Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

HN-træf i midtjylland
Forfatter: 
Dato:  17-12-2003 21:24
Jeg har været så naiv at tilbyde at lægge hus til en HN-træf den 11 januar, det kan i læse mere om her.

Mvh
Annette
0
0
Svar på denne tråd

Indbydelse...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2003 09:18

HN-TRÆF I MIDTJYLLAND

Det er mig en glæde at kunne inviter de midtjyske HN'er til en lille "Efter-Jul-Kaffe-Kage-Hygge-Heste-Sluder-Slader-Snak"

Søndag den. 11 Januar 2004, med start kl. 10:00,
på adressen Tukærvej 40, 8850 Bjerringbro, (for vejviser se her).

Tilmeldning er nødvendig, af hensyn til kage-bagningen, og alt efter hvor mange vi bliver, må hver især give et lille bidrag til kaffe-kage-dåsen :-)

Planen er at sluder og slader om vores dejlige heste, og så køre en lille tur
rundt og se de lokale HN-heste.

Børn må medbringes, har selv et stk. 3 årige hypper aktiv.

Jeg glæder mig til at se jer :-D

Mvh Annette

Allerede tilmeldte er, så vidt jeg lige kan overskuge det, og ret mig hvis jeg tager fejl (HN-navne): TeamSedoj - mettebo - atengstedt - Aribeth - June - Dorte og sidst men ikke mindst Ricko...

PS. Så må vi jo se om Aribeth giver en lille opvisning på Ricko ;-)

0
0
Svar på denne tråd

HN-træf i midtjylland - nu på søndag - Husk det :-
Forfatter: 
Dato:  06-01-2004 20:44

Husk det er nu på Søndag :-) (den. 11 Januar 2004)

Ja, så er der jo ikke lang tid tilbage til "HN-Kaffe-Kage-Hygge-Heste-Sluder-Slader-Snakke"-træf i Midtjylland :-D

Vi starter kl. 10:00, på adressen Tukærvej 40, 8850 Bjerringbro, (for vejviser se her).

Tilmeldning er nødvendig hurtigst muligt, af hensyn til kage-bagningen som Katrine står for :-), og alt efter hvor mange vi bliver, må hver især give et lille bidrag til kaffe-kage-dåsen :-)

Planen er at sluder og slader om vores dejlige heste, og så køre en lille tur
rundt og se de lokale HN-heste.

Jeg glæder mig til at se jer :-D

Mvh Annette

Allerede tilmeldte er, så vidt jeg lige kan overskuge det, og ret mig hvis jeg tager fejl (HN-navne): TeamSedoj - mettebo - atengstedt - Aribeth - June - Dorte - Lone + en mere og sidst men ikke mindst mig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider