|
|
| Det må være på tide at præsentere... |
|
|
...min nye legekammerat  Han hedder Walidhar  Han kommer fra Cautzar Arabians, er 2 år gammel og ankom i forgårs!!!  Havde I spurgt mig for nogle måneder siden, kunne jeg godt nok ikke lige se for mig, at jeg skulle ende med en araber... Men i min jagt på min nye bedste ven, har jeg ledt vidt og bredt, for temperament og sind var top-top-top prioritet. Og "Walde" er nøjagtig, som det jeg havde ønsket mig. Han er mild, kærlig, nysgerrig og cool - og som bonus synes jeg da bare også, at han er super, super smuk. Men til billederne: Først et par billeder, fra da jeg var ovre og se ham. Det er faktisk kun et par uger siden - det er gået meget stærkt    (Hvad sker der lige for hvor irriterende det er blevet at lægge billeder op????)  Blæremås   Jeg turde næsten ikke tro mine egne ører, da jeg fik at vide, at han var gået gennem handelsundersøgelse og røngten..og tiden derfra, og til transporteren trillede ind på gårdspladsen var godt nok lang Men i forgårs blev det altså endelig dagEN:  Man kan næsten SE alle sommerfuglene i min mave, kan man ikke?   "Værsågod, her er din nye hest" - sikke et taknemmeligt job, det må være   Det havde taget 5 minutter at læsse Walidhar, og han havde stået så pænt hele vejen og spist af sit wrap. Han var ikke så meget som den mindste smule svedt, da han kom frem - DYGTIG dreng!  Han kunne dog ikke helt forstå, hvor den anden hest i transporten, som han lige var nået at blive venner med, kørte igen...   Men jeg lovede ham højt og helligt, at han nok skulle få nogle nye gode venner her   Han skulle liiige overtales til at gå med ind i den lille stald...puh der skete meget for den lille basse den dag. Han havde aldrig kørt før, og aldrig boet andre steder end hjemme hos avler.  Men det var da ikke værre, end at han straks begyndte at gumle wrap i sig, da han kom ind i sin boks   "Skal jeg bo her?"  Waldes naboer til den ene side, er staldens missemor og hendes 5 killinger, som har "kravlegård" i foderrummet Først var de liiiidt farlige, indtil han fik kigget lidt på dem...så syntes han vist, de var meget søde  Det er de virkelig også    Han ankom om formiddagen, så han fik lov at stå inde med sin nabo indtil om eftermiddagen. Så tog vi gode gamle Lukas, en fjordhesteblanding, og lod dem hilse og trak så dem folden rundt, hvorefter de fik lov at gå nogle timer sammen sidst på dagen under opsyn. Lukas er en totalt cool og rolig pony, så Walidhar støttede sig trygt til ham. Det var helt perfekt og Walde var bare....jamen så cool..og nysgerrig...og afslappet. Det var så skønt at se!    Der var lige en eller anden sjov lugt åbenbart   En dejlig rulletur efter en lang dag   Smuksak   En lille løbetur kunne gamle Lukas også godt lokkes med til... Prøv at se hvordan Walde hænger i luften   Søde lille Walde   Opsynet blev afholdt af mig...ligende på et tæppe på folden med et kamera og en flaske saftevand Walidhar syntes det var LIDT mærkeligt, at jeg sådan lå ude på deres fold...måske plejer han kun at gå på fold med heste   Walde efter helt selv at være løbet ned i den anden ende af folden   Trave trave...sikkert dejligt at få strukket benene lidt efter køreturen og de efterfølgende timer i boksen   Så er han forøvrigt lidt af en kræsenpind...gulerødder, æbler, lakrids-slikkesten, hestebolcher - NARJ tak. Men græs, wrap og hans suregrow, dét er noget der duer. Altid noget, det ikke er omvendt  Igår skulle vi så prøve at lukke hestene sammen sidst på dagen, efter at han havde fået lov at hilse på de fire andre heste enkeltvis og gået nogle timer sammen med Lukas igen. Jeg var sindssygt nervøs...jeg hader sådan noget, og er så bange for, at der opstår slagsmål eller flokken begynder at jagte den nye rundt Men der var bare ingenting at all. Det er den nemmeste sammenføring jeg nogensinde har været med til, og min venindes store lokum af en hollansk varmblod er bare SÅ begejstret for at have fået en ny legekammerat   Walde gemmer sig lige trygt bag Lukas (som er den med eksemdækkenet)   Hele flokken   Lukas' ejer kunne endda helt problemfrit tage Lukas ind idag... Walde fulgte dem op til leddet, med Romano (den brune) fulgte med Walidhar, så han sagde ikke spor til det   Som venner vi dele...  Årh    Det kommer uden tvivl til at koste nogle grimer   "Vi står lige her i skyggen sammen lidt"  Så jeg er bare en GLAD hesteejer...han er bare faldet så fint til, tager alting med ophøjet ro og er ikke den mindste smule ked, hvilket jeg da havde forberedt mig på, at han måske ville være Jeg synes han er SÅ dygtig  Håber I nød billederne! Rigtig god Pinse 
Tine M Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bonus-billede |
|
|
 Jeg kender ikke noget somhelst til det 
Tine M Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubiih |
|
|
Børne-Billed-Bøgerne er tilbage  (æv, jeg vil også have sådan et opstaldningssted)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Stort tillykke med ham . Han ser rigtig dejlig ud.
Hilsen Lonni The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now Med hestene Claire e. Churchill Landianos-ø e. Tailormade Lancelot www.EnggaardenMorum.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny hest |
|
|
Næh, hvor er han bare fin 
Stort tillykke med ham....
Forventer, at du opdatere jævnligt med nye billeder 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 DK's bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ååhhhhh |
|
|
gud hvor er han SMUK pragtfuld STORT TILLYKKE 
1 ledig box ved lejre tæt på ledreborg skov selvpasser stald vi deles vagter ingen hingste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det her... |
|
|
det her har jeg ventet læææææænge på!! 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
|
|
Skønt at se at du er klar til nye heste eventyr igen er Walde ham du har vist et enkelt billede af før? Han er da en smuksak! Hvor stor er han?
-Stephanie
Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hey tine!!
Dejligt at se lidt opdatering!!
håber det er ok hvis jeg spørger hvad der skete med tulle???
Har slet ikke været på heste netter længe nok 
A horse doesn´t care about how much you know, but needs to know how much you care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Walidhar |
|
|
Stort tillykke med købet og Gitte kunne da ikke have fundet en bedre ejer end dig, men du kunne nok heller ikke have fundet en bedre avler at købe hos. Gitte passer simpelthen hende heste til UG . Glæder mig til mange opdateringer fra dig, elskede at følge dint tråde om Tulle og Mette, og er sikker på at der også kommer mange fantastiske tråde med dig og Walde  Mvh Anette
Nu med tøserne Estacia OX og Extassie Vildal Snart med DUVAL baby i Estacias mave Ecaho, tjaaa - måske er vi heldige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine billeder :o) |
|
|
Smuk "rangle" af en to-års du har fået dig der Han skal nok blive en stjerne! Og nuuuurh, - et sødt bundt små mislinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Virkelig |
| Forfatter:  |
JohanneTrollet |
| Dato:  |
27-05-2012 09:05 |
|
Han er virkelig en smuk hest. Stort tillykke med ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallöj |
|
|
Stort tillykke med din smukke, smukke hest - jeg vil gläde mig til at fölge jer to sammen, det kan kun blive godt. Tänk at man kan blive så glad over at läse et indläg, fra en som man bare ved hvem er gennem nettet - men allerede da jeg så overskriften, bredte der sig et kämpe smil! Sikke en heldig lille araberfyr, som har fået dig som ejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whau.... |
|
|
hvor er han smuk tillykke med ham og sikken et pragtfuldt sted du har ham opstaldet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ny heeeest |
|
|
Wauw for en flot hest, skønne billeder og i det hele taget en herlig tråd at vågne op til! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med ham. Dejligt du har fået hest igen, elskede dine tråde med dullerne. Han er godt nok smuk.
Med venlig hilsen Pernille  Dejligt Palominohingsteføl sælges, klar til fravænning okt 2011, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
YES - endelig vender du tilbage til hestetråde igen - har altid nydt dine billeder og kommentarer i dine tidligere Mette & Tulle tråde. Husker især et billede, hvor du var på marktur (måske stubmark), hvor hun bukkede med dig og du var bare et stort smil. MEN stort tillykke med din smukke dreng......
MVH. Betina Rød shetlandshoppe på 93-94 cm søger nyt hjem. Har været redet for flere år tilbage. Har opdateret hestepas/fuld stamtavle Flere salgsponyer på min hjemmeside www.stutteri-lyngholm.dk ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Dejligt det lykkedes dig at finde den rigtige hest Han ser sød ud. Glæder mig til at følge jer i fremtiden her på HN Dine billedetråde er altid så hyggelige. Hvor høj bliver han?
