Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Snowy Hill??
Forfatter: 
Dato:  18-07-2013 15:04

Nu håber jeg, at dette her emne lander rigtigt... Egentlig havde jeg håbet på, at der fandtes en søgefunktion herinde, som jeg kunne bruge, så jeg ikke kommer til at oprette et emne, som allerede findes... men nu forsøger jeg mig altså. :-)

 

Sagen er, at jeg er på udkig efter et godt sted at gå til westernundervisning, som ikke ligger alt for langt fra min bopæl. Jeg kender og har kun positivt at sige om Little Mule i Klitmøller, men 70 km er langt at køre hver vej en gang om ugen for undervisning. Så derfor har jeg forsøgt at finde ud af, hvad der ellers findes af tilbud lidt tættere på...

 

Her er jeg faldet over et sted ved Løkken, som hedder "Snowy Hill", og som bl.a. skriver på deres hjemmeside, at de har stort fokus på balance og kropsbevidsthed, bl.a. også med rytterøvelser på jorden, i deres undervisning; noget som tiltaler mig rigtig meget. Men jeg kender intet til stedet. Så jeg har sendt dem en e-mail for at høre mere, men har endnu ikke fået svar (måske pga. ferieperioden)...

 

Mit spørgsmål til jer herinde er: Er der nogen her, som har erfaringer med det pågældende sted og vil dele dem med mig?

 

Tak på forhånd. :-)


Frieserhilsner fra Louise

- lyt til din hest, og den vil lytte til dig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender Laila
Forfatter: 
Dato:  18-07-2013 16:05

Og vil anbefale du ringer til hende , hun har redet western i mange år efterhånden og er rigtig sød -så mine anbefalinger herfra


Den største kunst i hestetræning, er at være i stand til at kigge på sin hest og kunne se hvad hesten har behov for LIGE NU.(www.horsemind.dk )

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et super sted
Forfatter: 
Dato:  20-07-2013 09:31

Laila har været min lærer på efterskolen - og har undervist mig på min hest. Hun er super sød og dygtig. Kan kun varm anbefalde hende. :)


 

Stald KA

 

Ef Andersen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak skal I have
Forfatter: 
Dato:  22-07-2013 10:38

Tusind tak for jeres svar. :-)

 

Desværre tyder meget på, at Laila ikke rigtigt kan hjælpe mig, da hun kun tilbyder undervisning på egen hest... og sådan en har jeg ikke. Eller jo, jeg har hest, men det er ungheste, og ingen af dem er p.t. tilredet. Der ud over er det nok heller ikke smart at skulle lære på en nytilredet unghest, som OGSÅ har brug for at lære... :-(

 

Det er jeg rigtig ærgerlig over, for jeg vil SÅ gerne finde en god underviser... og det er svært, for jeg er kræsen.


Frieserhilsner fra Louise

- lyt til din hest, og den vil lytte til dig.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider