Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Plet-Prinsessen flytter ind
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 11:15

Plet-Prinsessen flytter ind

 

 

I går flyttede min nye hest ind. Friis' Perle, en 1 års knabstrupper hoppe.

 

Perle tog det hele med ophøjet ro, på trods af at Romero, Poquito og Kashaya ikke var helt med på at de havde brug for en ny hest i folden, og slet ikke en lille plettet en.

 

I nat har Perle gået alene på fold klods op af de andre, der trods alt har holft øje med hende over hegnet og blevet i nærheden af hende :-)

Faktisk gik der ikke lang tid før hun lagde sig ned og tog en lur, efter de var lukket hver for sig.

 

 

Men hun havde også startet hjemme fra sin mor og avler kl 05.00 om morgenen, landede på Sjælland ved ca 08.30 og havde travet en del rundt på foldene for at tjekke dem ud.

 

 

 

Til sidst en lille video af Perle der flytter ind:

 

www.youtube.com/ watch?v=M_oTsXAhhsk&fe...e=youtu.be

 

(Beklager HN, jeg kan ikke få jeres video uploader til at virke optimalt)

 

OBS: Jeg har desværre set at Kashaya, min gamle hoppe, er halt på videoen.

 

 

 

Håber i vil byde min lille Plet-Prinsesse velkommen ;)

 

 

 

 

 

 


MVH Trine


Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter


www.bricksite.com/romero


0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke et fund
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 11:56

sikke et fund. rigtig smukkert...

 



frederiksborger.dk


en linksamling til frederiksborghestesider på nettet


Destrier.dk


mit lille bestillings stutteri

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 11:58

 

Tillykke med den din dejlige pige.

Hun er godt nok smuk, med pletter der sidder lige i skabet ;)

Det bliver spændende, at se hvordan hun udvikler sig. :D

 

 


HILSEN CHARLOTTE


du skal ikke forklare noget, du aldrig har sagt!
0
0
Svar på denne tråd
 
 pletter :-)
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 18:14

Tusind tak :)

 

Ja synes også hun har været ret heldig med pletterne ;)

 

Mht udviklingen, så er jeg også ret spændt. Synes hun er ret harmonisk af en åring at være, og stor!

 

 

Når Kashaya ellers kan få lov af Rumle, så er hun faktisk ret vild med Perle. Det var lige ved at Perle fik lov at få en hyggetår hos Kashaya

 

Så der var dømt tøsehygge mens Rumle fik lov at arbejde på banen og Poquito kom lidt på sultefold.

 

Mine smukke piger

 


MVH Trine


Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter


www.bricksite.com/romero


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider