Struer Rideklub afholdte et Regions- træningsstævne her den 28. maj, hvor mig og Lady-pigen (kvartpart) fik mulighed for at starte vores andet stævne sammen 
Da vi allerede skulle ride 08.30, besluttede vi os for allerede at flette Lady op aftenen før og så håbe på, at hun ikke fik dem alle flået op - de står på sommergræs, så vi fik elastikker, saks og garn med ned på folden og så flettede jeg hende ellers mens Christina (ejer) stod med en sliksten til hende 
Da vi kom derud næste dag var rosenknopperne heldigvis lige så fine som aftenen før, så pandelokken blev flettet op, hun blev striglet og sadlet op, hvorefter turen gik mod rideskolen.
Vi havde i forvejen besluttet, kun at skridte Lady varm før klassen, da hun har en smule koncentrationsbevær - dvs. at hun opfører sig rigtig pænt de første 5 min i trav og så ellers finder ud af, at hun hellere vil galopere
Det var også det der gik galt sidste gang vi var til stævne. I LD´en opførte hun sig rigtig pænt mens LC´en foregik i galop (tror kun vi nåede 4-5 travtrin og så var resten af programmet i galop).
Lady gik bare så fint og afslappet - de tidspunkter hvor hun ikke slog fra - så det kan godt være at vi prøver kræfter med en LC1 næste gang.
Vi fik en 2. plads (ud af 3) med 66,66% så vi var ovenud tilfredse 
Skridt før vi blev "fløjtet i gang"..
Det var faktisk først da jeg så billederne at jeg opdagede, at det da støvede helt vildt på banen 
Fik lige øje på to små pletheste på opvarmningsbanen 
Og så er det da godt nok irriterende, at hendes trense rykkede sig skæv :/
Lady takker af