Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Lasso lørdag i cowhouse
Forfatter: 
Dato:  27-02-2011 21:04

For dem der har lyst, afholder vi lørdag d. 12 marts en hygge lørdag i Cowhouse i Give, hvor vi leger med Ferdinan, lasso, atv og hvad vi ellers kan finde på af sjov.

Det er tænkt som en hyggelig måde at forsøge at få gang i en form for dummy roping

Prisen for at deltage er: 50 kr

Der er mulighed for at leje soveplads til de fire- benede som kan bruges fra fredag aften til lørdag når vi slutter for 100 kr.

Og for 75 kr pr. næse kan der lejes soveplads til de to-benede.

Af hensyn til planlægningen så vil vi bede jer om at melde jer til på mail eller PB senest d. 10 marts

Mvh

Mikael og Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Roping
Forfatter: 
Dato:  02-03-2011 22:23

er der ingen der ride og træner roping i dk . eller er i bare bange for at komme frem for så er det jo nu i skal ta der ud og træner det og komme i gang med det rigtigt . .jeg ride det selv med mine heste. og komme nok der over selv med to heste. en der godt trænet i det og en helt ny der er i gang med og lære det . og jeg ved at alle hjælpe alle. så kom nu frem i der er ny det. bare i kan kaste med en lasso fra jorden eller i kan kaste lidt fra jers hest skal i nok kunne fange den lille dummy . dette er jo for at få det mere frem i dk til shows for det er der lidt brug for . for det noget man vil se på og der er mange klasse i det . der er en hvor hoppe af sin hest også den ride jeg meget selv her hjemme . og der en hvor man bare skal fange den . det er nok dem der mere frem her hjemme ..

mvh ronnie og felicia og lille cody .

R.I.P

FIRECRACKER MOON

0
0
Svar på denne tråd

lasso lørdag
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 19:55

AFLYST

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider