Jeg har solgt to sadler gennem en anden western udstyrs butik og det gik både nemt og hurtigt begge gange. Altså en god oplevelse.
Fordelen er at de har kontakt med rigtig mange sadel købere og mange af dem kører også ud til kunderne og tager så din sadel med hvis den er relevant i sammenhængen.
Mht. Jeko har jeg ikke prøvet at sælge sadel igennem dem men det er et sted hvor jeg kun har oplevet at få en rigtig god behandling.
Boks udlejes i mindre stald med vandrefolde syd for Odder. Veldrænet 20 x 50 bane med lys
Jeg har solgt sadel igennem Jeko uden problemer, så kan kun varmt anbefale det. Hvor hurtigt det går kommer jo også an på om der lige kommer en køber, som falder for din sadel
Jeg har ikke solgt brugt saddel men har faktisk købt brugt saddel gennem Jeko og der bliver da solgt en del. fik en super god behandling og han er god til at hjælpe med at finde en saddel hvadenten den er ny eller brug. Så hvis jeg skal have solgt min saddel vil jeg helt bestemt gå igennem Klaus. Hilsen Tina
RIP Mega Magic Stranger - du vil aldrig blive glemt.