Mvh. Julie --- Dansk Oldenborg Avl Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med den nye smukke araber!  Han ser da bare noget så fin ud! Ham skal du nok få glæde af!! hvad er planen med ham fremover, skal han showes eller rides? Må man spørge ind til afstamningen? Han kunne godt ligne noget efter Walu? især nu hvor han kommer fra Cautzar 
Sofie Katrine  Med den smukke Ul Verdicchio My Horse is only scared of 2 things; Things that moves, and things that don't!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk!!!! |
|
|
Han er da godt nok lækker!! Hold da op i farve! Mums  Og lækkert sted han står (fed, fed fold) Hvor står han henne?
Hilsen Katja Otte
Alle har ret til en chance til..! Amatør fotograf.. Alt fra dyr til mennesker, rimelig priser..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteheld |
|
|
Mange gange tilykke med din nye hest. Han er rigtig smuk - og nok landets heldigste hest at han er landet i din varetægt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Walde... |
|
|
Hej Tine Hvor er billederne blevet flotte  Han er bare så smuk ham Walde  Man kan rigtig se han gemmer sig bag Lukas hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hjertelig tillykke!!!!!!!!!!!!!! til jer begge to  han er godt nok fin!!!
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience Indrømmer det gerne: Er stor fan af Lenelw og DJ!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Tine |
|
|
Tillykke med ham Tine. Hvor er han bare lækker lækker, og så har han en helt fantastisk farve (endnu). Nogen ganger ender man op med det man bestemt ikke lige regnede med, og ofte er dét det helt rigtige  Mislinger årh altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er I søde :o) |
|
|
Tusind mange tak for alle lykønskningerne... kan kun melde mig ind i klubben, som synes han er SMUK  Walidhar bliver nok ca. 160cm. Planen er at bruge ham til lige præcis alt det, vi begge synes er sjovt... Har ikke nogle specifikke ambitioner, og heller ingen stævneambitioner  Han er efter Khidar OX og ud af Gittes Wahenah OX, som er efter Masran El Shaklan OX... Walde står samme sted, som Tulle og Plethesten gjorde Og ja, det er simpelthen hesteparadis på jord, kan ikke forestille mig nogensinde at stå et andet sted end der 
Tine M - med den smukke Walidhar Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine & Walidhar |
|
|
Jeg er normalt ikke meget på HN, men Tines præsentation af Walidhar fortjener et svar, også herfra . Jeg er, som avler, ikke det mindste i tvivl om, at Walidhar har fået den bedste nye mor, som jeg nogensinde turde håbe på. Jeg har avlet og solgt nogle stykker efterhånden og hver eneste af dem betyder noget helt specielt, men for dem alle gælder det, at jeg ønsker dem og deres nye ejer det bedste i livet sammen. At sende en 2-års ud i verden med et resultat som da Walidhar tog afsted og landede hos Tine, fåes bare ikke bedre! Det er altid svært at sende så ung en hest ud af døren. Hvad med transporten? Hvordan vil han reagere i sit nye hjem med nyt miljø og andre mennesker og heste? Og STORE og VOKSNE heste når man kun er 2 år . Om man sælge en vallak eller en avlshoppe til 100 gange beløbet, så betyder det bare alverden, at hesten lander i de rigtige hænder. Walidhar har haft en god og tryg opvækst, hvor dét at lære nyt bliver gjort stille og roligt, meeen han overraskede dog ved at blive læsset på 5 minutter, transporteren kørte og han landede på Fyn hos Tine, uden den mindste smule tegn på stress eller pres. De efterfølgende sms'er jeg har fået af Tine, har fået øjnene til at løbe i vand hos en halv-gammel kone . Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at Tine har en fantastisk indflydelse på Walidhars første dage i hans nye hjem. Jeg er evig glad for at Walidhar og Tine valgte hinanden og glæder mig til at følge dem fremover 
Venlig hilsen Gitte Seriøs og målrettet avl af Fuldblods Arabere. www.cautzar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuksak |
|
|
Hvor er han smuk - stort tillykke med ham. Glæder mig til at følge jer.
Vh Maria Med smuksakken Harmonie og dejlige Max
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Araberdreng |
|
|
Han er jo BILLEDSKØN!!! Wow , heldige dig, at han både er smuk, og endda også lader til, at have et rigtig godt hoved! Virkelig dejlige billeder, glæder mig til at se flere fremover  Stort tillykke med ham.
Mor til 2 bulderbasser Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift.. |
|
|
Wow! Sikke dog en fantastisk smuk hest, er HELT vild med farven Held og lykke med den!
Sagde Freja med den lille plettede pony Dixie 3 HANKANINUNGER GIVES VÆK!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Sikke flot han er, jeg er godt nok ikke til araber, men hans farve er godt nok lækker  Jeg har ofte fulgt dine tråde med dullerne i sin tid, du har sådan en dejlig måde at skrive på og måden du er sammen med dine heste er bare fantastisk  Glæder mig til igen at æse dine heste tråde  Men synes at du for ikke så lang tid siden skrev om en anden hest. Et plag på 11mdr. som bare skulle kastereres inden du kunne få ham hjem. En welsh hvis jeg husker rigtig.
Caroline Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurra for det :D |
|
|
Jubiiiii Tine Hvor er jeg dog glad på dine vejne, det er simpelthen fantastisk  Glæder mig rigtigt meget til at følge din nye bedste ven 
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy <3 Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum... |
|
|
Han ser ud til og lader til at være en fantastisk ny ven - tillykke med ham 
Hilsen LouiseN Langsomt er hurtigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih... Årh... |
|
|
Hvor er I søde allesammen, sikken velkomst den lille fyr har fået  ...og Gitte: Tak for de pæne ord. Det betyder rigtig meget for mig, at du har den rigtige fornemmelse i maven, ved at sende Walidhar hjem til mig! Caroline: Jo, det er rigtig nok husket Jeg havde kig på en 1årig welsh cob tidligere på året. Det var der, det hele startede Siden har jeg også set en god portion forskellige heste, og også haft nogle stykker gennem handelsundersøgelse... Og for hver hest jeg så, blev jeg klogere på, hvad det var, jeg ville have, og ikke have. Og hvor er jeg glad for det nu 
Tine M - med den smukke Walidhar Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Iihh altså hvor er han dog bare smuk og lækker! Glæder mig til at følge jer fremover. Det er godt den kønneste araber, jeg nogen sinde har set! Og du er jo fantastisk med de heste! Håber i får hygget jer rigtig meget. Glæder mig faktisk allerede til næste tråd  Ja paradis, det må man sige, der er godt nok lækkert..
Hilsen 007.DK Border collie Diesel Chihuahua Shake Så blev vi sgu gift d. 30/7-11 Lucas 30/1-2012 <3 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Agent 007 |
|
|
Iiih, mener du det? Han er også den smukkest rabarber i hele verden, hvis du spørger mig  Nå jamen så kan jeg da godt lige smide nogle flere billeder op - siger bare, det var dig, der efterlyste dem, hvis nogen spørger 
Tine M - med den smukke Walidhar Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Århhhh Tiiiine!!!!!!!Skriver også lige i denne tråd...det var velkommen til tråden, og den fortjener da også et par ord. I den anden tråd, har jeg jo skrevet hvordan jeg virkelig har haft antennerne ude efter denne herre, og netop derfor er jeg bare SÅ taknemmelig for at han har fået et hjem og hjerterum hos dig!!!!I bliver fantastiske sammen...det kan man bare se...og jeg glæder mig super meget til at se de løbende opdateringer fra dig, som jeg tror (håber!!!!)bliver hyppige. Arabere er noget helt, helt specielt og det er så givende og fantastisk at have dem fra de er (relativt) små. Zahrah har jeg jo også haft fra hun var to, og har haft hele fornøjelsen af jordarbejdet, tilridningen og uddannelsen af hende...ville gøre det hele igen til hver en tid.  Et kæmpe tillykke til dig...han er bare så smuk...elsker hans man og hans type...og hans højde...suuuuk... 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smuksak |
|
|
Smuk smuk araberdreng, er helt pjattet med arabere, har selv en hjemmelavet dreng på 6 år, det er fantastisk. Det er den ultimative bedste hest ever  Tillykke med vidunderet  Tillægsspørgsmål: Ham den hollanskevarmblod Romano som han går sammen med, har den boet på tåsinge?
Hilsen Pernille & Askalon Rasim OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke! |
|
|
sender 1000 tillykker efter jer begge. i klæder virkelig hinanden og ja han er både smuk og har et rigtig dejligt blik. som du jo allerede har erfaret er vi mange der er utrolig glade på dine vegne (og walidars, en hest kan vist ikke ønske sig en bedre ejer!) og også jeg glæææder mig til lange hyggelige billedtråde. igen: tillykke og tak fordi du også vil dele ham her med alle os tosser på HN 
Venlig hilsen Sarah.
