|
|
| Brugt western udstyr |
|
|
smider man det ud eller gider man sætte det på markedspladsen? (Kommer IKKE på WP) Der er flere ting jeg godt kunne bruge - også brugt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brugt....... |
|
|
Jeg tror ikke der er mange der har råd til at smide ud, men jeg ville da helt bestemt lede både på hestenettet og westernportalen. Westernportalen er nok der hvor du finder mest jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Markedspladsen |
|
|
Hej Gitte, Hvis du ikke lige finder det du søger, kan du altid selv prøve at sætte en købsannonce på markedspladsen  Hilsen Lene
Part på velredne westernheste tilbydes Mulighed for bestilling af quarter, paint og appaloosa føl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke til.. |
|
|
At slide op.. Nu ved jeg ikke hvad slags udstyr du leder efter. Men eks det trænings hovedetøj + tøjler jeg bruger på min hest og som jeg også kommer til at bruge på den nye hest jeg lige har købt, er 10 år gammelt. Her er der tale om et one-ear fra Circle Y og kostede vel 375 +450 for tøjler i samme mærke. Jeg tror grunden til der ikke er meget udstyr tilsalg er fordi udstyret har en noget længer leve tid end eks udstyret til dressur/spring. Når det kommer til underlag har man jo heller ikke 20 liggende, både fordi de jo koster en del og fordi man tit bruger det samme underlag til hverdag og til fest(man pepper det bare op med et show tæppe). Jeg kan da kun anbefale og købe noget ordenligt fra starten, du ville kunne bruge udstyret de næste 10-15 år hvis man bare passer på det. Sari
Charlies White Iron APHA Vinder af Americanday quarter race på Jägersro 2010 Og bedste tid, 17 sek på 300m. www.youtube.com/watch?v=ykJp1S2dCKQ
Nu også med
Zippo Glory Bar AQHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sælger.... |
|
|
Hvis jeg har noget jeg ikke selv bruger sælger jeg det (med mindre det ikke er værd at sælge), eller giver det til en jeg kender som mangler... Sætter også til salg på DBA + købannonce. Jeg har også et hovedtøj som er langt over 10 år gammelt, det bruges godt nok ikke lige pt, men jeg har det, det har et godt minde fra min første hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brugt udstyr... |
|
|
Ville der være stemning for/opbakning til at lave sådan et brugtudstyrsmarked som man ser engelskrytterne gøre? Jeg har da lidt forskelligt som jeg godt kunne tænke mig at komme af med. Det kunne fx være en klub som afholdt det, som så tjente på en stadeplads og så det der blev solgt i caféteriaet. Hilsen Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God idé Benedicte |
|
|
DLWR har lavvet "western-loppemarked" 2 gange for år tilbage. Det gik vist meget godt. Har selv en del sager liggende, som jeg aldrig får taget mig sammen til at lave annonce på. Men jeg ville være frisk på at proppe det hele i bilen og hygge et eller andet sted omkring et arrangement. Sender dig lige en PB
May your belly never grumble, May your heart never ache. May your horse never stumble, May your cinch never break.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God idé.... |
|
|
...Benedicte og Jette  Jeg har også diverse udstyr der ikke bruges mere + et par fejlkøb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kanon ide med brugt marked |
|
|
for western ryttere  Ved ikke om tråden her bliver slettet hvis jeg skriver hvad jeg søger eller i skriver hvad i har til salg? Det må man jo ikke andre steder end på markedspladsen, hvor jeg ikke lige har kunnet finde det jeg mangler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henstilling |
|
|
Der henstilles til, at annoncering og handel ikke er tilladt på fora - heller ikke på Western! Mvh Salvia Ryttersnak Support heste-nettet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bennedicte og jeg |
|
|
har aftalt et uforpligtende møde, med formål at arrangere et western-loppemarked, hvor vi velvilligt og uselvisk vil stille vores samlede kapasiteter til rådighed, for udførelsen af et sådan. Tænker at proff handlere også kunne have adgang? -I hører nærmere...
May your belly never grumble, May your heart never ache. May your horse never stumble, May your cinch never break.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| western loppemarked |
| Forfatter:  |
Nugga |
| Dato:  |
07-11-2010 12:02 |
|
Gosh Jette, hvilken fremragende idé med et western loppemarked. Jeg har faktisk et par ting jeg gerne vil have solgt, og et lopemarked er da en kanonidé! Hvis der skal bages kager el. lig. stiller jeg gerne op med kager og kaffekande!
"The Proud Owner of a Paint" "Westernsadel byttes for bredt sadelskab -send PM hvis det har interesse"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh..... |
|
|
Jeg er bestemt også med på idéen ! Hvor i landet?
Med appaloosaen Mister Sebrano <3 <3 - min drømmehest !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Loppemarked |
|
|
Jette og jeg skal mødes i morgen. Så kom endelig med gode idéer. Skal det KUN være loppemarked, eller skal der ske andre ting på dagen? Skal der komme forhandlere? Det vil blive afholdt på Sjælland. Hilsen Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg vil os være med! - Men når det er på sjælland bliver det svært.. Så jeg tænker: Nogen der er med på at efterligne ideen her i jydeland? Har et skønt ridehus her i Århus N som vi godt må låne, det kommer self ikke til at koste noget som helst.
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ideér - synes det kunne |
|
|
være alt muligt der kan foregå den dag - bare selve loppemarkedet har gode nok rammer (ridehus?) så der kan handles, kan der for min skyld afholdes undervisning, træning, foredrag, være besøg af etableret forhandlere, cafe med lidt til halsen og maven, demonstation af dev. disipliner, sadeltilpasning, træk ture eller ridetimer på øvede heste - whatever - tror ikke der kan puttes for lidt eller for meget ind på sådan et arrangement  Selv ligger jeg inde med div udstyr fra den traditionelle rideverden som jeg gerne vil af med - så det skal måske præciceres om det KUN er western og IKKE noget andet - eller om der kan handles med lidt engelsk også - men primært - selvfølgelig - western!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte... |
|
|
Synes også der skal være plads til noget engelsk udstyr. Og noget bruger vi jo alle, som fx dækner og strigler. Men hunterrytterne bruger jo også engelsk udstyr. Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udstyr... |
|
|
Super god ide med sådan en dag!!! Hvis det ikke er alt for langt nord på kommer jeg helt sikkert også  Håber snart det kan arrangeres. Er efterhånden meget træt af at de på de 3 flyttekasser med udstyr der bare står og fylder op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et sted at være... |
|
|
Jette og jeg mødtes i onsdag. Vi havde masser af idéer, og gå-på-mod. Desværre har de to steder vi havde i kikkerten sagt nej til os. Så lige nu mangler vi et sted det kan være. Vi vil helst ikke FOR langt væk fra hvor vi bor, for så bliver det nemt uoverskueligt. Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undskyld, Gitte... |
|
|
troede jeg havde skrevet det længere oppe. Jette bor i Veksø og jeg bor i Jyllinge.. Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor har i spurgt om lån |
|
|
af ridehus henne? Himmelev ligger tæt ved Roskilde - tænker det er ganske centralt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Loppemarked |
|
|
Vi arbejder på en dato der hedder: LØRDAG D. 5. FEBRUAR 2011
-Så I må gerne sætte et lille kryds i kalenderen i parantes, til den dato.
-Himmelev, kunne være en mulighed, men lige nu, virker det til at der dukker et par potentielle steder op omkring Fredrikssund. Det arbejder vi lige videre på.
I hører nærmere, når der er noget konkret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super fedt |
|
|
Super fed idé. Er evt. med 
Hilsen Mie Det er mig med Tøffe og Kaptajnen
Kære Lille Fis, min dejlige skat, min smukkeste stjerne på himlen. R.I.P 3/6-2004 - 9/10-2008
Min westernrytterblog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kryds i kalenderen |
| Forfatter:  |
Dollas ♥Dollas♥ |
| Dato:  |
21-11-2010 07:47 |
|
FEEED idé... Hvor har I dog den overskud fra.. Men jeg HÅBER jeg har mulighed for at komme og gøre en god handel.. Jeg er nemlig på udkig efter en Halter grime - men nægter at give nypris for den - skal jo kun bruge den et par gange, til jeg skal til at ride Speedy. Krydset er sat i kalenderen  - Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker. Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Wildhorn alabama reiner sælges - semiquarter bom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jette og Benedicte.... |
|
|
Var det en mulighed at samarbejde med OHWR omkring det? Vi har jo stedet i Hillerød, hvilket ligger rimelig centralt og vi står gerne for en cafe med diverse forfriskninger på dagen. Endvidere har vi kontakt til lidt forretninger kvag vores sponsoraftaler, så måske vi kunne få dem til at stille lidt boder op rundt omkring? I må gerne skrive til ohwr@live.dk hvis I vil samarbejde. Vi er jo nogle stykker til at tage fra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilfælde... |
|
|
ved et "tilfælde" sidder jeg lige her og kigger da min søster er begyndt og interessere sig for western (er selv dressur rytter) men jeg har en hest jeg har fået afvide egner sig til western og det ville min lillesøster så kigge lidt på... nå det var en lang historie for at fortælle at jeg syntes det er en fed ide i har og at jeg bestemt ville besøge den, specielt hvis nu lillesøster falder for det her western og skal ud og skaffe udstyr... jeg ved hvor der ligger et ridehus som man kan "leje" til div begivenheder som er hesterelateret  det ligger ved kalvehave på sydsjælland... ville det være for langt væk eller hvad havde i tænkt jer??
Hilsen Team Nørgaard Stolte ejer af Tage Cantabella Klejs Buzz Lightyear My Nikita Nu med termin den 12/2 2011 til en lille pige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
|
|
for fin feed back. Vi kigger pt. på 2 steder omkring Fredrikssund, da det ikke er så langt fra os selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige et lille indskud. |
|
|
Der bliver afholdt loppemarked/Kræmmermarked for både engelsk og westernudstyr Lørdag d. 5 feb i Aunslevhallen ved Nyborg. Måske noget for dem, som ikke har lyst til at krydse broen. Se mere under arrangementer! Undskyld jeg lige blander mig lidt i jeres indlæg. Mange julehilsner Britta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| i er også meget |
|
|
i er også meget velkommen til at komme her 
Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. De næste par måneder vil der blive bokse ledige !
Paint hoppe på 4 år sælges, hun er efter BG Golden Eagel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marked på Sjælland |
|
|
Jette og jeg arbejder stadig på en dag meget snart, hvor vi skal sælge/købe brugt udstyr samt hygge os med andre westernmennsker. Dato og sted kommer i nærmeste fremtid. Så fat mod, og gå bare i gang med at lede i gemmerne efter ting til markedet.  Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bedre sent end aldrig! |
|
|
Så kommer der endelig lidt faktaoplysninger omkring det lovede loppemarked: Vi har haft virkelig svært ved at finde et egnet sted i vores nærområde. Rigtig mange har været søde og tilbyde os diverse ridecentre osv., men vi har valgt at ville afholde arrangementet tæt på vors diverse hjem. Der har været mange gode forslag og tanker, til at lave et større arrangement og det kunne da også være rigtig rigtig sjovt. Men det sted vi nu har fat på, kan ikke rumme det helt store. Så vi har valgt, at lave et arrangement i det små. Det betyder, at det udelukkende bliver et loppemarked for private, eller evt. pros som kan nøjes med meget lidt plads. Der vil ikke være opvisning, sadelprøvning osv. Der er heller ikke plads til store stande. Vi har lånt et superhyggeligt indrettet lokale, som er indrettet på loftet af en stor stald. Det er rigtigt dejligt indrettet. Der vil, udover selve loppemarkedet, være en lille hyggelig café, med diverse hjemmelavet mad, til overkommelige priser. Arrangementet kommer til at foregå: Lørdag d. 5. marts. Adressen er: Tranemosegård, Bjællekærvej 24, 3670 Veksø. En stand kommer til at koste en flad halvtredser. Der er som sagt ikke kæmpemeget plads, så vi må holde armene tæt til kroppen og ellers nyde det nære nærværd. Håber mange har lyst til en hyggedag, enten som sælgere eller købere eller bare har lyst til at ose og hænge lidt ud og sludre osv. Som sagt, er det primært westernudstyr der kan sælges, men ingen lastes for at komme med lidt engelsk udstyr, eller mormors pyntepude, et billed af en kronhjort, eller what ever. Vi har ikke helt afgjort hvornår vi starter, der kommer nærmere. Har nogen, allerede nu, lyst til at booke en stand, kan de lige smide en pb til Benedicte eller jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Loppemarked i nordjylland |
|
|
Jeg synes ideen om et loppemarked lyder så godt, at jeg gerne vil være med til at arrangere et i nordjylland (måske i nærheden af Aalborg). Så hvis andre er med på ideen, så skriv endelig, så vi kan finde ud af noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 5. marts = forår |
|
|
5. marts, bliver en rigtig westerndag i Søsum-Veksø området: For hvis man tager til loppemarked, kan man, nu man alligevel er der, da også lige tage et smut forbi Brown Hill, der ligger få minutters kørsel derfra. Der afhodes denne weekend clinic med Jürgen Pouls og tilskuere er velkomne. -Skulle man ikke have faldet over noget man måtte eje på loppemarkedet, er der så mulighed for at kigge ind i den nye westernshop på Brown Hill. Så er der er lagt op til en god forårsdag, med inspiration til den kommende sæson.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jubii... |
|
|
kan deltage - vil gerne have en bod.
Mvh Gitte - nu med tre hingste gående sammen. Jack D. Joker. Anton alias Lille L.ort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super Gitte! |
|
|
Det var jo dig der lavede oplæget til det hele!!! (Håber ikke du allerede er træt af det fine grønne underlag )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jette - slet ikke - det er et |
|
|
beholder køb  Ses 
Mvh Gitte - nu med tre hingste gående sammen. Jack D. Joker. Anton alias Lille L.ort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|