Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Langt om længe
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 12:49

ser det ud til at alt omkring Peppe er ved at være i orden. Idag kom det sidste tiltage i rækken af løsninger på en masse problemer opstået i sommer, nemlig mit andet DNA kit, som nu kan videresendes til Norge, hvilket betyder at føllene nu endelig kan registreres :)

Med diverse forsinkelser og en masse ballade...helt unødig ballade endda, en laaaang og tåbelig historie, som har ramt et par helt uskyldige følejere, ser det nu ud til at jeg kan lægge den grimme sag bag mig.

Der har været mange historier og gætterier derude, men jeg vil ikke delagtiggøre alle jer i mit private liv og brudte forhold og de intriger som er opstået som følge deraf, blot konstatere at jeg nu kan dokumentere alt hele processen har været igang hele tiden, og kun er forsinket pga ...et brudt forhold og følgende intriger... som ikke kan have HN brugernes store interesse og dermed kan der nu sættes punktum for sagen om Peppe og hans føl hvis registreringer er forsinkede. Tak til den følejer og de som har haft tålmodighed og troet på mine påstande hele vejen igennem.... Og held og lykke med årets og næste års peppe babyer til jer :)

Hilsen Lone

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at høre
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 13:44

Bedre sent end aldrig. Glæder os til at høre fra følejerne når de har fået papirer på deres små dejlige heste.

Mvh. Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 15:08

tja....... der er sku ik meget i det hun skriver, eftersom hun stadig nægter a lade mit appy føl reg......

vores sidste aftale var a hun nok skulle lade hingsten reg i appy, menn det nægter hun selvfølgelig, selvom jeg har en sms hvori der står a hun vil gøre det....MEGET træls... næ nej man skal vist gøre sig fortjent til det..

Men jeg vil da sige tillykke til dem som det lykkes for....

Lady og anton

de dejligste små

hypper...

HAIR EXTENSIONS påsættes meget billigt

tjek min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

glemte lige...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 15:13

hvor længe ville i andre vente på a få penge tilbage, hvis i har betalt for meget i bedækning????????

Lady og anton

de dejligste små

hypper...

HAIR EXTENSIONS påsættes meget billigt

tjek min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

mette....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 16:37

tror at den debat er kørt færdig på sms og vil ikke ud i at skulle bannes for stridigheder på nettet, så jeg undlader at kommentere så meget mere, end at jeg selvf kan dokumentere alle aftaler og kontrakter osv... og så lige fortælle dig at der INGEN er som har penge tilgode, for der er nemlig kun en ud af 3 som har betalt ...for bedækninger på føl i år. De andre "havde ingen penge" eller "mente ikke at de skulle betale"... og minder så lige om, at den eneste som har rent mel i posen...også er den eneste som IKKE har lavet ballade...

Føl til næste år er selvfølgelig også indberettet som følge af kontrakten og dermed også omfattet af at DNA testen nu endelig er kommet frem...og dd sendt til Norge til ejerne af hingsten som derefter tager hårprøve og sender videre til USA.

Så hvis nogen vil vide mere er de velkommen..udenfor nettet.

Venlig hilsen Lone

0
0
Svar på denne tråd

124567
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 02:30

Sådan Lone

Picó 28. Maj 2006 R.I.P

Basse 5. Dec. 2007 R.I.P

I vil altid være i mine tanker.

Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

Wildhorn alabama reiner sælges - semiquarter bom.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider