.... jeg var helt høj da jeg tog hjem.
Der var bare en super fed afslappet stemning hele vejen rundt. Folk tog det roligt, alle grinede og smilede, ingen stressede og mange af "de nye" fik en god første gangs oplevelse med hjem.
Min kusine kom jo for at låne min bil midt i stævnet og som hun sagde her idag, så var det som at træde ind i en helt anden verden. Det emmede bare af cowboys og hygge hele vejen rundt. Det synes jeg jo var cool at høre. Dog manglede hun lidt lassoer og nogle seksløbere i bælterne *g* 
Synes det var dejligt at opleve at det hele bare fungerede.
Dommer og ringsteward tog sig tid til at vente på rytterne så der ikke var stress på og alle nåede ind til tiden. Vi pjattede og hyggede mens vi gennemgik de mange trailklasser.
Det er ikke altid man oplever et stævne hvor der bare ikke var en eneste der havde noget negativt at sige om noget.
Pia havde også sit at se til inde i kantinen *g*
Vi har selvfølgelig mange ting til evalueringen, som kan gøres bedre til næste gang, men det var et fedt stævne. Så gør det ikke noget at man kun har et enkelt eller to om året, hvis de bare går så godt som dette.
Glæder mig helt vildt til Malin Clinic. Der er i øvrigt kun en eneste plads tilbage. Alle andre 9 pladser er allerede solgt ud.