Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

øvøv transport
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 22:07

Jeg er så træt af ikke at have en bil der kan trække en trailer og ikke have råd til at købe en...

Lejer i andre med samme problem folk til at køre jer til clinic og stævner?

Der er nogle weekender her i foråret hvor jeg virkelig gerne vil med, men kan ikke rigtig finde transport mulighed og kender desværre ikke nogen med en bil som de vil låne ud... :(

Marie Juncher

www.123hjemmeside.dk/mariejuncher

-en ægte horze-girl

0
0
Svar på denne tråd

Hvor i landet bor du
Forfatter: 
Dato:  21-12-2010 22:10

Så var der måske nogen som havde plads. Vi laver tit kørselsordninger med hinanden, her fra Nyborg hvor jeg bor.

Mange julehilsner Britta

0
0
Svar på denne tråd

lej en bil
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 08:23

Der var et år, hvor jeg fik manden overbevist om at det var en rigtig god ide at vi købte en 4 hjulstrækker, så jeg rigtig kunne komme ud og køre med hesten :)

Hele sommeren lejede jeg så også en trailer, og det var da nemt og bekvemt at komme rundt i en fart, skal jeg gerne indrømme.

Meen - ser man på økonomien i det, og kører man ikke mere end et par gange, så kan man leje meget bil og trailer for de penge man sparer på at vælge at købe en mere økonomisk hverdagsbil ;)

Så du må undersøge, hvad det koster at leje, hvis ikke du kan finde samkørsel.

For et par år siden var der nogen på Djursland, der lejede en lille hestelastbil (kan køres med alm kørekort) ud til en ganske rimelig pris. Ved ikke om de stadig gør det, men måske det kunne være værd at undersøge :)

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider