|
|
| sidder her og fniser lidt for mig selv... |
|
|
...danser lidt på bordene og er i det hele taget heeeeeelt oppe under loftet... Min far har lige købt mig en heste transport... hvor heldig kan man være?????
Tror i Bob føler det samme som jeg *gg*

-miki- Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Orv hvor |
|
|
fedt.
Hvad er det for én.
Nu snød du os jo for billeder af Bob der var blevet klippet, men kan det lade sig gøre at se billeder af traileren
Mange gange tillykke.
Jeg var heldig sidste år..... Der fik jeg en trailer af min svigerfar i 30 års gave  Det var rigtig dejligt og der bliver kørt flittigt med den.
Vi manglede den virkelig.
Knus
Lyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var det en ønsketænkning |
| Forfatter:  |
Susanne h |
| Dato:  |
23-10-2003 07:38 |
|
Hvordan bar du dig ad??
Jeg har forsøgt at overbevise min far om at vi har et kolosalkæmpestort behov for den frihed det giver at have en trailer. Det virker sgu ik' !
Dejligt at det lykkes for nogen, tillykke!
Mange hilsner og held og lykke med Bobs tilvænning til traileren.
Susanne
Vi vil da gerne høre hva drengen syndes om køretøjet!
En for alle, alle for en!:-D 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Miki... |
|
|
... så ser vi dig alligevel til stævnerne i fremtiden
(er noget misundelig)
Hilsen Jørn
Rigtige mænd rider western
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo da.... |
|
|
...så er der måske alligevel plads til et stævne eller to i ny og næ. Det er lidt fedt!
-miki- Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen altså... |
|
|
...jeg har jo snakket og snakket for min syge moster og du ved... nok lige netop som du selv har gjort *g* Og så pludselig sidder han og snakker på vejen hjem fra cowboy weekenden om hvor lækker den trailer var osv osv... jamen jeg gav ham jo ret og du ved *g* og så pludselig onsdag aften ringer han til mig på job og siger at nu har han sgu købt den...
mig "øhh... hvad har du købt" for tanken om en trailer var så enormt fjern for mig..
far: "Ja traileren sgu da"
mig: "Har du købt mig en heste transport??"
far: "Ja, for den var jo så lækker at køre med"
mig: "Øh.." og så hoppede jeg ellers rundt på stolen og folk troede jo at jeg var tosset *g*
Sjovt nok står den jo i min indkørsel og idag og ser meget anderledes ud end igår *g* weeeeeee....
Og Bob... tja han var absolut ikke glad for tanken de første mange gange han skulle ud og køre og det tog mig mange timer de første par gange at læsse ham, men han er nu fin nok nu. Han har været med en del gange jo. Vi er nået dertil hvor jeg (på en god dag i medvind og ned ad bakke) kan få ham læsset mens jeg står udenfor traileren og kan lukke bag ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder.... |
|
|
uha ja, jeg glemte alt om Bobs "efter behandlings" billede... det får du så her:
billedet af transporten bliver værre... de kære forældre er jo stukket af med vores... øhh.. deres digital cam...
Så i må nøjes med et der er hentet fra nettet indtil videre... min er godt nok ikke grå, men helt hvid (endnu)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det har jeg også ! |
Timian |
24-10-2003 09:18 |
|
...fået en trailer altså!- og hvordan jeg fik min mand overtalt, - ja, det må guderne vide.
Da jeg begyndte at snakke om at en trailer var et "must" her i vintertiden, - rykkede han sig i håret og sagde "indenfor 1½ år har vi købt 2 heste, - du har sendt mig rundt i hele Danmark for at afhente diverse brugt rideudstyr, - skal vi nu også ha' en trailer???" øøhhh, - ja, - det skal vi da!
...og lige pludselig var der en der kendte en der lige havde den her Brenderup fra '96 - total som ny - til kr. 17.000,-.....den var vi da bare NØDT til at købe!
hæ, hæ, så den hentede han lige i går! FEDT! så kan vi ta' ponzen med til rideundervisning!
Min trailer er også hvid - endnu - men jeg er jo skiltemand m/k .....så vi skal da ha' noget dekoration på den.
Pretty Fancy - og alle andre med trailer/bil - hvis I ønsker deko på jeres trailer, - så send mig en mail. Jeg kan lave tekster og logos i de farver I ønsker, - westernmotiver og stafering er jeg også leveringsdygtig i. Fremstilles i folie med min. 7 års holdbarhed.....så bare gi' lyd!!!
Hilsen Marianne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| By the way.... |
Q-Lover |
24-10-2003 10:35 |
|
....var der andre end mig der sytnes den var rimelig fancy den der hestetransporter nede på messen i suså ??? SÅRN en ku a' godt fin på at køw
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg turde |
|
|
ikke spørge om prisen på den fra messen..men jo det ville da havde været lækkert med en sådan... ellers er jeg godt tilfreds med min Randers trailer.. det er dejligt at bare kunne køre når man vil...
Sussie
western klubben Holy Smoke  lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i Holy Smoke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skrift på traileren... |
|
|
....skal der nok ikke... min far ser gerne at der skal stå mit navn og hestenes, men jeg synes det er lidt for teenageagtigt... ville bare at den skal forblive helt hvid. Men nu må vi se. Jeg må jo bøje mig for fadren hvis han insisterer på at der skal være skrift på!
Så måske du får et kald!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
GitteS |
24-10-2003 14:48 |
|
Ihh hvor har du en GOD far.
Sådan en står også øverst på min ønskeseddel.
Hilsen
Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er helt vildt... |
Anders 1978 |
24-10-2003 19:29 |
|
fedt Miki... glæder mig meget på dine vegne...
Hyg Anders Det er ikke den erfarne rytter som kan få en hest til at optræde... Det er den erfarne rytter som kan få en hest til ØNSKE at gøre det...:-)(y) ****
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØV altså |
|
|
hvor er du bare skide heldig....kan man låne din far???? hi hi hi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udlejnings far..... |
|
|
...tror jeg ikke han er med på *g* Han påstår at min bror og jeg er krævende nok alene, så han er glad for han kun har to børn... ja om jeg fatter det *gg*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|