Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Min Heartbeat, vis din!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2012 14:12

Der må være en hel del andre end mig der sidder med et Heartbeat afkom, og jeg synes det er på tide de får en tråd

 

Min bliver to år i næste måned og har Royal Z II til morfar.

 

Det er første gang jeg har en dansk varmblod, og derfor også første gang jeg har en, der skal kåres, og selvom der er et år til, begynder tankerne om det at melde sig nu, for jeg vil jo gerne forberede mig så godt som muligt. Så selvom jeg pt. blot har en foldbums med dreadlocks, så I må gerne dele råd og erfaringer omkring kåring til en newbee!!

 

 

 

Det er HÅRDT at være 2 år

 

Kan I øvrigt fortælle, at der ikke er tvivl om springblodet i hende, umiddelbart har hun lidt for meget selvtillid på springkontoen, når hun forsøger at hoppe hegn

 


Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 min Heartbeat
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 07:16

Min er blevet 3 i år og er en vallak

Han har Ragazzo til morfar.

 

Her som 2½ års

 

 

Her her for en mrd

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Henriett
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 16:15

Hej Henriett

 

Hold op hvor den ligner sin mor. Det er da helt vildt.....

 

Må være dejligt at have et minde fra din gamle ven...


Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-05-2012 20:15

Ja det kan han ikke løbe fra, men heldigvis er hans sind slet ikke som hans mors så det er dejligt...men ja det er dejligt jeg har ham

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider