Hej jeg mangler en til at træne mig. jeg er helt ny i faget western, og det er min hest også. vi har redet dressur for sjovs skyld før, og er begyndt at træne ligt western. (Kan lidt) men mangler stadig MEGET omskoling. har hørt en af de store westernryttere (Ninette Damberg) hun siger at det godt kan lade sig gøre, og jeg vil kun ride på hyggeplan.
Jeg mangler en træner, i vejen eller omegn. (midt/sønderjylland) som kan komme og træne mig og min hest 1 gang i ugen.
Det bliver der hvor min hest er opstaldet. da han ikke skal transporteres flere gange i måneden. Har ikke tid til sådan noget. Du behøver ikke være expert, jeg sal kun lære grundtrindene.
Skriv snart:
Hvis ikke du kan, så kender du måske en?
Hilsen Stine
Og så vil jeg bare sige.... STOP dyretransporter til udlandet uden mad og vand. Og det gælder ALLE dyr
Du skal prøve at kontakte Marianne Christensen fra JMC Quarter Horses hum er rigtig dygtig og har en masse gode ideer til hvordan man kommer videre med sin træning.
Hun er også landstræner for det danske ungdoms landshold.
Jeg kan virkelig anbefale hende, hun hjalp mig med at omskole min første hest(pony).
Mange hilsner fra
Trine Søeberg
Quarter Horses
Udtaget til det Danske ungdomslandshold i western!