Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Reining undervisning i Stafford Texas
Forfatter: 
Dato:  27-10-2012 17:41

Hej

Jeg har mmuligvis lejlighed til at arbejde i Texas for en periodisk on/off periode, men inden jeg slår for meget på tromme og tilkendegiver min interesse, så vil jeg undersøge om jeg kan holde mig ridende når jeg er der.

Det er i Stafford - Huston - Texas og der burde jo væe muligheder nok, men jeg ville gerne kunne få lidt undervisning i reining fremfor ranch work.

Er der nogle der kender til lidt muligheder i det område - findes der ikke rigtigt noget, vil jeg hellere takke nej og holde fast i min riding hjemme

H.Susanne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2012 19:07

Mulighederne ved jeg ikke meget om.. men.. øhm.. Må jeg ikk godt gemme mig i din kuffert? Øj, jeg ville gerne med

Anne

Ingen arme, ingen småkager!
0
0
Svar på denne tråd

Jo du må
Forfatter: 
Dato:  27-10-2012 21:11

Så har jeg lidt selskab.

Fandt selv via NRHA stævnekalender et stævne i 2013 i noget der hedder Kato, og ifgl Google map så skulle der ikke være andet end 30 min mellem dette og adressen på vores virksomhed.

Hvis det bliver en realitet, så kan desværre kan det også betyde at jeg må sætte min 4 års paint til salg. Han skal ud og lave noget og en on/off periode vil ikke være gavnligt for ham.

Nå men vi ser, men hvis der er nogen der har bud så lad mig høre. Som jeg kan google mig frem til så er der 5 timers kørsel til eks. Dell, og det er for meget - i alle tilfælde i hverdagen.

h.Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Spændende!
Forfatter: 
Dato:  28-10-2012 05:06

Har du set NRHA's trænerliste? Der er pænt mange i Texas...

nrha.com/trainers/trainerslist.asp

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

Trænere
Forfatter: 
Dato:  28-10-2012 06:05

Det lyder rigtig spændende Susanne.

Har du set NRHA's trænerliste:

nrha.com/trainers/trainerslist.asp

Der er pænt mange i Texas.

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

Tak Jette - det
Forfatter: 
Dato:  28-10-2012 09:34

havde jeg ikke - men det har jeg nu. Tak for det

Kan godt se at der burde være muligheder indenfor rækkevidde. Specielt dette Tioga, som burde ligge relativt tæt på.

Nu har jeg kastet bolden i luften til min chef, og så må jeg se om han syntes det er interessant.Udover selve arbejdet som selvfølgelig vil udvide mit CV, så ville det jo være super hvis jeg kunne få undervisning fra "hovedblodåren"

H.Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider