Der må være en hel del andre end mig der sidder med et Heartbeat afkom, og jeg synes det er på tide de får en tråd 
Min bliver to år i næste måned og har Royal Z II til morfar.
Det er første gang jeg har en dansk varmblod, og derfor også første gang jeg har en, der skal kåres, og selvom der er et år til, begynder tankerne om det at melde sig nu, for jeg vil jo gerne forberede mig så godt som muligt. Så selvom jeg pt. blot har en foldbums med dreadlocks, så I må gerne dele råd og erfaringer omkring kåring til en newbee!!




Det er HÅRDT at være 2 år 
Kan I øvrigt fortælle, at der ikke er tvivl om springblodet i hende, umiddelbart har hun lidt for meget selvtillid på springkontoen, når hun forsøger at hoppe hegn 