Det er menneskeligt at føle....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke dog en velkomst |
|
|
den skønne lille Walidhar har fået - tusind tak  Jeg bliver bare gladere og gladere for ham, for hver dag, der går. Han er bare så fantastisk, sød, dejlig, nem og fornuftig. Nøj hvor jeg glæder mig til at lære ham en masse ting de næste mange år - og selv at lære også, det bliver jo selvfølgelig en udfordring sådan at skulle starte fra bunden hvad angår tilridning osv.  Pernille: Jo, Romano har stået på Tåsinge  Nansen1: Tulle blev aflivet i januar 2010, knap 30 år gammel. Det gjorde hun sammen med min knabstrupper Mette... Det var det den hårdeste beslutning, jeg nogensinde har skullet tage, og jeg savner dem stadig hver dag. Men de kom herfra sammen og med livsglæden i behold, og det fortryder jeg ikke et eneste sekund 
Tine M - med den smukke Walidhar Sov sødt mine skønne Duller, til vi ses igen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NAMS!! |
| Forfatter:  |
VickyS |
| Dato:  |
29-05-2012 20:27 |
|
Hvor er han bar een lækker, lækker, LÆKKER pru!!
Stort tillykke med ham, han virker helt perfekt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med shetlænderen Lille Stormy & islænderen Týr fra Taastrupgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum,bumbumbum |
|
|
Sikke dog et fornuftigt valg!!!! Ham skal du nok blive rigtig glad for, Gitte laver nogle skønne skabninger- også fristes man jo til at sige: en gang rabarber altid araber  Glæder mig til at følge jer:-)) Hilsen Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg er heller ikke til arabere, men ham her er sgu smuk....tillykke med ham 
Jane Med Futte-hesten og en Blyb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum... |
|
|
Kæmpe stort tillykke med Walde! Hvor er det bare skønt at læse at du har fundet HESTEN! Han har da bare det skønneste udtryk og den flotteste farve  Med din tilgang til tingene, så tror jeg ikke du får problemer med ham når I engang når til selve tilridningen. Glæder mig til masser af billed-tråde fra dig og din nye bedste hesteven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nå så er jeg ikke helt gal på den tak. Glæder mig til at følge jer 
Caroline Hvis du ønsker at dine drømme går i opfyldelse, må du ikke sove for længe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Tine-tråde! WEEEEEEEEEE  Tillykke med din smukke mule - han ser fantastisk ud. Når man som avler finder en ejer som dig - så bliver det vist ikke bedre  Glæder mig til MANGE flere tråde fra dig - og lige præcis det billede en omtaler længere oppe, hvor du rider uden sadel på en stubmark og hun bukker og du smiler - det billede er også tydeligt printet ind på min nethinde 
Hilsen Jannie Øgårdens Sammie RDH Wendy Klint ERDH Sydvillegaards Fiona (født 3.3.2011) Sydvillegaards Zander (født 10.5.2011) GRAFIKER: www.nokke.dk HESTENE: www.sydvillegaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiii.. du er tilbage.. |
|
|
det er efterhånden længe længe siden jeg har set dig herinde.. og du har været savnet.. mit absolutte hn moment er med dig og tulle hvor du sidder på hug og tulle har hovedet på dit.. stort tillykke med din nye dejlige hest.. hvor ser han skøn ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Romano |
|
|
Jeg mente nok at det var ham. Håber at det går godt men ham og at han har det godt, for det fortjener han.. Endnu engang tillykke med den overskønne araberdreng, skal du have ham med på dyreskue på et tidspunkt, kunne være rart med nogen flere arabere til at reklamere for racen. Jeg regner selv med at jeg skal der ind til næste år, det er nemlig super hyggeligt..
Hilsen Pernille & Askalon Rasim OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Tine M (Tulle): om jeg mener det?? selvfølgelig gør jeg da det, alt hvad jeg har skrevet  Og ja bare brug mig som undskyldning, tror nu dog ikke at du behøver det  Men altså hvor blev de af??? 
Hilsen 007.DK Border collie Diesel Chihuahua Shake Så blev vi sgu gift d. 30/7-11 Lucas 30/1-2012 <3 ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak.... |
|
|
Tak for synet af de mange smukke billeder af den meget smukke dreng. Han ser vel nok dejlig ud 
Med venlig hilsen Cecilie
A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Killinger! |
|
|
Åh, havde jeg boet på Fyn kunne det godt være at den stribede killing pludselig forsvandt fra stalden..  Lækker lille barbiehest btw. 
sagde Lena Tidligere ejer af fjordhestene Paw og Unik Frølunde. Som savner sin lille Noa <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|