Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 udstyr hvor???
Forfatter: 
Dato:  06-04-2014 16:01
Jeg er ny indenfor western verdenen. Har fundet glæde i at ride i en cowboy/western sadel som således nu erstatter den moderne engelske sadel. Hesteb bevæger sig bedre osv osv. Men: hvor køber man undrerlag m.m.? Der er selvfølgelig on line shopping at ty til, men er der ingen forretninger med western udstyr hvor man kan røre? Jeg bor i Nordsjælland og er villig til at køre lidt. Jeg kender umiddelbart til bestinwestern, men deres underlag ligger i omegnen af 1800 kr.... gylp.... det vil jeg gerne ofre med tiden, men vil måske lige starte i det små. Alternativet kan være en web shop - kender nogen til et godt sted at handle?
0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  06-04-2014 17:30

Velkommen til den evige jagt på det perfekte underlag

 

Jeg kender ikke andre webshops på Sjælland men der er rigtigt mange på nettet - specielt udenlands.

Det hjælper ikke så meget hvis man gerne vil røre ved jeg godt men så er der div. sider med anmeldelser af udstyr.
Et af de mere omfattende er http://www.horsetackreview.com/


Jeg tror såmænd ikke at Bestinwestern køre med ågerpriser. Det er gode underlag og sådan lige for at tage eet enkelt frem og undersøge:
Deres 1" filt pad koster ca. $225 ~ 1200Kr. i USA. Det koster ca. 300Kr at sende et enkelt til Danmark og når det lægges sammen og der beregnes told og afgift til Post Danmark, så ryger der yderligere 375Kr oveni - altså ender du med en kostpris fra USA på 1875Kr!
Mange penge, men det er altså ikke den danske forhandler der stryger fortjenesten...

Hvis du gerne vil have lidt at kikke efter i den mere overkommelige $100 til $150 prisklasse kan du se på:

  • Cactus Saddlery
  • Diamond Wool Pad
  • Professional Choice
  • Reinsman
  • Weaver Leather
  • 5 Star

Man får hvad man betaler for og jeg tror ikke du kan regne med at finde et nyt underlag i et anerkendt mærke for under 1000Kr leveret i DK desværre. De er i sig selv dyre i USA.


Hilsen

Jens

 

 

"Tænk det du vil, og gør det, du gør."

1
0
Svar på denne tråd
 
 PC underlag.
Forfatter: 
Dato:  06-04-2014 18:18

Hej.

 

Velkommen til westernverden..:-)

Det kan godt være du syns 1800-2500 for et underlag lyder af mange penge.. Men tro mig du gør dig selv og din hest en kæmpe tjensest fra starten ved at købe et ordenligt underlag, det er bestemt ikke et sted su skal sparre når det kommer til westernudstyr.

Jeg er selv meget glad for Professionals Choise underlag. Ja de koster 2500 men det er også det eneste underlag du behøver de næste 10-15 år hvis du passer ordenligt på det.

Jeg handler tit her www.profi-tack.de De har meget fornuftige priser og et stort udvalg.

 

Sari


Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011


Zippo Glory Bar AQHA

1
0
Svar på denne tråd
 
 Butik i Holbæk
Forfatter: 
Dato:  07-04-2014 08:44

http://Www.jeko.as Tusecreekranch søg på denne side. De har stævne D. 3/5 take it easy. Tag op og kikke på showet og kan gå ind og shoppe i butikken



0
0
Svar på denne tråd
 
 westernoutfitter
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 09:32

hej, pernille fra westernoutfitter.dk kommer fra jylland, hun er i nordsjælland i dag. her til aften er hun i helsinge og har udstyr med i sin bil. Du kan sagtens få ok underlag fra eks reinsman, hvis det passer med din sadel for omkring 1000 og opefter.

Hvis du vil se hende i aften, så kig på ohwr.dk der står tid og sted.

Og velkommen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen
Forfatter: 
Dato:  02-05-2014 19:51
Westernhorsemans.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider