Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Low Go training show - NY DATO!!
Forfatter: 
Dato:  30-03-2012 21:57

Dream Land Western Riders forårs-show, har måtte flytte dato.

DET ER ALTSÅ MEEEGET SNART!!!

22. april 2012, på Brown Hill.

Håber mange vil få pudset lidt på hestene og vil komme og nyde en hyggelig dag til et uformeldt trænings-stævne.

Alle er velkomne og vi har ry for at være rare ved helt nybegyndere og de nervesvækkede og de showtrætte og de forvirrede og de overlegne og hvem som helst som står og skraber lidt på startlinien, så duk endelig op, vi garanterer en hyggelig dag, pragtfuld mad fra Drømme caféen og som altid blændende vejr!!!

Proporsitioner og tilmeldingsblanket finder I på hjemmesiden:

www.dlwr.dk

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

Low Go training show
Forfatter: 
Dato:  31-03-2012 18:38

Det bliver super hyggeligt....!!

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Rikke v.Bülow

0
0
Svar på denne tråd

Super.
Forfatter: 
Dato:  01-04-2012 19:51

Glæder mig vi ses, får lige støvet hesten af

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Mette Bülow Friis

0
0
Svar på denne tråd

Øv, så røg fælleskalenderen!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 10:24

Jeg synes altså det er trist at I flytter til en dato hvor OHWR har clinic - især når datoen blev "reserveret" til OHWR på vores kalendermøde. Reserveret sat i gåseøjne, for naturligvis er den jo ikke mere reserveret end at I sagtens kan lægge jeres arrangement i den weekend, men det smarte i kalendermødet går jo så lidt fløjten!?

Kan naturligvis godt forstå at I flytter Lo Go Showet når nu HCWR pludselig flytter deres aktivitet over på "jeres weekend" men at I så flytter over på "vores weekend" er jo ikke specielt smart - hverken for os eller jer og det går jo i sidste ende rigtig meget ud over vores medlemmer.

Jeg havde da tænkt at komme op til jer med Vissen og Dandy, men det kan jeg så alligevel ikke, for den dag er vi jo så til clinic i OHWR.

Jeg synes det er trist! Vi har lagt timer og arbejde i et fælles kalendermøde og så bliver al planlægning alligevel fejet af banen når det kommer til stykket.

Hilsen en temmelig skuffet Miki.....

0
0
Svar på denne tråd

Orv, hele 3 ting
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 10:52

at vælge imellem - Det er jo næsten som et kinderæg..

Der er både Low Go Training Show, OHWR Clinic og kvægclininc for begyndere hos Sunshine Ranch den weekend.. Oh, What to choose?, what to choose?..

Kira

Don't just slide 'em - Trail N' Pleasure Ride 'em!

Nu med Rosie - Den smukkeste rødhætte hest i verden!

Elsket & savnet - Apache & Thilda

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 15:13

...Vi beklager da også meget dato-ændringen.

Grunden til dette er, at vi ikke kunne råde over faciliterne, på nogen andre dage.

Jo, vi kunne have valgt den samme dato, hvor OHWR også har et show, så af to onder, valgte vi den dag I har clinic.

Vores flytning af datoen har INTET at gøre med, at HCWR holder clinic på den tidligere aftalte dato. Formanden for HCWR, var elskværdig og meddele at de var nødsaget til at flytte deres clinic-dag, da clinikøren ikke kunne andre dage og at der alligevel ikke var nogen af clinicens deltagere der havde tænkt sig at showe ved vores show.

-Miki; det vi kan lære lære af dette:

Vi, i klubberne, var rigtig dygtige til at tilrettelægge vores arrangementer meget tidligt på året og syntes vi så havde gjort det fint og godt.

Problemet opstår, når de større arrngementer endnu ikke er fastlagte. For når der så kommer dato på disse, vil clinikører, dommere, lokalitets-udlejere osv. prioritere de større ting og så står vi pludselig uden tag, dommer, clinikør, osv.

Jeg tror desværre, at vi små-klubber til næste år, må vente lidt længere tid med at planlægge vores arrangementer, indtil de større ting er på plads og så få "puttet" os ind i mellem disse, hvis vi vil undgå at blive nød til at ændre dato.

Vores trænings-show står med 3. dato i år og vores Martin Kribs clinic er aflyst, da manden er taget tilbage til USA.

I øvrigt er det da dejligt at der er meget at vælge imellem. Så kan man tage til clinic hvis det er dét man har brug for, eller tage til trænings-show, hvis det er dét man har brug for.

Det er selvfølgelig bekymrende, hvis vi ikke kan fylde vores arrangementer op med deltagere, men lad os nu bare vente og se...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 19:13

Jeg må indrømme at jeg er os en af de ryttere der blev lidt ked af at der blev ændret dato, da jeg havde tænkt mig at komme og starte et par klasser...

vi var faktisk 2 ryttere med heste her fra stalden der ville med til jeres show (vi er stadig ret nye inden for western shows, så det var jo en oplagt mulighed) men da det ligger samme weekend som Just for Fun i FCWR (de holder dog om lørdagen) så må jeg melde pas, da det ligger i hver sin ende af sjælland og hesten er opstaldet lidt uden for Kalundborg...

vi håber herfra at det falder bedre til vores kalender næste gang...

Nu med Quarteren Sweet Doc Herman

"Cowgirls do it better"

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  02-04-2012 19:50

Ja det er altså bare for ærgeligt .

Vi er selvfølgelig rigtig meget kede af, at vi er blevet nød til at flytte den dato. Det er jo ikke noget vi bare gjorde for at irretere folk.

Vi kunne ikke beholde vores dato, pga af vores sted ikke var muligt at leje alligevel, på datoen.

Og vi sad så i bestyrelsen og tog en hurtig beslutning. Skulle vi droppe showet, eller forsøge alligevel?

Det belv så det sidste vi valgte.

Jeg tror faktisk vi havde overset "just for fun" showet i farten. Vi var ellers inde og checke på WP-kalenderen, og jeg kan d.d jo godt se, at det holdes dagen før.

Øv igen, vi håber dog, at nogen alligevel er parate og har lyst til at møde frem.

Vi lover jeg en god og hyggelig dag!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider