Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Lacugo´s Lady Sazet til stævne
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 20:23

Struer Rideklub afholdte et Regions- træningsstævne her den 28. maj, hvor mig og Lady-pigen (kvartpart) fik mulighed for at starte vores andet stævne sammen

Da vi allerede skulle ride 08.30, besluttede vi os for allerede at flette Lady op aftenen før og så håbe på, at hun ikke fik dem alle flået op - de står på sommergræs, så vi fik elastikker, saks og garn med ned på folden og så flettede jeg hende ellers mens Christina (ejer) stod med en sliksten til hende

Da vi kom derud næste dag var rosenknopperne heldigvis lige så fine som aftenen før, så pandelokken blev flettet op, hun blev striglet og sadlet op, hvorefter turen gik mod rideskolen.

Vi havde i forvejen besluttet, kun at skridte Lady varm før klassen, da hun har en smule koncentrationsbevær - dvs. at hun opfører sig rigtig pænt de første 5 min i trav og så ellers finder ud af, at hun hellere vil galopere Det var også det der gik galt sidste gang vi var til stævne. I LD´en opførte hun sig rigtig pænt mens LC´en foregik i galop (tror kun vi nåede 4-5 travtrin og så var resten af programmet i galop).

Lady gik bare så fint og afslappet - de tidspunkter hvor hun ikke slog fra - så det kan godt være at vi prøver kræfter med en LC1 næste gang.

Vi fik en 2. plads (ud af 3) med 66,66% så vi var ovenud tilfredse

Billede

Skridt før vi blev "fløjtet i gang"..

Billede

Billede

Det var faktisk først da jeg så billederne at jeg opdagede, at det da støvede helt vildt på banen

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Fik lige øje på to små pletheste på opvarmningsbanen

Billede
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og så er det da godt nok irriterende, at hendes trense rykkede sig skæv :/
Billede

Billede

Lady takker af

Billede

Simone & Glibings Hulder 

Den smukkeste stjerne på himlen

Madison Søttrupgård

0
0
Svar på denne tråd

galoppen
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 22:07

Rigtig skønne sommerbilleder :-) Og dejlig ridning!

Dog er jeg lidt uforstående for, at I stiller i LC - og LC igen næste gang, når hun udfra beskrivelsen slet ikke er klar til det mht. at hun kun går galop.

Det må da være træls med en lettere negativ oplevelse, i stedet for at vente med LC'erne til I er klar og kan holde en trav :-)

..Tanja-Victoria >>

[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

¤ Søger du hjælp til din problemhest, til westernridning/HMS?

Så kig forbi Solhöj Horsemanship!

...

0
0
Svar på denne tråd

Hulder
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 23:22

Tanja-Victoria

Til vores første stævne sammen, stillede vi op i både en LD2 og en LC1 - hvor Lady lavede et galopprogram i LC´en.

Til dette stævne startede vi kun en LD1.

Mht. til galoppen til det første stævne, var vi faktisk lidt i tvivl om, om hun overhovedet kunne sætte afsted i galop - hun har drillet mig noget med den gangart.

Det hjalp dog heller ikke på hende, at vi havde omkring en times ventetid mellem klasserne. Tror simpelthen bare, at det blev for meget for hende. Både det at det var indendørs, men også at hun ikke kunne overskue to klasser.

Endda på hendes gode dage, er hun nemlig noget af en bestemt dame

Simone & Glibings Hulder 

Den smukkeste stjerne på himlen

Madison Søttrupgård

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 09:36

Ja, man må jo sige det gik over alleforventninger!

Og sikke en ro der var over hende, til trods for ballade fra en anden hest på opvarmingen osv.

Very happy!

Lady

My little princess

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider