Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Lange manker!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 12:45

Har i billeder af "blæret" manker?

Starter med Bonzo, welsh cob dreng på 5 år 142 i stang, hingst til hans 4. år.


Billede




Billede



fra i vinters.


Billede



Ozzy , tyk og umulig at holde:O)


Billede



Rosanne altid beskidt.

Vis jeres skønne heste/ponyer frem .

mvh merete


En god dag kommer aldrig skidt tilbage :O)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lange maner
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 14:22

Siggis man var gnubbet godt af da jeg fik ham, men den vokser og vokser!

 


Basse

198? - 15/09/08


Cargo B

10/03/96 - 04/11/10



Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lang man
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 14:57

Walde har en ret så lang man :)

 


 

 

Tine M

- med den smukke Walidhar

 

 

 

Sov sødt mine skønne Duller,

til vi ses igen...

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:05

Rigtig flot hingst.

De to heste jeg har/har haft, har også lange maner.

Min gamle hoppe Dixie:

Billede


Billede


Billede


Og min nye hoppe Pearl:
Billede


Billede


Billede


Ingen er deres maner er voldsomt tykke, men længden er der heldigvis. Og Pearls pangelok er også så småt på vej igen - Den plejede at have denne længde:
Billede


Mvh. Lykke


*Proud owner of Pearl of Justice*
Tennessee Walking Horse


*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!


Følg os på Facebook
Horse Universe - Internationalt hesteforum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lange maner
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 15:37

 

Jeg har passet nogle ponyer med imponerende maner, men Gulle havde altså den flotteste:

 

 

 

De andre i flokken behøvede dog ikke misunde hende hendes hårpragt:

 

Det er flot, men jeg er nu glad for at Æsa, som jeg rider nu ikke har så lang en man - det er altså både varmt om sommerne og besværligt, når man rider ;D

 

Heidi

 



~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:01

Har også lige min kærestes gamle oldenborg vallak Sue:

Billede


Og låneponyen der render ved siden af, har også lang man:
Billede


Mvh. Lykke


*Proud owner of Pearl of Justice*
Tennessee Walking Horse


*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!


Følg os på Facebook
Horse Universe - Internationalt hesteforum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg red denne
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:31

herre en sommer:

 

 

 

 

Og ja, fik tit hænderne viklet ind i hans garn under ridning

 


Opinions ain't facts, take 'em in and let 'em go.

 

Udlandsdansker siden 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine med lidt lange manker
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:38

 

 

walder

 

 

Isabella

 

 


MONA

Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 16:45

God tråd!

 

Jeg har min lille 2 års shetlandshingstebasse, tænk lige hvor meget hår han får når han er færdigudviklet! :)

 

Dejlige dreng :) Han hedder forresten Iris' Roar.


Anne Sofie // Bayer

Nu med Iris' Roar


Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony

0
0
Svar på denne tråd
 
 vito...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 20:41

Sidste vinter klippet jeg halvdelen af den, men nu er den dælme nået ned til skulderen igen

 

 

 

 

de begynder desværre når de kommre i de længder at blive grimme i spidserne :-(


Sagde Maya

Med Vito, ponyen med charme og selvtillid



Hvil i fred, elskede og savnede Nobi
1999-2008...

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 21:24

Min mors Stella dyr, som jeg har redet lidt stævner på.

 

Vores låne miniature hoppe Delaila

 

 





Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 21:40


Billede




Billede





Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!


Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

 

 

 

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 23:42

Målt til ca 48 cm som 1 ½ års :)

 

Lux :

 



Vh Anja.

 

<3 Luxus dyret LUX <3

 

 

R.I.P Ozzie - Min stjerne <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hot hår
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 00:49

Luxus

Billede


Billede



Blossi

Billede


Billede

 

Gæfa

 


JOSEFINE BUNDGAARD HILDEN

NU MED DEN DEJLIGE PART
BLUE

 

BESØG MIN BLOG

FYLDT MED KREATIVITET OG DIY:

JUSSES BLOG

0
0
Svar på denne tråd
 
 lang man
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 12:21

Vi har denne smukke sag i stalden :-) Móvindott islænder hoppe

 

 

 


 

- Lonnie

 

Winners never quit ; Quitters never win !

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 lange maner
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 12:40

uhh her kan jeg være med med mine små ponyer.

Desværre var jeg nødt til at klippe lidt i Noseys man da hendes foldkammerat tog en bid af den. men sådan så den ud

 

Før den blev klippe

 

Efter den blev klippet

 

Venus har aldrig mødt en saks, men hendes man vokser ikke så hurtigt

 



Sagt af Jeanette

Mor til den skønne Jonathan 13/12-09


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!

 

 

Chinchilla bortgives til godt hjem

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider