der tørres i solen og godnat til jer! tak fordi i kiggede med smid en kommentar 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 12:59 |
|
113 kig, men ingen kommentar  jeg kommentere så min egen tråd 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ha ha de sidste 2 billeder er da guld værd, det er dælme hårdt sådan at være i bad og hyggespringe. Dejlig hingst !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Vassen |
| Dato:  |
01-06-2012 13:11 |
|
Hvis man ikke kan få andre til det, så må man selv til tasterne.  Lækker hest! 
Med de venligste hilsner Malou - Nu med ny Grå Hest Hestefotograf; til minde om, til salg, til hygge, bare til... www.graaphotography.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helige billeder.. |
|
|
super stemning.. og dejligt at han går sammen med andre! kan rigtigt godt lide det billed hvor han bliver vasket.. det ku ha været min!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 15:56 |
|
cooper ja det er så hårdt, man er nød til at tage en meget lang lur  vassen lige præcis og tak for komplimenten StaldRohan hahah genialt billed ja han går i løsdrift med 5 andre, han er så dejlig social at alt andet ville være synd
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 19:18 |
|
takker 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
Må jeg spørge om noget, bare af ren nysgerrighed, jeg har lagt mærke til det her på HN, ikke kun dig, men flere gør det. Hvorfor skriver du hingsten ? Når jeg omtaler min(e) hest(e), skriver jeg aldrig deres køn andet som han eller hun. Skriver aldrig hoppen eller vallaken. Igen det er ikke kun dig, har lagt mærke til flere hingste ejer gør det, og det undre mig bare.
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 19:26 |
|
fordi det er naturligt for mig ligesom jeg siger hoppedyret, så siger jeg hingstemanden.. hvorfor andre gør det kan jeg ikke svare på, og så er min hingst jo blevet ret så bemærket efter en bestemt billed, så jeg har lagt vægt på at vise ham fra andre vinkler, så syntes jeg det er vigtigt at fremhæve en hingst godt kan gå på fold med andre, hygges med mm, så derfor fremhæver jeg også kønnet. ligssom jeg siger manden, kvinden, pigen eller drengen. i ental siger jeg det jeg skrev tidl. i flertal siger/skriver jeg hestene.. det er ret upersonligt hvis jeg bare skrev anderledes billeder af hesten. sådan føler jeg det ihvertald.
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tumle tum |
|
|
Selvfølgelig kan en hingst hygges om, selv om det er en hingst er det jo stadig en hest. jeg havde nok bare skrevet, hvis det var mig , " Billeder af ( hestens navn/ eller kælenavn) Men tak for svaret .. var bare nysgerrig 
"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 19:36 |
|
sådan er vi så forskellige og det er laaaaaaangt fra alle der ser hingste sådan hans kælenavn er hingstemanden
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fin hest... |
|
|
Det klær ham bestemt med mere fylde, jeg lagde godt mærke til hans salgs annonce dengang han stod til salg  Hvor gammel er han nu og vokser han stadig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
01-06-2012 20:35 |
|
han er 4 år ja han vokser stadig 1-3 cm vil jeg skyde på  han er udviklet sig meget det sidste år, det er super dejligt..
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin dreng |
|
|
Dejlig ser han ud og skønt med en hingst der får lov at være social 
Hilsen Signe og mini prinsessen Karolina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gizmogris |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
02-06-2012 10:35 |
|
tak skal du have 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig tråd |
|
|
I oser begge to af velvære gør i. skøn bassemand du har dig der. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bomli bom |
| Forfatter:  |
heste (x2) |
| Dato:  |
02-06-2012 20:01 |
|
læder mor tak det er nu ikke mig på billederne men låner af ham 
små hjerner små fornøjelser  siger hende den unge, udvidne, dårlige hesteejer og kommende mor 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|