Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

paint shows
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 21:21

hej folkens jeg plejer ikke at skrive så meget herinde men idag blir jeg nød til at komme med et surt opstød...

der har de senere år været meget snak om hvor gerne man vil have et paint stævne til sjælland ,og endelig laver harmony et stort tre dages show med både paint og aqha og nsba klasser med fokus på pleasure og hunter mm og kun meget få reining klasser ,så er det meget kedeligt at komme ned til morgen og se at kun 10 paint heste er tilmeldt og de 5 af dem kommer fra sverige , det er sgu for ringe ,når nu birgit og john m mf har gjort et stort arbejde for at få det op og køre ... så skal i da ikke undre jer hvis folk hellere vil have en quater når de skal købe en show hest .hilsen michael lundgren

0
0
Svar på denne tråd

Jylland/Sjælland..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2012 06:50

Hejsa..

Personligt kan jeg godt forstå din skuffelse. Men nu har DK stort set været indrettet sådan at paint folkene har boet i Jylland og quarter folkene på Sjælland.

Jeg er agrer mig da også gul og blå over ikke selv at kunne være med med min paint, specielt nu når det nærmest ligger i min baghave for engangs skyld. Men der er nogen der mener jeg skal befinde mig på et skib i england(arbejde).

Jeg syns måske heller du skal vende det om og se det som noget positivt at der kommer så mange fra Sverige for at være med, at de gider at køre den lange vej. Her skulle det måske være lidt en opsang til Jyderne om også at krydse en bro for at være med.

Men nu er det første gang Birgit og John afholder så stort et show, så måske lidt positiv ånd og et vel udført show denne gang, frem over vil trække flere paint til.

Sari

Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011

Zippo Glory Bar AQHA

0
0
Svar på denne tråd

Hov hov!!!
Forfatter: 
Dato:  05-05-2012 17:20

Det er da fedt at Harmony arangere show hvor alle de amerikanske racer er velkomne, men det der har afholdt mig personligt fra at starte har været priserne. Jeg har som studerende bare ikke råd eller lyst til at bruge så mange penge på ÈT show.

Så fordi Harmony holder et show på sjælland, og så samtlige Paint-ejere/ryttere ikke deltager behøver man vel ikke farer i flint???

Tager hatten af for Harmonys arbejde med showet, men man bliver da lidt skuffet over, at fordi man som Paint ejer synes det kunne være dejligt at der også var shows på sjælland, og man så ikke farer ud og bruger en milliard på at starte med det samme, så skal man have en opsang???

Deet synes jeg måske ikke er helt ok? Men det er selvfølgelig bare min mening.

- Maria

0
0
Svar på denne tråd

Ingen opsang..
Forfatter: 
Dato:  05-05-2012 18:19

Nej da det skal ikke være en opsang, men mere en opfordring til at flere kommer ud af skabet og er med.

Ja gu er det dyrt at starte APHA/AQHA shows. Jeg har været ejer at en paint i 10 år og har virkelig gerne ville ud og showe. Men jeg har også måttet vente fordi jeg var under uddannelse og man kommer ikke langt på en SU.

Men nu er da håb for os paint folk på Sjælland om at vi kan komme ud og showe vores fantastiske dyr uden at skulle krydse 1-2 broer bare for at komme til showet og derved sparre lidt på den post.

Derfor er det jo yderst smart fra Harmony folkenes side og starte med at lave et både AQHA/APHA show og derved kunne holde udgifterne ned istedet for at holde 2 shows.

Sari

Charlies White Iron APHA
Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010/2011

Zippo Glory Bar AQHA

0
0
Svar på denne tråd

Paintfolk...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2012 20:46

Jeg er en af paintfolket fra jylland...

Jeg vælger mine stævner ud fra hvad min hest og hygger os aller mest med, og det er nok kvægshows...

Og ja det er sgu surt når der ikke er flere der kommer...Vi valgte bare for at komme ud og lufte drenge at starte på fyn i dag..

Økonomien er en stor del og det hele skal jo helst hænge sammen.

Hilsen Tina

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

Danmark´s dejligste Painthingst står til avlsbenyttelse

0
0
Svar på denne tråd

Paint-shows
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 07:53

Nu har der jo for godt en måned siden været et paint og allbreed show hos Louiselund/Haderslev og der er så i næste weekend springtime show

for paints heste igen på Louiselund og så 14 dage senere er der et paint show i nord tyskland (Soltau) så der er jo en del shows at deltage i og ja det er jo dyrt og deltage, og så må man jo prioritere

og for jyderne kan man jo køre langt ned i tyskland for hvad prisen på broen frem og tilbage koster. Man kan jo generelt se at der er mindre deltagelse på alle shows der afholdt i år.

Så jeg tror krisen kradser lidt endnu.

Jette

Showtøj fra hobbyhorse sælges jakker og slinkye.

kontakt Jette Dawson

http://granlyarabians@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider