Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Nyt legetøj på folden..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 19:04

Ja så kom der jo nyt legetøj på folden.

Conento var meget intresseret.

 

Øhh er det til mig, den der tingest..


Billede

 

OK så må jeg lige smage lidt på den.


Billede

 

Giraffen = comtesse, mente at den der lange ting skulle undersøges, imens gamle shila tog det hele med ophøjet værdighed og nøjes med at guffe lidt fra foderdækket.


Billede



Ja jeg ved godt at det er spændende med nyt legetøj, men må vist hellere vise hvorfor at vores rendegraver var på besøg ind igennem folden.

 

Den gamle stald skulle renoveres igen, så den sidste af de gamle mure skulle rives ned og bygges op igen, samt der skal helt nyt tag på alle tre staldlænger.


Billede


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Ja vi har knoklet i pinsen og nu venter vi bare på at vores lokale tømmer kommer og laver nyt tag, så er stalden fin og parat til endnu en del år som hus for hypperne, samt projekt solcelle anlæg på staldtaget, som skal op når det nye tag er lagt.

 

Alle tre hypper hyggede sig og nød at stå og kigge på det hele. Vores heste er jo vant til larmen fra de store maskiner, så de stod pænt og roligt og fulgte med i det hele.













IMC

 

 

 

 

 

 

 

 

Dressur sadel samt combisadel sælges.

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=362710...y=desc&e=0

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 21:30

Hold da op. Sikke et projekt Inger. Men det ser super godt ud (Y)

 

 

Og ja, hestene de ser da ikke ud til at tage sig sønderligt af det store maskineri


// Trine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 08:21

Hihi. Alle heste skulle have en rendegraver på folden.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ser
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 08:23

godt ud Tror mine drenge ville pille baglygter og andet aftageligt af, hvis jeg placerede sådan en på folden


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider