ja det er måske ikke så westernorienteret men nu spør jeg alligevel her, da der er her jeg mest holder til

Findes der mon nogle uofficelle ell. officelle regler omkring staldleje og opsigelser af boks mm. ? Grunden til at jeg spør er at jeg selv lige har sagt en boks op for at blive der hvor jeg er. Jeg har haft boksen i 1 mdr. hvor jeg betalte fuld boksleje selvom hesten var i træning (senere hørte jeg at andre i stalden kun betale 1/2 staldleje når de havde hesten i træning eller ihvertfald når boksen var tom). Jeg sagde så boksen op. d. 30 okt. og fik at vide at jeg så skulle betale en mdr. fuld staldleje mere selvom boksen stadigvæk ikke ville blive brugt den måned. Jeg fik først at vide at der var en måneds opsigelse EFTER at jeg havde sagt boksen op. Derudover fik jeg at vide at der stod en masse op venteliste, men da jeg sagde op var der sjovt nok ingen på ventelisten mere. Det jeg i bund og grund spør om er om der er "normalt" at tage fuld staldleje når man ingen ressourcer bruger?
Mia
Always look on the bright side