...havde Mikkel oppe på Pieton for allerførste gang. Mikkel har trænet PNH (Parelli Natural Horsemanship) med Pieton i 3 måneder, og er fra jorden godt på vej.
Han fulgte instruktionerne fra Parelli's Savvy System til punkt og prikke - bortset fra, at vi havde et ekstra tov i hesten, som jeg så holdt - for en sikekrheds skyld. Det er trods alt et stort sted med mange heste - og vi har ikke mulighed for at bruge en lille round pen...
Jeg har overværet og deltaget i flere tilridninger - og derfor "turde vi godt gøre det selv" - det er Mikkels første tilridning.
Som Conny siger, så få noget hjælp og vejledning af en garvet rytter/underviser. Så må du jo ud og lede efter en træner, der matcher dine ønsker/tanker om tilridningen bedst muligt...
If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture... -99EMon du har hentet/downloadet/gemt noget materiale fra min tidligere udgave af http://99e.dk?
I så fald er jeg meget interesseret i at høre fra dig, da det meste af den tidligere udgave af siden er gået tabt.
På Forhånd Tak!