Jeg havde i februar kvalificeret mig til at ride DM for fjordheste og i år foregik det i Revsø. Jeg må sige det var en blandet følelse 
Vi kørte fredag eftermiddag og var dernede omkring aften. Da vi ankommer har vi svært ved at finde en telt plads og svært ved at finde boksen til Cox, men vi finder det og får installeret hesten, givet ham aftensmad, vand og hø for natten, og sat teltet op. Da kl. slår omkring 9, skal vi op i den store hal for at informationsmøde mm. Utroligt flot inmarch må jeg sige, synd de ikke fik slukket musikken.
Jeg skulle springe på Cox, da det er det vi pt. er stærkeste i, og har satset mest på i år, efter vi skiftede springtræner i starten af året. Da vi skiftede træner skulle vi udfylde et papir han havde med, hvor i der blandtandet stod drøm og mål, og min drøm var at ride Fjordheste DM.
Cox fik lov at falde til om fredagen, så han var klar lørdag.
Jeg skulle starten klassen 75-105 cm Alle mod Alle, hvor jeg skulle springe 75 cm. Cox var desværre utrolig mat, grundet han ikke havde drukket nok væske, og jeg kunne ikke rigtig få ham frem, så vi fik desværre en bom. Udover dette red jeg begge dage med en forkølelse og feber ;(
Lidt billeder:

Spring nr. 1 

Sød pony 
Det er hvad der af billeder fra lørdag.
Lidt video, han er mat, da han plejer at have et større grundtempo, og det har vi trænet utroligt meget til træning, og jeg kan ikke få afstanden til at passe 
hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=257331
Efter denne klasse skulle jeg ride kvalifikationen til finalen om søndag, vi havde imellem klasserne fået Cox til at drikke noget vand, og han virkede mere klar. Desværre stresser jeg hen imod spring nr. 8, og derfor ender det med en bom(faktisk væltede hele springet jo nærmest)+ jeg burde havde taget en volte 
hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=257337
Der var efterfølgende meget tvivl om hvem der var finalen og hvem der ikke var, men fandt ud af jeg ikke gik videre i finalen efter meget bøvl, en opringning til min træner og vi aftalte jeg så skulle efteranmelde til klassen 75-105 cm Alle mod Alle, hvor jeg skulle tage højden 85 cm, men at jeg ikke skulle varme alt for meget op til den her klasse, så han var mere klar. Så det gjorde vi og med lidt stress fik vi sadlet hesten op. Jeg får gået banen med en anden rytter, og vi snakker om hvordan vi red det bedst mulig hovedrunde og omspringning, uden at vi ville få bomme, og ride sjusket.
Billeder: De vil være lidt blandet, af hovedrunden og omspringning, da det er to fotografer som har taget billederne.

Lidt godt over her ! - Anden sidste sprig 

Ja, man kan jo ikke se lige godt ud, når man koncentere sig xD

Omspringning 

Så et enkelt billede fra æresrunden <3
hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=257364
Jeg ved godt at jeg burde læne mig mere med over springene, men pt. har vi trænet at Cox skal op i orden grundtempo og han rammer det en gang imellem i sidste klasse om søndag
I morgen skal jeg vise videoerne til min træner, da han desværre ikke kunne komme og hjælpe mig 
Håber I nåede så langt, og evt. vil smide en kommentar til min gyldne pony