Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Et fedt (gratis) dansk hestespil
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 10:34

Hej alle HN'ere


Der er for under en måned siden åbnet en dansk udgave af Howrse.


Det er spil, hvor du har din egen hest/pony (med tiden kan du få flere), som du skal passe og træne - når hesten er ældre kan du starte konkurrencer og avle. Der ud over skal man opnå forskellige mål, som gør at det stadig er sjovt at spille efter et par dage (synes jeg).

Det er et spil, hvor der ikke sker noget ved at man ikke logger ind hver eneste dag, hvilket jeg synes er super fedt - man kan logge ind 1 gang om ugen, og ens heste har ikke lidt skade af det.


Det er i udgangspunktet gratis, men man kan, hvis man har lyst, købe værdipas for rigtige penge og bruge dem til at købe ekstra ting med. Jeg har selv købt nogle enkelte - men de er bestemt ikke en nødvendighed.


Hvis man har brug for hjælp kan denne fås i deres spilforum, ellers vil jeg gerne gøre mit bedste for at hjælpe folk her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det godt :)
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 16:56

Jeg har prøvet den engelske udgave, men blev hurtigt træt af det...

Til gengæld synes jeg det er sjovere nu det er der på dansk :)


Jeg har også nogle ret lækre hypser derinde ;) Avler pt. Engelsk fuldblod og hannoveraner ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 17:28

Jeg bryder mig til gengæld ikke om den danske udgave ;) Jeg har oprettet mig derinde, men er faktisk ikke sådan rigtig derinde :S

Men jeg er til gegnæld på den rigtige internationale www.howrse.com og der kan jeg nu også bedst lide at være :D Måske fordi hestene er nået meget længere i deres genetik end på det nyopstartet danske :)


Hvis i har www.howrse.com kan i bare add mig. Jeg hedder Akaja derinde :D


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse.dk
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 11:11

Stinna ?Musen?: Jeg kan også bedre lide det danske - også fordi det stadig er så nystartet, at man har en chance for at "være med". Den internationale har jo kørt i årevis, så chancen for nogensinde at komme på ranglisterne er virkelig små føler jeg...


Jeg avler pt. Connemara der inde


Sandra ?Cashew?: Du har ret i det med genetikken - det er noget af ddet, der kan irritere mig lidt på den danske i forhold til den internationale

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 11:27

Det danske kører også utrolig langsomt. Der er en auktion der slutter hver 8 time altså :S

Og på det internationale er der auktioner der slutter hvert 2 sekund ;)


Men det klart, for det danske er jo lige startet op.


Men man kan sagtens være med på det internationale ;) Pt ligger jeg da på ranglisten som nr 188 og det jeg da pænt godt tilfreds med når jeg ikke har været så utrolig meget længe :D


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 howrse..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 12:52

Jeg er elendig til nye spil, men nu prøver jeg :P Er dog allerede forvirret, den der, der laver mål for en siger, at jeg skal angive hvor meget min hest har spist - hvordan gør man det? :)



Sille.

jeg bliver aldrig voksen -jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;


- FLOTTE DERBY RIDESTØVLER SÆLGES! -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes bedre om
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 12:58

Jeg oprettede en bruger på det danske Howrse i går. Det er da meget sjovt, men jeg tror jeg bliver træt af det i længden!

Der sker ligesom ikke særlig meget, det hele er et stort klik.. :)

Hvis der er nogle af jer der kender til Ridingclub championship. Det er et fedt spil. Der skal man styre og spille, ligesom et rigtig hestecomputer pc spil. Det er super fedt. Der gælder det om at komme længst ned på ranglisten. Mener at 0 er det højeste man kan opnå. Man skal ride rundt på store springbaner, deltage i dressur, og i terænridning, når man bliver rigtig god. Det er et fedt spil, og helt gratis at downloade.

Tilgændgæld er der ofte rigtig mange spillere online, og defor kan man nogle gange slet ikke komme ind på spillet, fordi serveren er overfyldt.. "ret irreterende" Men udover det er det er super fedt spil. Det er ligeså godt, som de hestespil man køber for 150-200 kr.og så er det jo bare helt gratis. I skulle prøve det! ;)


Dejligste Dixie pony <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse.....
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 14:04

Jeg har også spillet på den internationale Howrse gennem nogle år. Man skal være lidt tålmodig i starten, da spillet starter langsomt. Får man til gengæld gennemført starten/introduktionen så er der virkelig meget man kan. Der er plads til alle typer uanset om man interesserer sig for konkurrencer, avl, special coats eller at have et godt stutteri. Jeg syntes ikke man ser ret mange andre spil, der er så alsidige som Howrse.


Som tidligere nævnt kan man både spille gratis eller vælge at bruge penge, hvis man vil hurtigere frem.


Jeg har også oprettet mig på den danske side, mest for at støtte Howrses initiativ med en dansk side. Jeg må dog indrømme jeg nok ikke kommer til at bruge meget tid der, da jeg har fået nogle gode bekendtskaber på den internationale. Det er faktisk ret sjovt at dele heste erfaringer med folk fra andre verdensdele!!!


I skal da være velkommen til at hilse på derinde, mit brugernavn er også Shoschonee der.....


Ciao

Carina

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 18:45
Jeg har også begge dele, hedder Sesa begge steder. Der er langt mere at foretage sig på det internationale, men til gengæld har man lidt bedre muligheder for at avancere på det danske, så jeg spiller begge dele (; Men det er lidt mærkeligt at passe en hest med 790 i GP på .com og så passe en med 350 på .dk (; Jeg avler også connemara, begge steder.

www.auriklen.dk


Rigtige ryttere rider Connemara

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse
Forfatter: 
Dato:  26-04-2011 18:23

Jeg oprettede mig på det danske Howrse den 7. april (tror jeg?), og har lige oprettet mig på den internationale igen. Men jeg er ikke særligmeget på den internationale. Jeg har lidt fornemmelsen af ikke at kunne følge med. Og så irriterer enhederne på den internationale mig. Hands kan jeg leve med, men pounds og ounces er forvirrende :P


Jeg hedder Flitzie på begge sider. Lige nu går jeg mest efter engelsk fuldblod på det danske. På den internationale har du noget så lækker en hest som Irish Hunter! Jeg er helt væk i alt der hedder Irish Hunter og Irish Draught. Den måtte gerne komme på det danske!




Pernille


Hende der, der elsker landet og ikke store byer

Hende der, fri- og efterskole mennesket, ikke fra folkeskolen

Hende der, der har sin egen mening, men respektere andres

- og spørger for at blive klogere


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-04-2011 20:15

Jeg er medlem både af det internationale og det dansk under navnet xLind - i kan bare tilføje mig :D

Som i andre også har sagt så er det tiltider ret irriterende at være på det danske, fordi det er så bagud, men nu har jeg måske en chance for at komme til top


Jeg startede med at spille det når jeg var syg, men nu er det blevet til at jeg lige logger ind og læser beskeder og passer en hest eller to hver dag.

Jeg avler Andalucier og sælger BM derinde, så hvis i mangler noget så bare skriv :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 17:09

Jeg har lige et spørgsmål til spillet, som jeg håber nogle kan hjælpe med.

For at det bliver næste dag, skal det så blive næste dag IRL? Altså med mindre man gør hesten ældre?



Indehaver af DAMP-ponyen!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 17:20

Ja, så skal det IRL blive næste dag.


Spillet bliver opdateret så det næste dag hver dag - dansk tid - kl. 9 :)


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 18:04

Ups.. Kom lige til at læse denne tråd, og så gik der lige pludselig en time med at oprette og spille spillet


Jeg har startet ud på dansk, da jeg lige ville prøve, men hopper nok over på den internationale, når jeg lige har fået styr på det :)


Er det en fordel at have venner derinde? I så fald må I gerne tilføje mig :) Jeg hedder Djulee



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Dixiepigen
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 23:20

Jeg har selv spillet Ridingclub Championsship og det er simpelthen så gennemført et spil. Men de har lukket sitet og spillet ned og der kommer i løbet af måneden her en udgave på FB. Det var desværre en nødvendighed pga dårlig økonomi, så vi må nøjes med en måske lidt dårligere version.. Men øv, har spillet igennem 3 år, og nu glæder jeg mig bare til at se det nye på FB.. Har prøvet det der Howrse, men syyyns gooodt noook det er lidt kedeligt <3


Så det er ikke fordi der er mange på at du ikke kan komme ind på spillet, men simpelthen fordi det er slut

Se her: http://www.ridingclub.com


Håber i joiner Ridingclub Championsship (søgenavn FB), når den nye udgave kommer... Super lækkert spil, med military, fold, dressur og ridebanespringning.. Og så konkurerer man online


0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 16:48

da lige prøvet at downloade det der Ridingclub Champions, det gik da fint. Men jeg kan bare ikke logge fordi den siger at der er noget galt med min internetforbindelse (det er der dog ikke)



Mvh Renée H

Mit tøjskab er ved eksplodere, kig lige ind:


0
0
Svar på denne tråd
 
 howrse
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 20:59

Jeg har også lige oprettet mig derinde.


Jeg hedder Bettina0911 - i må gerne tilføje mig :)


Jeg spillede også på det interationale howrse men kørte død i det fordi jeg følte alle andre var så langt foran. Så nu er jeg startet forfra på den danske :)


Mvh. Bettina - nu med hjemmeside, http://www.cotonhunden.dk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 21:10

Argh.. spillede det for første gang igår og har nu glemt mit brugernavn! Kan godt huske koden, men det hjælper jo ikk meget.. øv :(




Anne


PG Allways My Choice

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 også på
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 22:44

Ja jeg er også på howrse.com. Orker ikke rigtig at starte forfra på det danske. jeg er i forvejen kørt død i den anden.

Efter at have været på næsten hver eneste dag i et år, så hang det mig ud af halsen og har ikke været på i et par måneder nu tror jeg.


Rikke med Thor

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på


Sov sødt min Katinka


0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse.dk
Forfatter: 
Dato:  22-05-2011 02:45

Jeg har ogsaa faaet mig en bruger paa den danske. Har spillet paa den internationale siden 2008, og var ikke meget for skulle starte helt forfra. Men synes egentlig der er sjovere at väre paa den danske side. Der er ikke saa meget konkurrence mod hinanden endnu, og folk er mere hjälpsomme. Rigtig hyggeligt egentlig. Plus (som andre siger) der er en chance for at komme til tops :)

Jeg avlede arabere paa den internationale side, og har väret on and off, simpelthen fordi nogle af "topspillerne", og den maade de spillede paa, irriterede mig.




:P Mvh. Christina :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 11:44

Jeg spiller nu også Howrse, og har gjort det siden jeg så dette opslag..

Men hvordan forbedre man en hests helbred, når det er blevet skidt..

Syntes det kan være svært. Og ville da gerne vide hvordan man konkret får bedre helbred..

Har mistet par heste på den bekostning


Venligst

Vickie

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 12:57

Vickie: Husker du at fodrer dine heste?


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 helbredet
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 22:49

Du skal huske og fodrer, børste og kæle med din hest.. Derudover skal du sørge for at energiprocenten er 20 eller derover inden du lægger hesten i seng - og så skal hesten i seng senest kl 22..


Man forbedrer helbredet ved at træne, ridetimer (mener jeg), stille hesten på marken.. og så er der jo det der specielle foder under det sædvanlige foder som kan hjælpe helbredet - men det kan man ikke give hesten hver dag..


Håber det hjalp lidt :)


Mvh. Bettina - nu med hjemmeside, http://www.cotonhunden.dk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 09:35

Ja de bliver skam fodret efter alle kunstens regler..

Syntes bare at når først helbredet er på retur så er det svært at få op igen...


Venligst

Vickie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse
Forfatter: 
Dato:  27-05-2011 21:56

Jeg må indrømme: af et gratis spil på nettet at være, så er det faktisk ret kompliceret, men det er godt. Jeg synes godt nok der er meget jeg ikke helt forstår endnu, men det kommer nok med tiden. Tilføj mig gerne. Jeg hedder TheDikte. Jeg har 2 arabere hvoraf den ene er i fol.

Hvor finder man de auktioner I snakker om? Er det nogle man kun kan se når man opnår 20/30 dages anciennitet?


Benedikte J. J. Larsen

- en del af Stald Doolewerdt


!NYHED!

Solhøjs Malaika har endelig folet - en smuk, rødbroget hingst ved navn Doolewerdts DeLuca Diego :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-05-2011 22:23

Jeg hedder Snowflake på den danske, i skal bare ansøge eller sætte mig som sponsor hvis i opretter jer! :D


Jeg avler pt. Engelsk Fuldblod og har lige åbnet mit ridecenter, Phoenix Stables, som snart tager imod opstaldere :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fodre med æbler
Forfatter: 
Dato:  28-05-2011 23:10

Hej alle


Nu har jeg også lige oprettet mig derinde, og for at få min hests moral op, vil jeg gerne give den æbler. Derfor har nu købt æbler rigtig mange gange, men jeg kan ikke finde dem, så jeg kan give dem til min hest Hvor dælen bliver de af? I min beholdning står der, at jeg har 74 æbler nu.. SUK.


Håber I kloge ænder kan hjælpe mig :)



Venlig hilsen


Rosen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æbler er til andres heste
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 00:49

Så vidt jeg ved, kan man ikke give sin egen hest æblerne. De er kun til heste hvis profiler du besøger.


Benedikte J. J. Larsen

- en del af Stald Doolewerdt


!NYHED!

Solhøjs Malaika har endelig folet - en smuk, rødbroget hingst ved navn Doolewerdts DeLuca Diego :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æbler..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 08:45

Ha ha.. Så har jeg da fået købt nok :D


Tak for svaret.. :)


Venlig hilsen


Rosen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Howrse...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 09:57

Jeg er også på den danske side, og vil gerne have venner. Hedder Raasig derinde :)



Indehaver af DAMP-ponyen!


0
0
Svar på denne tråd
 
 registrering
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 11:31

hej alle!!


jeg er igang med at bive registreret deinde!...

men jeg kan ikke finde ud af denne: Your sponsor

skal jeg skrive den der viste mig dette spil eller?

håber i kan svare ;) knus

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgfgdfg
Forfatter: 
Dato:  29-05-2011 15:48

Jeg brugte meget tid på det engelske for et par måneder siden, men mistede lidt lysten.. Derinde hedder jeg Piraten, og samme navn har jeg også lige oprettet mig under på den danske version :-D



Piraten & Montana af Højgaard'

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske og savne dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhhfghfgh
Forfatter: 
Dato:  09-06-2011 14:25

Havde en bruger på det internationale for laaang tid siden, men blev hurtigt træt af det.

Oprettede mig på den danske for et par uger siden. Jeg synes det er sjovere, fordi man ikke føler man er så langt bagud. Jeg hedder Trinen derinde, I kan bare ansøge.


Hvis der er nogen der opretter sig, må I meget gerne skrive mig som sponsor (link), da jeg er nået til et mål, hvor jeg skal invitere en ny spiller :)


Trine.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søvn..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2011 16:32

Nu står der kl. er 24:00 der inde. Hvornår står de så op igen ? :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider