Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vis dit køkken
Forfatter: 
Dato:  15-04-2012 19:29

Jeg skal ha nyt køkken og går lige nu og overvejer om det skal være sort eller hvidt og om det skal være højglans eller mat - samt mange andre ting.

 

Må jeg ikke se Jeres køkkener til lidt inspiration??

 

På forhånd tak fra Karin



"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 01:30

mit drømmekøkken :) Det er så i et hus som min far måske køber :D HELT NYT :D

Billede




Billede




Knus Helene


! Nu med Pintovallak !

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumb
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 09:04

Vi har netop sat sprit nyt køkken op fra Kvik. Vi har fået en super service. Det eneste vi ikke har skiftet ud, er køleskab- det skiftede vi for 1års tid siden, og emhætten. Den vi har gør det den skal

 

Vi har betalt ca. 115.000 og selv sat det op.

 

Først:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg ELSKER mit nye køkken!! Og alt den bordplads jeg nu har fået.

Den bedste invistering vi har gjort, er kaffemaskinen- den er indbygget over overnen- den var dog en dyr post, 18000:- men den kan næsten alt



50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaffemaskine
Forfatter: 
Dato:  17-04-2012 11:35

Seriøst en kaffemaskine til 18.000 kr ?

 

I må være ualmindeligt glade for kaffe..

 

Mvh

Cali og jeg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Viser gerne mit
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 22:10

Vi valgte at købe et svanekøkken, i hvid, dog ikke højglans.

 

Det kom til at se sådan her ud.

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 hovsa..
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 22:17

det første billede skulle ikke have været med ;)

 

 


Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 køkken
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 07:15

Vores køkken er efterhånden 5-6 år gammelt. Det er Invita - den bedste invistering var "den kogende vandhane" Quooker.

 

Skulle jeg vælge noget om, havde jeg nok valgt en stor vask i stedet for en todelt med afsætningsplade. Ellers har vi været super glade for det. Især at vi valgte at fjerne vægge og lave det åbent.

 

Det er hvid højglans som er nemt at holde, på trods af tre store hunde. Ville aldrig turde vælge sort...med mindre jeg havde rengøringsvandvid

 

Køkken før...

 

 

Køkken efter

 

 

Køkken efter

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 køkken
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 08:29
Flotte køkkener allesammen. Bliv endelig ved med at vise billeder.

Lige nu hælder jeg lidt til sorteret eg til underskrev og hvide vægskabe måske i højland men jeg når nok at skifte mening et par gange endnu.

VH Karin


"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 invita dec 2011
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 10:00

 

 

 

Vi fik dette køkken sat ind i dec 2011 fra invita. Vi hovedrenovere en stor gammel gård, og valgte derfor denne stil, og den måde at ligge gulvet på.

 

Brandovnen har været pakket ind under hele renovering, den ville vi bevare da vi syntes den høre gården til.

 

 

Vores bedste løsning er blandet andet at køleskabet er bygget ind i væggen.

 

Held og lykke med køkkenvalget :)



Line


Nu med Hyggebo´s Contini


R.I.P min smukke Moonlight og hendes nyfødte søn.

8-5-10 - 9-5-10

0
0
Svar på denne tråd
 
 oversættelse
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 13:03

Ha ha altså den ordbog i smartphonen er nogen gange for sjov. Sorteret eg til underskrev og hvide vægskabe måske i højland = sortbejset eg til underskabe og hvide vægskabe måske i højglans...

 

Line 82; det er superflot jeres nye køkken, jeg kan rigtig godt li den måde gulvet er lavet på. Men det dur nok ikke i mit 2X3m køkken.

 

Keep them comming

 

VH Karin



"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 Køkken
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 13:22

 

Vores er nok efterhånden 10 år gammelt, da det var forrige ejere af gården der satte det ind. Kan ik huske hvad det hedder, men er glad for det

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




- Heidi -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vordingborg køkken
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 13:34


Billede


Det er godt nok ikke helt færdigt her... Men 1 stk hvidt højglans køkken i næsten de mål du søger... :)

 

er mangle lidt lister her og der og en sokkel. Har ikke liige fået taget et billede hvor det er færdigt.

 

Bedste køb i mit lille køkken hvor pladsen er begrænset er afgjort hjørnekarusselen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køkken
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 11:25

Jeg har ikke et billede af vores køkken lige ved hånden, men det er dette sorte et fra ikea: www.ikea.com/dk/da/catalog/ categories/departments/kitchen/

 

Line82: Er helt vild med jeres køkken. Det er noget helt andet end vores, men det er virkeligt, virkeligt hyggeligt! Hvis jeg en dag skal bo på landet, så skal mit køkken også se sådan ud!

0
0
Svar på denne tråd
 
 vores ...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2012 13:51

 

 

 

 

her er vores dejligt funtionelt



we do it
the Hippie way !





do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111111
Forfatter: 
Dato:  13-06-2012 08:35

Når du nu alligevel skal have nyt køkken, vil jeg foreslå dig at få gas komfur. Det har jeg fået, og hold op hvor er det fantastisk. Troede ikke selv at det var bedre, men men men jeg elsker at lave mad på gas, det smager anderledes og er så nemt i forhold til alm komfur





0
0
Svar på denne tråd
 
 vores invita
Forfatter: 
Dato:  13-06-2012 19:48

Hejsa

Min kæreste og jeg byggede hus for tre år siden og vi har et køkken fra invita i sortbejset eg..

Er meget glad for vi valgte den dyre løsning med skuffer overalt og to træk ud skabe.

Vi gar en stor vask og cooker. Rigtig praktisk..

Her et par billeder.


Billede



Her færdigt. Den sorte firkant på væggen til venstre er otte skabe på 30cm i dybden med plads til glas, tallerkner mm. Det er vi meget meget glade for.


Billede

Der mangler lidt..
Billede


Skabene til opbevaring..
Billede



Her under procesen. Mad skal man jo have;))

Håber det inspirer..



Nina og Caballero

Sorte Spøgelse

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 09:58
gipson
Jeg elsker dit køkken!

 



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider