|
|
| Vis dit køkken |
|
|
Jeg skal ha nyt køkken og går lige nu og overvejer om det skal være sort eller hvidt og om det skal være højglans eller mat - samt mange andre ting. Må jeg ikke se Jeres køkkener til lidt inspiration?? På forhånd tak fra Karin
"Der er ingen situation, der ikke kan ændres" Desmond Tutu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bumbumbumb |
|
|
Vi har netop sat sprit nyt køkken op fra Kvik. Vi har fået en super service. Det eneste vi ikke har skiftet ud, er køleskab- det skiftede vi for 1års tid siden, og emhætten. Den vi har gør det den skal  Vi har betalt ca. 115.000 og selv sat det op. Først:     Jeg ELSKER mit nye køkken!! Og alt den bordplads jeg nu har fået. Den bedste invistering vi har gjort, er kaffemaskinen- den er indbygget over overnen- den var dog en dyr post, 18000:- men den kan næsten alt 
50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaffemaskine |
|
|
Seriøst en kaffemaskine til 18.000 kr ? I må være ualmindeligt glade for kaffe.. Mvh Cali og jeg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viser gerne mit |
|
|
Vi valgte at købe et svanekøkken, i hvid, dog ikke højglans. Det kom til at se sådan her ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| køkken |
|
|
Vores køkken er efterhånden 5-6 år gammelt. Det er Invita - den bedste invistering var "den kogende vandhane" Quooker. Skulle jeg vælge noget om, havde jeg nok valgt en stor vask i stedet for en todelt med afsætningsplade. Ellers har vi været super glade for det. Især at vi valgte at fjerne vægge og lave det åbent. Det er hvid højglans som er nemt at holde, på trods af tre store hunde. Ville aldrig turde vælge sort...med mindre jeg havde rengøringsvandvid   Køkken før...  Køkken efter  Køkken efter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køkken |
|
|
Flotte køkkener allesammen. Bliv endelig ved med at vise billeder.
Lige nu hælder jeg lidt til sorteret eg til underskrev og hvide vægskabe måske i højland men jeg når nok at skifte mening et par gange endnu.
VH Karin
"Der er ingen situation, der ikke kan ændres" Desmond Tutu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| invita dec 2011 |
|
|
 Vi fik dette køkken sat ind i dec 2011 fra invita. Vi hovedrenovere en stor gammel gård, og valgte derfor denne stil, og den måde at ligge gulvet på. Brandovnen har været pakket ind under hele renovering, den ville vi bevare da vi syntes den høre gården til. Vores bedste løsning er blandet andet at køleskabet er bygget ind i væggen. Held og lykke med køkkenvalget 
Line Nu med Hyggebo´s Contini R.I.P min smukke Moonlight og hendes nyfødte søn. 8-5-10 - 9-5-10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oversættelse |
|
|
Ha ha altså den ordbog i smartphonen er nogen gange for sjov. Sorteret eg til underskrev og hvide vægskabe måske i højland = sortbejset eg til underskabe og hvide vægskabe måske i højglans... Line 82; det er superflot jeres nye køkken, jeg kan rigtig godt li den måde gulvet er lavet på. Men det dur nok ikke i mit 2X3m køkken. Keep them comming VH Karin
"Der er ingen situation, der ikke kan ændres" Desmond Tutu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkken |
|
|
Vores er nok efterhånden 10 år gammelt, da det var forrige ejere af gården der satte det ind. Kan ik huske hvad det hedder, men er glad for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vordingborg køkken |
|
|
Det er godt nok ikke helt færdigt her... Men 1 stk hvidt højglans køkken i næsten de mål du søger...  er mangle lidt lister her og der og en sokkel. Har ikke liige fået taget et billede hvor det er færdigt. Bedste køb i mit lille køkken hvor pladsen er begrænset er afgjort hjørnekarusselen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køkken |
| Forfatter:  |
DenGladeRytter |
| Dato:  |
11-06-2012 11:25 |
|
Jeg har ikke et billede af vores køkken lige ved hånden, men det er dette sorte et fra ikea: www.ikea.com/dk/da/catalog/ categories/departments/kitchen/ Line82: Er helt vild med jeres køkken. Det er noget helt andet end vores, men det er virkeligt, virkeligt hyggeligt! Hvis jeg en dag skal bo på landet, så skal mit køkken også se sådan ud! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores ... |
|
|
 her er vores dejligt funtionelt
we do it the Hippie way ! do the hippie hippie shake
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 11111111111 |
| Forfatter:  |
Lenette0 |
| Dato:  |
13-06-2012 08:35 |
|
Når du nu alligevel skal have nyt køkken, vil jeg foreslå dig at få gas komfur. Det har jeg fået, og hold op hvor er det fantastisk. Troede ikke selv at det var bedre, men men men jeg elsker at lave mad på gas, det smager anderledes og er så nemt i forhold til alm komfur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores invita |
|
|
Hejsa Min kæreste og jeg byggede hus for tre år siden og vi har et køkken fra invita i sortbejset eg.. Er meget glad for vi valgte den dyre løsning med skuffer overalt og to træk ud skabe. Vi gar en stor vask og cooker. Rigtig praktisk.. Her et par billeder.
Her færdigt. Den sorte firkant på væggen til venstre er otte skabe på 30cm i dybden med plads til glas, tallerkner mm. Det er vi meget meget glade for. Der mangler lidt.. Skabene til opbevaring.. Her under procesen. Mad skal man jo have;)) Håber det inspirer..
Nina og Caballero Sorte Spøgelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
gipson Jeg elsker dit køkken! 
..... .............LOUISE. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|