Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Gjorde det sk.. ;0)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 13:23

Det der med at nå et mål er jo en super fantastisk følelse

 

Jeg har længe gået og sukket efter at starte jagt, men der har været mange gode "undskyldninger" fra min side

 

I slutningen af 2011 satte jeg mig dog det mål, at nu skulle vi altså igang! Efter at have trænet intensivt derjemme på vores terrænspring og på springbanen. Var jeg klar til at deltage i et par begynder jagter, efter 3 af dem, var jeg klar.

 

Her d. 20. maj deltog jeg på min første "rigtige" jagt på Bognæs, hvor vi kom op i højden på springene og sværhedsgraden øget betragteligt.

 

Et par billeder

 

Hallaröd september 2011:

 

 

Sperrestrup 25. marts:

 

 

Ledreborg 13. maj:

 

 

Bognæs 20. maj:

 

 

Bognæs igen..

 

 

Nykøbing Sj. 26. maj:

 

 

Det var superfedt at nå målet og være igang!!

 

Næste gang er på søndag d. 3. juni, her skal vi afsted til Friheden i Hørsholm.. og så er der sommerferie hvor jeg skal træne grøfter :)

 

Har du nået et mål som bare føles SÅ fedt at nå?

 

 


For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 13:39

Hvor ser I bare godt ud... ;)

 

Det der med at sætte sig nogle mål, nå dem og følelsen deraf... det kender jeg godt, og det er uden tvivl den fedeste følelse, når man når sit mål - man bliver helt høj af det og man kan slet ikke lade være med at smile hele tiden og især, når man ser de fine billeder :)

 

Jeg rider selv jagter og har gjort det i små tre år efterhånden, vi sprang dog begynderjagterne over, men vores mål blev nået her for 14 dage siden, hvor jeg for første gang skulle ride ræv i Fyns Jagtrideklub :) Det gik over alt forventning.. og jeg smiler stadigvæk ved tanken :)

 

Håber du kommer til at ride mange flere jagter i fremtiden - det er en fantastisk sport :)

 

Held og Lykke fremover :)

 

Hilsen Vita og Joachim (plethest)

 


Med gode gamle Britt :)

Og skønne Joachim :))

 

Vinder af hubertusjagten 2011 i Fyns Jagtrideklub!


Ka´det bli bedre ;)


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider