Det der med at nå et mål er jo en super fantastisk følelse 
Jeg har længe gået og sukket efter at starte jagt, men der har været mange gode "undskyldninger" fra min side 
I slutningen af 2011 satte jeg mig dog det mål, at nu skulle vi altså igang! Efter at have trænet intensivt derjemme på vores terrænspring og på springbanen. Var jeg klar til at deltage i et par begynder jagter, efter 3 af dem, var jeg klar.
Her d. 20. maj deltog jeg på min første "rigtige" jagt på Bognæs, hvor vi kom op i højden på springene og sværhedsgraden øget betragteligt.
Et par billeder
Hallaröd september 2011:

Sperrestrup 25. marts:

Ledreborg 13. maj:

Bognæs 20. maj:

Bognæs igen..

Nykøbing Sj. 26. maj:

Det var superfedt at nå målet og være igang!!
Næste gang er på søndag d. 3. juni, her skal vi afsted til Friheden i Hørsholm.. og så er der sommerferie hvor jeg skal træne grøfter 
Har du nået et mål som bare føles SÅ fedt at nå?