Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 To seje tøser!!
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 10:15

Jep det er hvad de er min datter og hendes pony

 

De var i weekenden til stævne og startede for første gang Lc1 dressur, klassen var blandet af både heste og ponyer, voksne og børn.

 

Min datter, Mia, er 7 år og hendes welsh Mountain hoppe er 14 år og 120 cm i stg. Mia har ejet Pippi i et år nu og de er et fantastisk makkerpar de to.

 

Her er billederne fra klassen, jeg synes de gør det RIGTIG flot sammen og jeg er meget stolt ponymor, de red klassen til 64,17% og vandt foran alle de voksne på varmblodene....

 

 

 

 

 

 

 

 

Er de ikke søde? Skal da lige tilføje at de med denne 1. plads også blev klubmester 2012 for privatrytterne.



MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 10:17

Tillykke til det umage par :)


http://harry-v75-boy.blogspot.com/

 

Min blog om trav og spil på verdens bedste travheste :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er de fine
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 15:10

og stort tillykke :)

 

virkelig skønne :)


Sorte søger part :)

Lille rytter eller voksen til Tricks mv.


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke :o)
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 15:47

Hold op, hvor er de søde - og hvor ser ridningen allerede fin ud! :)

Sejt gået og spændende hvad fremtiden kan byde på!!





www.allergivenlig-hund.dk

 

www.123hjemmeside.dk/fb-gangster - ekseptionel kat I pony til salg ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 rytter og hest
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 15:52

Hvor ser de søde ud sammen

 

Og hvor dejligt for hende, at komme godt i gang med stævner osv og fedt at det ovenikøbet ender med så fornemt resultat. Hun må være meget stolt - og du også selvfølgelig

 

Ønsker hende stort tillykke, og held og lykke med starterne fremover.


Mor til 2 bulderbasser

Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 09:13

Jeg kan fuldt ud forstå din stolthed, det der er skisme også noget at vær stolt af, rigtig godt redet :)

 

Har selv en datter på 7 år, der startede sit livs første stævne i weekenden, det var dog i spring. Har en drøm om at hun skulle starte dressur også, men vanskeligt at øve programmer på en bane der er meget mindre end den man skal ride på til stævne :( Men det er "desværre" også spring hun brænder for, så hun klager ikke ;)

 

Her er deres debut tråd :) www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1070573/1070573/

 

Jeg elsker tråde med børn der rider, så jeg synes helt klart, at du skal lave flere tråde med dem, også fra hverdagstræningen :)

 

Hilse hende og sige, at hun er for sej :)

 

Mvh. Pia.



If the world didn't suck, we'd all fall off :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mia og Pippi
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 22:20

Tusind tak for alle jeres søde svar

 

Pia: Ja det kunne jeg da godt, altså lave en tråd om hverdags træning, er bare elendig til at huske at få kameraet med ned på ridebanen.

Selvom Mia kun er 7 år, har hun faktisk allerede redet i 5 år...hun fik sin første pony da hun var godt 2 år.

 

Jeg så faktisk godt din tråd om din datter og hendes hvide pony til springstævnet, de var rigtig flotte i deres røde dress



MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider