Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

tilridning?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 16:22
Hvordan starter i ud med at begynde at ride!
Min pony er trænet med horsemanship og rimelig stabil i det! Nu skal jeg til at ride hende. Hvordan starter man ud...hun er ryttervant og sadelvant, men skridtet derfra. træner man fra jorden mens man har en rytter siddende på eller hvad forslår I! Jeg er den eneste der træner wetern og HMS der hvor jeg rider, så det bliver svært at finde en der kan hjælpe. Jeg skal også have undervisning, men ville gerne lidt igang inden første undervisningstime!
0
0
Svar på denne tråd

Tilridning af hest!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 18:29
Er da noget der så omfattende at man ikke lige kan skrive et indlæg og så har du den færdige opskrift.
Nogen løfter sløret i nedenstående for hvad de gør, men James og Ditte fra Tuse holder nogle garanteret rigtigt gode unghesteclinics i løbet af sæsonen.
Hop på sådan en med eller uden hest og få syn for sagen.
Tilridning kræver en erfaren rytter også i westernridning, så det er nok klogt at få lidr regulær vejledning.
MH Conny
0
0
Svar på denne tråd

Vi gjorde det i dag...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 19:47
...havde Mikkel oppe på Pieton for allerførste gang. Mikkel har trænet PNH (Parelli Natural Horsemanship) med Pieton i 3 måneder, og er fra jorden godt på vej.
Han fulgte instruktionerne fra Parelli's Savvy System til punkt og prikke - bortset fra, at vi havde et ekstra tov i hesten, som jeg så holdt - for en sikekrheds skyld. Det er trods alt et stort sted med mange heste - og vi har ikke mulighed for at bruge en lille round pen...
Jeg har overværet og deltaget i flere tilridninger - og derfor "turde vi godt gøre det selv" - det er Mikkels første tilridning.

Som Conny siger, så få noget hjælp og vejledning af en garvet rytter/underviser. Så må du jo ud og lede efter en træner, der matcher dine ønsker/tanker om tilridningen bedst muligt... :-)

If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture...

-99E

Mon du har hentet/downloadet/gemt noget materiale fra min tidligere udgave af http://99e.dk?
I så fald er jeg meget interesseret i at høre fra dig, da det meste af den tidligere udgave af siden er gået tabt.
På Forhånd Tak!
0
0
Svar på denne tråd

ud i det blå
Forfatter: 
Dato:  26-06-2003 22:42
jeg har så gjort det på en anden måde... jeg har gjort hende sadel og ryttervant i folden.. vores næste skridt var at tage på strandtur med Holy Smoke..hihi det gik rigtig godt... jeg er rutineret rytter, dog ikke i western... meeen det er da gået meget godt endda... tag med på nogle clinics læs, se og gem...
Sussie

western klubben Holy Smoke (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider