Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min smukke hingst
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:18

Hej, jeg fik optage Liberty Dance i går , og syntes at jeg ville dele nolge af billederne med Jer :)

 

Han er lige fyldt 2 år.

Han er efter Irdenkreis med Hibiskus som morfar.

Jeg syntes at han vokser utroligt meget og er nu 162cm, han vokser pt ca 1 cm om måneden, jeg håber at han snart tager det lidt med ro

da jeg selv ikke lige frem er den højeste med mine ca 165cm..

 

Og han skulle gerne blive min fremtidige dressurhest :)

 

 

Men her er han :)

 

 

 

 

 

 

Håber at i kunne lide dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:20

han er smuk, hvad fodre du med ??


MONA

Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lækker.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:29

Lækker, husk lige billeder herinde, når den engang er tilredet. :)

 

De behøver i øvrigt ikke noget særligt foder for at være blanke. Min har fået vitaminer, en håndfuld lucerne, og wrap, og man kan næsten spejle sig i hende. Også i vinters, da hun fik dækken på (uden =støvet).


Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så smuk.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:31

Hvor er han smuk, en rigtig lækker mås.


Sommergræs udlejes.

 

* Nu med sin helt egen hest *

 * Dyrkærgårds Riverdance *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh ja..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:18

Han er virkelig hammer smuk!! Men nu er jeg jo også trakehner-fan ;)





www.allergivenlig-hund.dk

 

www.123hjemmeside.dk/fb-gangster - ekseptionel kat I pony til salg ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:18

Tak for de pæne ord :)

 

skovsgaard ?pelle?: jeg foder med Yearling pellets fra Eggersmann

og cool mix fra eggersmann også får han alt det hø han vil spise.

 

Team ?Brok?, jeg skal nok huske og ligge nolge billeder når han er tilredet, tror jeg venter til han bliver 4år efter som han vokser så meget, selvom jeg har overvejet og begynde når han bliver 3 alså bare gøre ham ryttervant også give ham ro til han bliver 4år , vil gerne have at han holder i bene.

syntes det er svært og vide hvad som er bedst.

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider