Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

OHWr SHOW den 29/5 - Billeder
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 08:18

Hej Alle,

Ja, så gjorde OHWR (www.OHWR.dk) det endnu engang .... havde en super god dag i går. Stemningen var helt i top og der var masser tilskuer og godt med starter, skøn dag, ja

OHWR havde bedt min kæreste tage "lidt" billeder, dem kan i se her (skriv lige en PB til mig hvis linket ikke virker).

BEMÆRK: billederne vil blive slettet efter den 25/6-2011.

GOD FORNØJELSE med at se billederne... Glæder mig til næste OHWR aktivitet.

OBS!!

Der bliver engang til efteråret afholdt clinic med Helle Christensen (som var dommer), nærmere info kommer på hjemmesiden

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Super....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 09:12

Super gode billeder...!

Og tak til OHWR for en rigtig hyggelig dag...

LITTLE YELLOW RANCH

Quarter and Paint

Rikke v.Bülow

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 09:19

hvem er det som rider fjordhesten?? jeg vil meget gerne i kontakt med hende for a høre hvordan hun har lært hyppen a sidde og ligge sig ned.. jeg syntes deter vildt fantastisk, og ville rigtig gerne lære min fjordhyp det samme..:-)

Lady og anton

de dejligste små

hypper...

HAIR EXTENSIONS påsættes meget billigt

tjek min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhesten
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 09:28

...er Julie, du kan se hendes profil her: www.heste-nettet.dk/lodge/49248/

Rikke: Tak for rosen

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 09:53

tusind tak skal du ha...:-)

Lady og anton

de dejligste små

hypper...

HAIR EXTENSIONS påsættes meget billigt

tjek min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

OHWR Chill Out Show....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 10:12

Ihh Tina du er så hurtig.... Det er da helt vildt. Tænkte at jeg skulle op her til mogen og lave et indlæg, men du er kommet mig i forkøbet *g*

Ja, det var jo en fantastisk dag med masser af søde ryttere, heste og ikke mindst publikum! Det var fedt at se så mange mennesker samlet om vores skønne sport og ikke mindst at høre den opbakning rytterne fik under præmieoverrækkelsen. Min egen hest glemte helt at blive bange for rosetterne han fik fordi han skulle koncentrere sig om de mange mennesker der hujede, hejede, piftede og klappede.

Stemningen var som sædvanlig helt i top og det kan man jo kun takke vores deltagere for. I har virkelig gjort dagen til en dag som man ikke sådan lige glemmer. Og I har gjort det store slid værd at slide igen! Så Thumbs up til jer!

Som arrangør (og her tillader jeg mig at tale på hele OHWRs bestyrelses og udvalgets vegne) er det jo et kæmpe puslespil der skal gå op og de nye regler og rammer for DWF har ikke gjort det nemmere at arrangere. MEN.... Næste gang er vi alle bedre forberedt og så går det jo glat.... nogle har nok endda også fået taget sig tilløb til at melde sig ind i OHWR og erhverve sig en licens... he he he....

Rytterne skal også have en tak og en erkendelse for at det hele blev så fint. I kæmpede med for at vi kunne få det til at hænge sammen. Her tænker jeg at I mødte op, I shinede hestene så det kunne ses at I havde lyst til at være der. I var klar når I skulle være klar og fulgte med i programmet - det betyder enormt meget for arrangørene. Mange af jer var endda fleksible nok til at ville flytte en klasse her og der for at få det hele til at hænge sammen så ingen skulle ride alene og det endte jo med temmelig mange pointgivende klasser. Det er efterhånden sjældent at man ser en klasse med 5-6 deltagere af gangen.

Så herfra skal der lyde en kæmpe tak til alle jer der deltog.

Og også en tak til alle jer der gav en hånd med, med alle de praktiske gøremål - uden jer ville det jo ikke have været det samme!

Jeg må indrømme at jeg (og resten af udvalg og bestyrelse) var træt da jeg kørte hjem. Jeg var flad og færdig, men samtidig helt høj over at alt bare gik lige som forventet. Det var svært at køre bil med armene op over hovedet.

0
0
Svar på denne tråd

Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 14:53
Det er mig og min fjordhest Gaston... :)

*** Norsk Fuldblods Quarter ***

En masse udstyr sælges !

0
0
Svar på denne tråd

super billeder
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 15:33

Hvor er det bare nogle kanon gode billeder din Kæreste fik taget Tina :D

Super godt fanget af mig og trolde til min mors "arrengeret show" til sidst :P

En rigtig cow-boy hest kan spille død :P HAHAHA

*** Norsk Fuldblods Quarter ***

En masse udstyr sælges !

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 15:33

Det ser rigtig hyggeligt ud..

Men kunne godt tænke mig og vide hvordan hende på billed 120 har lavet hendes fletning. Det ser rigtig godt ud.

Helle - Nu med India Upon A Star

R.I.P. Charlies Doc Sockett

0
0
Svar på denne tråd

Nyt link...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 16:43

nyt link til billederne: picasaweb.google.com/ OakHillWesternRiders/OHWRShow#

her bliver de

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Så lækre billeder
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 20:09

Hvor fedt Tina at din kæreste har taget så gode og så mange billeder!!!

Stort tak til jer at I gider, det er jo også et arbejde at lægge dem ind

Det var bare en super hyggeligt dag til stævne, og rigtig godt arrangeret, der var bare styr på tingene

Hyggeligt at sidde og se alle billederne, der er jo bare fra hele dagen!

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina og co.
Forfatter: 
Dato:  30-05-2011 21:58

1000 tak for kigget, det er nogle rigtig fine billeder din kæreste har fået taget

Og tak til alle, for en super duper hyggelig dag!

Hilsen Lizzie & Spot

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Super Billeder
Forfatter: 
Dato:  31-05-2011 07:48

Hej Tina

Du kan godt give ham et stort knus fra mig - for hans meget meget fine billeder. Det var en helt fornøjelse at bladre dem alle sammen igennem. At få lov at genopleve dagen .. for det var dælme en god dag.

Efter en show-pause på godt 1½ år - er det jo helt fantastisk at komme tilbage igen - og så til sådan et show hvor alt bare klappede og forholdene var som de skulle være.

Så stor tak skal der lyde fra Hugo og jeg

Billede

Charlotte Franke ............som er bidt af western
0
0
Svar på denne tråd

jeg bliver altså helt høj....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2011 14:04

... og en anelse rød om ørene af al den ros der kommer her i tråden.

Det er bare så fedt at ens arbejde (og her taler jeg stadig på hele bestyrelsens og udvalgets vegne, for ALLE har virkelig trukket deres del af arbejdet ved dette stævne) bliver værdsat på den måde.

Det gør virkelig en forskel og det gør at man gider rive tid ud af sin kalender for at gøre det igen en anden gang - vi har jo også lovet jer et stævne igen til oktober. Jeg glæder mig allerede.

Husk forresten ridelejr! Og hvis nogen af jer har gode ideer til indhold og træning, så kom med dem på mailen og så tager vi dem op på ridelejr mødet.

0
0
Svar på denne tråd

OHWR...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2011 22:46

I kan være SÅ stolte. Det var et rigtig godt show og I har fået klubben hevet op.

Det var også så flot af jer, til sidste show i efteråret, at I lagde al den iver i, at det SKULLE lykkes, at gennemføre showet, trods knap så mange deltagere. I samlede hvad I havde af heste og ryttere og fordelte jer i et utal af hest/rytter-kombinationer og VOILA!, I havde et show.

Og det var godt og hyggeligt.

Og nu ser i frugten af den gode indsats i gjorde, i efteråret: Masser af deltagere og tilskuere og alt svingede på højt plan.

Keep up the good work!!!

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk med alle de mange
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 08:54

lækre billeder!!

Tak for kigget.

Mvh Gitte
Jack D. Joker. Anton
(tre hingste - lyder livet sammen)

• Naturlig bedækning, Sjælland
    Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.)

0
0
Svar på denne tråd

mere røde ører
Forfatter: 
Dato:  01-06-2011 13:48

Får også helt røde ører her , af al den ros både herinde og på PB af de billeder min kæreste har taget... han er lige vokset et par meter (så stop lige med at ros, han kan ikke være i huset snart... FNIS ).

Ej, det er SUPER skønt at de billeder man tager falder i god jord, det gør det værd at gøre det. Vejret var så også rigtig godt fotovejr, det gør det hele endnu bedre.

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider