|
|
| Lange manker! |
|
|
Har i billeder af "blæret" manker? Starter med Bonzo, welsh cob dreng på 5 år 142 i stang, hingst til hans 4. år. fra i vinters.
Ozzy , tyk og umulig at holde:O)
Rosanne altid beskidt. Vis jeres skønne heste/ponyer frem . mvh merete
En god dag kommer aldrig skidt tilbage )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lange maner |
|
|
Siggis man var gnubbet godt af da jeg fik ham, men den vokser og vokser! 
Basse 198? - 15/09/08 Cargo B 10/03/96 - 04/11/10 Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lang man |
|
|
Walde har en ret så lang man  
Tine M - med den smukke Walidhar Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rigtig flot hingst.
De to heste jeg har/har haft, har også lange maner.
Min gamle hoppe Dixie: Og min nye hoppe Pearl: Ingen er deres maner er voldsomt tykke, men længden er der heldigvis. Og Pearls pangelok er også så småt på vej igen - Den plejede at have denne længde:
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Horse Universe - Internationalt hesteforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lange maner |
| Forfatter:  |
Hippodama |
| Dato:  |
28-05-2012 15:37 |
|
Jeg har passet nogle ponyer med imponerende maner, men Gulle havde altså den flotteste:  De andre i flokken behøvede dog ikke misunde hende hendes hårpragt:  Det er flot, men jeg er nu glad for at Æsa, som jeg rider nu ikke har så lang en man - det er altså både varmt om sommerne og besværligt, når man rider  Heidi
~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har også lige min kærestes gamle oldenborg vallak Sue: Og låneponyen der render ved siden af, har også lang man:
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie! Følg os på Facebook Horse Universe - Internationalt hesteforum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg red denne |
|
|
herre en sommer:    Og ja, fik tit hænderne viklet ind i hans garn under ridning 
Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go. Udlandsdansker siden 2009.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine med lidt lange manker |
|
|
walder  Isabella 
MONA Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn... |
|
|
God tråd! Jeg har min lille 2 års shetlandshingstebasse, tænk lige hvor meget hår han får når han er færdigudviklet!   Dejlige dreng Han hedder forresten Iris' Roar.
Anne Sofie // Bayer Nu med Iris' Roar Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vito... |
|
|
Sidste vinter klippet jeg halvdelen af den, men nu er den dælme nået ned til skulderen igen     de begynder desværre når de kommre i de længder at blive grimme i spidserne 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Min mors Stella dyr, som jeg har redet lidt stævner på.  Vores låne miniature hoppe Delaila 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Målt til ca 48 cm som 1 ½ års  Lux :  
Vh Anja. <3 Luxus dyret LUX <3 R.I.P Ozzie - Min stjerne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hot hår |
|
|
Luxus Blossi Gæfa 
JOSEFINE BUNDGAARD HILDEN NU MED DEN DEJLIGE PART BLUE BESØG MIN BLOG FYLDT MED KREATIVITET OG DIY: JUSSES BLOG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lang man |
|
|
Vi har denne smukke sag i stalden Móvindott islænder hoppe   
- Lonnie Winners never quit ; Quitters never win !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lange maner |
|
|
uhh her kan jeg være med med mine små ponyer. Desværre var jeg nødt til at klippe lidt i Noseys man da hendes foldkammerat tog en bid af den. men sådan så den ud   Før den blev klippe  Efter den blev klippet Venus har aldrig mødt en saks, men hendes man vokser ikke så hurtigt 
Sagt af Jeanette Mor til den skønne Jonathan 13/12-09 Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!! Chinchilla bortgives til godt hjem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|