Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Ny lille cowboy...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 20:01

Så kom Emil ud til den store verden, og han har allerede været med mor og far ude ved ponyen - han sov dog fra det hele, men Whitey synes barnevognen var meget spændende og ville gerne spise fluenettet omkring den - ædedolk...

Så tag godt i mod lille Emil, født 1 mdr. for tidligt og pga. risiko for at han skulle have blodtransfusion var vi indlagt i 3 uger på hospitalet og er endelig kommet hjem i sidste uge. Han fik ikke brug for blodtransfusionen men der er om 1 mdr. det sidste tjek så vi krydser stadig fingre.

Hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 20:03

Hej

Kender dig ikke, men gud en smuk dreng du der har dig, så stort TILLYKKE med ham...

Og jeg krydser finger for at alt er ok til sidste tjek.

Hilsen

Bitten & Elena Upon A Star.

RIP Gp Pocostar Dancer.

Hvad nytter den skudsikre vest,

når døden kommer fra hjertet!

Når jeg skriver "krikke" er det kærligt ment!!!:o) ...

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 09:52

Gik godtnok og spekulerede på om du havde født :)

Stort tillykke med den skønne lillefyr. Håber bare det næste tjeck er en formalitet :)

mvh Maria (med Lucy ;) )

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 08:31

Tak tak han er også skøn, men hold op det er da også en omvæltning sådan at skulle være på nærmest alle døgnets timer, han vil næsten kun være på mig...

Hej Maria, hvordan går det med Lucy ? Vi ses jo nok i stalden, jeg var oppe at ride her i lørdags - bare 5 min og var derude i går og strigle ham.

Hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 19:04

Kæmpe TILLYKKE, han er bare for lækker

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Mette Bülow Friis

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 20:28

Tak Mette tusind tak...det er så derfor du ikke har set mig til DLWRs arrangementer, men jeg håber jeg kan kigge forbi til et af arrangementerne og evt. have ham med på slæb...

Hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

næh tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 21:28

Tillykke med guldklumpen, der må bestemt blive en stor årgang youth ryttere om en håndfuld år eller to med alle de babyer der er kommet til.....

-Randi

.
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 23:15

Hi Anja...endnu en gang kæmpe stor tillykke... han er bare så sød...dejligt at Whitey også har taget godt imod barnevognen :-) glæder mig at hilse på ham personlig...når i er klar...

Er spændt på om det bliver en cowboy eller en cowgirl hos os til januar... Ja, Randi... der er forhåbentlig nogle gode "youth" ryttere på vej :-) hehehe...

hilsen

Anna

www.ashnaturhov.dk

Naturlig hovpleje af din hest

Nu med både paint og appy :-)

Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider