ser det ud til at alt omkring Peppe er ved at være i orden. Idag kom det sidste tiltage i rækken af løsninger på en masse problemer opstået i sommer, nemlig mit andet DNA kit, som nu kan videresendes til Norge, hvilket betyder at føllene nu endelig kan registreres 
Med diverse forsinkelser og en masse ballade...helt unødig ballade endda, en laaaang og tåbelig historie, som har ramt et par helt uskyldige følejere, ser det nu ud til at jeg kan lægge den grimme sag bag mig.
Der har været mange historier og gætterier derude, men jeg vil ikke delagtiggøre alle jer i mit private liv og brudte forhold og de intriger som er opstået som følge deraf, blot konstatere at jeg nu kan dokumentere alt hele processen har været igang hele tiden, og kun er forsinket pga ...et brudt forhold og følgende intriger... som ikke kan have HN brugernes store interesse
og dermed kan der nu sættes punktum for sagen om Peppe og hans føl hvis registreringer er forsinkede. Tak til den følejer og de som har haft tålmodighed og troet på mine påstande hele vejen igennem.... Og held og lykke med årets og næste års peppe babyer til jer 
Hilsen Lone