Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Underviser ved Århus
Forfatter: 
Dato:  15-01-2011 22:48

Hej alle...nu er jeg ved at være ret nysgerrig i hva "det der western" er for noget...

Jeg har altid redet dressur og lidt stilspring men har en idé om at min ene Fjord måske vil have det bedre med western.

Nu vil jeg så meget gerne ud og se noget undervisning, så jeg kan få en idé om hvad det handler om...

Jeg har tidligere taget turister med i skoven "western style". Det var et sted i USA hvor de rige New Yorkere kom for at lege det vilde vesten i en weekend...jeg sad i en westernsadel og skulle holde tøjlen med een hånd - og så var det jo western ridning, ikk

Så derfor - er der et seriøst sted i nærheden af Århus som i kan anbefale? jeg bor i Foldby NV for Århus, så gerne noget tæt på...

Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 18:28

Så er du jo nærmest nabo til NWR http://www.nwr.dk/ - som er en western klub der hører hjemme i Solkær.

De er alle sammen rigtig søde, kig på deres hjemmeside og tag evt. kontakt og hør hvad de har gang i for tiden.

Gitte

Systematik giver sikkerhed

Et mål uden en plan er bare en drøm.

0
0
Svar på denne tråd

solkær
Forfatter: 
Dato:  16-01-2011 18:52

Det er jo helt perfekt...det tager under 5 min at køre derud og jeg anede ikke at det var der...jeg skriver til dem med det samme

Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider