Plet-Prinsessen flytter ind

I går flyttede min nye hest ind. Friis' Perle, en 1 års knabstrupper hoppe.
Perle tog det hele med ophøjet ro, på trods af at Romero, Poquito og Kashaya ikke var helt med på at de havde brug for en ny hest i folden, og slet ikke en lille plettet en.
I nat har Perle gået alene på fold klods op af de andre, der trods alt har holft øje med hende over hegnet og blevet i nærheden af hende 
Faktisk gik der ikke lang tid før hun lagde sig ned og tog en lur, efter de var lukket hver for sig.

Men hun havde også startet hjemme fra sin mor og avler kl 05.00 om morgenen, landede på Sjælland ved ca 08.30 og havde travet en del rundt på foldene for at tjekke dem ud.

Til sidst en lille video af Perle der flytter ind:
www.youtube.com/ watch?v=M_oTsXAhhsk&fe...e=youtu.be
(Beklager HN, jeg kan ikke få jeres video uploader til at virke optimalt)
OBS: Jeg har desværre set at Kashaya, min gamle hoppe, er halt på videoen.
Håber i vil byde min lille Plet-Prinsesse velkommen 