|
|
| Rigtig sommerhygge med lille vito |
|
|
Så er det jo blevet virkelig sommer og idag havde mig og signe hvad vi kalder for "Ponyhygge" og vi fik foreviget nogle øjeblikke  Vi er så glade for at vi sidste sommer tog valget og flyttede ham til Sofiehaab, det har givet ikke mindst mig en kæmpe glæde takket være signe (og de andre mennesker) men vito har aldrig været gladere, takket være lille ronja.. De to er bare ubeskrivelig glade for hinanden på en fjovet måde Er så dejligt at man hver dag går en super glad hest i møde, med en masse energi og gå-på-mod!! Til folk der er trætte af pussenusse billeder af en pjevset uldtot: PAS PÅ!! for nu kommer der billede spam Hvad i ikke kan se på dem er de fremskridt han har lavet.. Han er så lydig og opmærksom på de mindste signaler, og jeg nyder at arbejde med ham!  Spring over små genstande (her to plader, men han kan også gøre det kun med en!)  En maaaasse ros skal der til så den lille mand orker   Så blev han bakket og komando "Op" kom, og lige så let letter han, præcis som han skal!!   Wehuuu! KUNG FU !!   "jeg har hørt at vildt hår er på mode????"   Videre i synkron trav, hvor hesten skal følge enhver af dille bevægelser!   Og også i galop!! sådan er det når man er en tyk pony, så skal kiloerne bogstaveligtalt rasles af!!  "Hvad!?!! har jeg noget på næsen?!"  Aww, så blev jeg stolt!! Første gang over dem lodret!!   "gaaab!! barnemad det her!!!"   "kender i den følelse, når man pludselig får lyst til at lege flyvende ko`?????"   Mig og min ven, i et meget ømt øjeblik.....      Mine fantastiske dyr...! Så ville vi have lidt bedre bagrund, så efter en tur under vandslangen gik vi ned på folden...  Vinke!  Stejle på afstand, PÅ græs!  Så kom bøllen op i knægten, og han måtte lige have sig en løbetur, fordi han blev lidt sur over alt det lækre græs ikke var til ham... Det jo også ondt må i forstå!!!!   Wrooom sagde det!! og jeg kunne pænt vente til han var klar til at høre efter igen den sk*d!!    Og vil slutte af, men dette billede der nok fortæller meget mere end ord kan gøre... og dog vil jeg sige en ting: han vil ALDRIG blive BRE en hest for mig....!   Tak for kigget!!
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altid dejlige |
|
|
ja du viser altid total dejlige billeder. han er simpelthen så skøn ham vito. ser altid frem til dine tråde. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommer, hygge og ponyer |
|
|
IHHH hvor er i fine Maya og sikke dejlige billeder (hihi ). Det var en skøn dag i dag, og dejlige snakke Elsker tiderne med jer to, har bare en helt fantastisk energi bagefter og min pony stråler op som en lille sol - vi kan bestemt heller ikke undvære jer. Det er sådan et skønt stykke arbejde du gør i din lille mand, og jeg glæder mig til mere pony-hygge med jer  Vi ses snart 
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy <3 Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smiler... |
|
|
Jane: Han er nemlig en dejlig en, og har den sygeste drengerøvs charme - Er glad for at du nyder synet! Signe: Så det godt vi ikke skal undvære hinanden, hihi 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige |
|
|
billeder Jeg elsker jeres tråde  Personligt så syntes jeg, at i burde inviteres til Roskilde dyrskue for at give en opvisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har... |
|
|
vi har faktisk fået lov til at være med i shetlænder showet, sammen med signe og ronja, men vi fik det afvide i så kort tid at det ikke hang sammen længere, og så har signe også en ekstra lille en at slæbe på efterhånden, så desværre måske storehestedag..
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønne skønne vito |
|
|
hold fest nogle skønne kramme billeder - og undskyld mig men de der billeder af den "flyvende ko" og "Stå hår" er da ikke fair overfor ham - Fnis en griner  Keep up the good work 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| samhørighed |
|
|
Jeg elsker simpelthen jeres samarbejde - det er så fantastisk smuk og gør mig i godt humør. Tænk hvis flere ville følge dit eksempel. I mit næste liv, vil jeg gerne være pony under din kommando:) Fortsæt endelig den gode stil. smil fra Stinne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fantastiske |
|
|
Billeder af dig og mini-mulen. Det er da tydeligt, at drengen nyder at du er kommet hjem!!!!! I dag viser du så mange fede billeder, at jeg umuligt kan vælge et ynglings, men dem med flagre hår er altså sjove!!!!!! Hvordan gik det Maya, kunne han passe tæppet? Giv en gulerod fra mig til den dygtige dreng og en kiks til pels rytteren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er meget.. |
|
|
Svensen: Fnyys!! syntes de er såååå awesome fanget dem med flyve hår! GRYNT GRYNT!! - Og tak skal du have, vi skal prøve og holde kampgejsten  Stinne:
Jeg kan da også godt træne et menneske hvis ddet skulle være ??? Ejj, jeg tror at hvis mange bare ville sætte sig ind i indlæringsteori og tage sig tid til det, så er jeg sikker på alle vil kunne lære det (og nu det altså ikke kun PONYER jeg kan lærer disse ting, hvis nogle sku være i tvivl ) - Men takker for de søde ord! De varmer! Helle:
Det kan du bande på, han lever det ultimatime paradis hvis han selv skal sige det!! - Og måske har det også noget at gøre med at han har hans egen lille flok han kan styre rundt med - KUN med damer  Han har faktisk været utrolig opdragen efter jeg er kommet hjem, så måske har han savnet mig, selvom han var sur da jeg kom hjem  10 gulerødder gives fra dig af! Finduscat: Ejjjjj!! har da helt glemt at skrive.... der har været så meget om ørerne! men jaaa det gør da, dog blir det ikke brugt her i varmen, fnis! Men er stadig meget rørt over den fine gave vi fik 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke nogle vidunderlige billeder.. det er da bare en fornøjelse at se på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sidder her og får helt tårer i øjnene over hvor smukt det er med den kæmpe tillid han viser dig. Jeg elsker at se tråde om Vito, tænk at have sådan et forhold til sin hest. smukt smukt smukt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maya og Vito |
|
|
Jeg kan kun sige 
Med shetlænderen Lille Stormy & islænderen Týr fra Taastrupgaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak skal... |
|
|
Tak for de søde ord...! For mig er det jo blevet en hverdag, så glemmer nogle gange at sætte pris på det han gir' mig.. Men når i så smukt skriver det, bliver jeg så rørt og minder mig selv om hvor heldig jeg er at have en ven som ham  Så nu vil jeg smutte ud og give ham en kys på mulen, og fortælle ham hvor stolt han gør mig, hver evig eneste dag! 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg melder mig også ind i flokken, der synes, I er et helt fantastsk par  Det er så skønt med HN, at man har nogle bestemte folk man kan følge, og man ved bare, at når der kommer billedetråde fra dem, så er det tråde med gode billeder, der får en i godt humør 
Mvh. Julie --- Dansk Oldenborg Avl Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
hvor er I bare fine...en rigtig sød pony 
Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder) Nasi frá Dánjalstrøð (islænder) Tranegildes Lakrids (shetlænder) Beer's sir Malthe (irish cob) RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Hvor er I dog dygtige...begge to!!! Og sikke en udstråling den bette pony dog har. Virkelig charmerende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen.. |
|
|
Julie: Er glad for vi kunne få et smil frem hos dig, og takker for de varmende ord! Er rørende når folk sådan "følger" os, for vi jo et helt fremmed par, det er det der er så skønt ved HN!  Mikki: Vi bukker og nejer!!  Trine: Ja det har han nemlig, og skyldes 100% han først blev kastereret som 3½ års (og vi er meget sikre på at han har prøvet at bedække..) sååå gnisten i ham er lidt speciel og hans personlighed er enorm  Han har også hans "rolige øje" og hans "seriøse øje" og føler næsten han har 2 sider af sig. Det Rolige viser hans ro, og det seriøse fortæller når han er bange, sur eller forvirret, smiler. Man kan godt fornemme det her: (og totalt sidesprings historie, fnis) 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er I dejlige.  Var du min datter ville jeg være revnefærdig af stolthed. 
Søg altid sandheden, men hold dig langt væk fra dem, der siger de har fundet den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
|
|
Som alle andre der skriver, er jeg også helt betaget af dig og din skønne pony, har set flere videoer af jer og du har virkelig et skønt talent for at dressere på den rigtigt gode og kærlige måde  Og så lyser der en stor kærlighed imellem jer som alle kan se og det er top inspirerende 
Kærlig hilsen Charlotte Bursche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved.. |
|
|
jeg ved at begge mine forældrer også er pavestoolte og elsker at vise os frem, men herhjemme er vi blevet så vant til at vito er så fortrolig, lydig, og tillidsfuld at dett er blevet lidt en "hverdag", så når jeg viser nye billeder til dem derhjemme så smiler de bare and thats it, for de har set det hele i 4 år nu - Men ingen tvivl om at de er stolte og støtter op, de køre os glædeligt til undervisning/optrædner og støtter op i at jeg hele tiden skal udvikle mig og blive bedre mht. indlæringsteorien osv uden min mor og far ville jeg aldrig være her den dag idag, og jeg er dem evig taknemmelig for deres støtte  Her hjemme er vito en del af familien og som min mor selv sir "så skal han ingen steder!" 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Sikke en udvikling |
| Forfatter:  |
Roselina ♣C♣ |
| Dato:  |
01-06-2012 11:04 |
|
Maya, jeg bøjer mig i støvet over at se den udvikling, du har gennemgået, siden de allerførste billeder du viste herinde af Nobi... Tak, fordi du lader os følge med - og hermed er udnævnt endnu en Maya og Vito fan .
De venligste hilsner Louise ************************ Fotografier viser os det, vi normalt ikke ser, fordi de stander tiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I er skøønne |
|
|
Åh altså Maya, du kan få det dejligste smil frem hos os alle. KANON billeder, han ser for vild ud i ko-stil og flagrende lokker.
Jeg er totalfan af jer begge to.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Vassen |
| Dato:  |
01-06-2012 13:11 |
|
Er VILD med jer begge! Man bliver så glad af at se jeres samspil.
Med de venligste hilsner Malou - Nu med ny Grå Hest Hestefotograf; til minde om, til salg, til hygge, bare til... www.graaphotography.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsk tsk tsk |
|
|
"få lov til at være med" i show. Hvad er det for noget pjat. I er STJERNERNE ***** basta bom. Synes sætningen: Charme, selvtillid og lækkert hår, passer til Vito:-)))) Mvh. Helle
Jeg samler på vasketøj og gode oplevelser...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| orv.... |
|
|
Sidder her og tager mig selv i at blive helt mundlam i er siiimpelthen så søde med jeres rosende ord, at jeg er helt rørt til tårer  Jeg er målløs over at jeg kan tage mig selv i at sidde og smile igen og igen pga de søøøde ord herinde!! akk.... Føler mig som verdens heldigste pige lige nu over at have så dygtig en hest.... ! Vil øønske jeg kunne gengælde jeres søde ord ordentlig, for et tak virker sølle 
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Hvil i fred, elskede og savnede Nobi 1999-2008...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|