Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Ny sadel
Forfatter: 
Dato:  05-07-2013 08:56

Jeg skal have ny sadel, og inden jeg ringer til sadelmand/woman, vil jeg gerne være lidt mere præcis, mht hvad jeg godt kunne tænke mig.

 

Problemet er, at jeg har korte ben, og gerne vil have en sadel der ikke er alt for brede i sædet, da min hofter ikke er så glade for det efter lange rideture.

 

Jeg red på et tidspunkt i en CirkelY lady Reiner, og den sad jeg som smurt i. SÆdet mindede lidt om en engelsk i selve sædets form. Den var ikke så flad og bred. Nu kan jeg ikke se at den lige forhandles herhjemme, og prisen på en ny er vist temmeligt dyr.

 

 

Hvad kan I anbefale af sadel til korte ben, og gerne lidt a la en engelsk sadel i sædet?

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv at
Forfatter: 
Dato:  06-07-2013 17:37

Prøv at ring til Conny fra westernhorseman.dk hun ved en masse om sadler og har en masse forskellige til ok priser.

Jeg har nemlig lidt samme problem som dig med sædet. Jeg vil dog helst ikke have for dybt, men jeg har ret smalle hofter og kan derfor ikke de brede sæder. Conny fandt en sadel til både pony og jeg ved første forsøg.

 

god sadeljagt.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 nysaddel
Forfatter: 
Dato:  10-07-2013 21:13

Howdy

 

Du kan da få en lavet til dig og hest!!!!

 

ja og så kan du komme til at godkende den

 

til dig og dine behov!!

 

Hilsen Jan


whiskey for my men and beer for my horses
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider