Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Træbomme til trail? Hvor?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2012 22:01

Hey skønne mennesker!

Er der nogen af jer der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde nogle træbomme til trail? Hvad ligger de på i pris?

Rigtig god påske til alle:)

Hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd

jeg købte
Forfatter: 
Dato:  06-04-2012 11:01

for 2 års siden nogle 10 cm x 300 cm i jem og fix for 80,- stk.

Tina

At det onde sejre skyldes kun at det gode intet gør

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  06-04-2012 12:33

Jeg ved ikke helt hvordan sådan en bom du spørger efter ser ud. Men hvis det bare er sådan en, lidt lige som en springbom, måske lidt længere, så kan du hvis du gerne vil slippe billigt slå op i telefonbogen og finde den nærmeste skovfoged.

Han vil kunne fortælle dig hvor de skover "cellulosetræ" i nærheden og så er det bare om at henvende sig der.

Cellulosetræ er rød eller sitka-gran og skal være fri for råd og svamp, det skoves i 3 meters længder hvor træet ikke kan bruges til tømmer. F.eks. udtynding i plantager.

Hvis de er midt i at skov, kan du selv bestemme hvor lange de kapper dem af.

Om du så vil have den finne glatte, kan du afbarke dem med en trækkniv eller en billig elhøvl.

Laver du et eller andet de kan ligge på væk fra jorden holder de uden problemer 10 år hvis de får en gang træbeskyttelse.

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

Jem og fix
Forfatter: 
Dato:  06-04-2012 20:20

Tak for jeres svar:) jeg tænker på alm bomme til at lave en trail bane med. Firkant osv.. Hmm ja, det er vel ganske alm træbomme man bruger til spring.

Når jeg søger på det kommer det kun plasticbomme frem, men jeg vil prøve at tá jem og fix;D

Tak;)

0
0
Svar på denne tråd

12345½
Forfatter: 
Dato:  06-04-2012 20:58

Prøv evt. at kikke på Poda Hegn's hjemmeside...

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

bomme til trail
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 08:47

jeg har købt mine bomme i Bauhaus. De er 3m lange, 10cm i diameter og kostede 79kr pr stk. Bommene er trykimprægnerede, så de holder længe

Hvor der er en vilje er der en vej!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider