Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Tempo i svømmehallen
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 10:35


Billede

 

Ventetiden er lang og man blunder lidt


Billede

 

- Så skal der lige puttes lidt vand i øret

 

Billede


Tempo har aldrig prøvet at svømme før, så jeg var lidt spændt

Billede


Sådan dyret kan flyde....mors lille flodhest

Billede


op af vandet...

Billede


og ned igen...

Billede


Puha det var lidt hårdt sådan at svømme 3 omgange.

 

Det skal siges at tempo ikke har prøvet at svømme før, jeg fik at vide han var en god svømmer og lå højt i vandet, hvilket betød han havde en stærk ryg.

 

Håber i synes om billederne og undskyld de er lidt mørke




Udstyr til shetlændere fremstilles, billige priser

www.onlinesalg.dk/ default.asp?Firmaid=9339
Har ikke mere en ledig boks:0)

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

0
0
Svar på denne tråd
 
 6.tegn
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 11:16

Hvor ser han ud til at hygge sig.

 

Må man spørger hvor det er henne?


*********

Sagde Maria

- Blev mor den 25 november kl 9.32 til den mest fantastisk dreng på 3760g og 56cm

*********

Mille folede et smukt rødt hoppeføl ca. kl 5 d 5 maj'11

Hun er efter Wisdoms Promise OX

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 17:08

Er det et prof. Sted han svømmer? Det er nemlig MEGET at svømme 3 omgange når det er første gang.... Svømning er hårdt og det er nogle helt andre muskler de bruger derfor plejer de ik andet end at må svømme en lille tur første gang.







0
0
Svar på denne tråd
 
 Halløj
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 22:25

Dejligt gensyn med vores gamle sommerfold-kammerater, han ser ud til at nyde vandet


Kirsten







0
0
Svar på denne tråd
 
 svømning
Forfatter: 
Dato:  05-06-2012 22:02

næh i har været ude og svømme!

hvor er han dygtig ham temsen :-)

er der en årsag eller skulle han bare prøve?


Venlig hilsen Sarah.



Det er menneskeligt at føle....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider