Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

OHWR chill out show - YES YES YES!!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 16:18

I går blev der afholdt OHWR show, og det var da bare det bedste show jeg har været til længe(Y)

Jeg oplevede det meste af dagen ved siden af Jette (som var dommer), det var meget lærerigt og dejligt at se det hele fra den "anden siden".

Det jeg oplevede i pauserne var at der var en super god stemning blandt alle de publikum der var mødt op, folk var glade og lød til at hygge på højeste plan. -Selv min veninde kom med min ynglingsbaby helt fra Køge (hun interesserer sig slet ikke for heste og hvad dertil hører )

TAK FOR ET GODT ARRANGEMENT til OHWR

-Nu glæder jeg mig endnu mere til Malin clinic den 31/10-2010!!!

VI SES!!!!!

De bedste hilsner

Tina ;)

- - - - (attraktiv) GOD PRIS - - - -

Sommerhus tæt på Roskilde Fjord sælges, kr. 745.000,-

(hvis link ikke fungerer --> www.danbolig.dk, sag nr. 490704)

0
0
Svar på denne tråd

ja, det var fedt....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 19:25

.... jeg var helt høj da jeg tog hjem. Der var bare en super fed afslappet stemning hele vejen rundt. Folk tog det roligt, alle grinede og smilede, ingen stressede og mange af "de nye" fik en god første gangs oplevelse med hjem.

Min kusine kom jo for at låne min bil midt i stævnet og som hun sagde her idag, så var det som at træde ind i en helt anden verden. Det emmede bare af cowboys og hygge hele vejen rundt. Det synes jeg jo var cool at høre. Dog manglede hun lidt lassoer og nogle seksløbere i bælterne *g*

Synes det var dejligt at opleve at det hele bare fungerede.
Dommer og ringsteward tog sig tid til at vente på rytterne så der ikke var stress på og alle nåede ind til tiden. Vi pjattede og hyggede mens vi gennemgik de mange trailklasser.

Det er ikke altid man oplever et stævne hvor der bare ikke var en eneste der havde noget negativt at sige om noget.

Pia havde også sit at se til inde i kantinen *g*

Vi har selvfølgelig mange ting til evalueringen, som kan gøres bedre til næste gang, men det var et fedt stævne. Så gør det ikke noget at man kun har et enkelt eller to om året, hvis de bare går så godt som dette.

Glæder mig helt vildt til Malin Clinic. Der er i øvrigt kun en eneste plads tilbage. Alle andre 9 pladser er allerede solgt ud.

0
0
Svar på denne tråd

Billeder....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 19:26

Der kan i øvrigt ses billeder fra stævnet på hjemmesiden www.ohwr.dk under galleri.

0
0
Svar på denne tråd

Kære OHWR
Forfatter: 
Dato:  17-10-2010 19:44

Tak for en dejlig dag. Det var herligt, at så mange havde gjort så meget, for at showet kunne gennemføres.

-I kom, I red og I gjorde jeres bedste

-På egne og på lånte heste

-Showets dronning var selvfølgelig Jill

-Hun kom fint igennem,

-WHAT A THRILL!

Do it again, folks!

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

YES, VI GJORTE DET....
Forfatter: 
Dato:  19-10-2010 14:57

Hej Allesammen der var med til Chill out show! For mig, var det en kæmpe oplevelse. Jeg har det altid sådan at; bare jeg ikke græder, stiger af, fælder af, og bare at jeg gennemføre en klasse, er jeg meget tilfreds! Det gik over alle min forventninger til Gameboy, ( selv om han er lidt fræk og vil helst være sammen med de andre heste i den anden end af banen). Jeg tror, at det mere vi kommer ud til små stævner, det bedre og mere afslappet vil vi blive. Jeg synes det var sjovt og jeg må sige ,at jeg havde ondt i kæbberne fra at grinne så meget næste dag .

Tak til alle dem som hjulpede til med stævne. Tak til vores god dommer Jette, og en super ringsteward, Tina.

mvh, Jill

Life is what you make it!

" I go nutts over cowboys butts!"

0
0
Svar på denne tråd

Også mig...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 00:12

Hey alle, jeg vil også gerne sige TAK!

For mit vedkommende var Chill Out det første stævne, såvel for mig som for min hest. Og hvilken skøn oplevelse ;)

Der VAR nemlig, som I andre også skriver, en rigtig rigtig god stemning. Det var virkelig en dag med ren hygge, og hvor var vi dog i øvrigt heldige med vejret.

Håber vi alle ses igen til et lignende arrangement en anden god gang!

Mange hilsener fra Lizzie

0
0
Svar på denne tråd

Hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 13:11

At vi nu med flere uafhængige arrangementer igen kommer ind og rammer bredden og alle de nye der gerne vil prøve.
Keep it up venner! Det er hernede på bunden, det er sjovt og hyggeligt, hvor folk har tid til hinanden og bekynrer sig om hinanden.

Dejligt og tillykke med succes`en

MH Conny

0
0
Svar på denne tråd

SÅ er der OHWR show igen....
Forfatter: 
Dato:  25-05-2011 21:51

.... den 29 maj 2011. Vi håber at der kommer ligeså mange publikum som sidste år og skaber den samme gode stemning.

Der er pt 21 ekvipager tilmeldte. Så det skal nok blive en rigtig fin dag med masser af god ridning.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 07:09

Altså hvis stemningen bliver bare halvt så god som sidst er det kanon :)

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Show........
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 08:01

Hvor bliver der holdt OHWR show henne......, er det her på Sjælland?

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Hillerød
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 09:54

Ja, det bliver afholdt på kronplet, lige uden for Hillerød.

Adressen dertil: Kjeldsvang 6, 3400 Hillerød.

Du kan se mere på OHWR's hjemmeside: http://ohwr.dk/

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Hillerød....
Forfatter: 
Dato:  26-05-2011 22:42

Stævnet bliver, som Tina skrev, i Hillerød.

Du kan stadig nå at efteranmelde hvis du har lyst? Men jeg vil gerne vide det senest lørdag aften så det kan nå at komme med i programmet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider