Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Opvisninger
Forfatter: 
Dato:  14-06-2003 10:15
Jubii, i eftermiddag skal jeg igen ud og lave en opvisning, uha det elsker jeg :-)
Denne gang er det i forbildelse med en linedancer fest i Sjørslev, det bliver bare så hyggeligt er jeg sikker på, for vi er inviteret med til festen bag efter med levene musik og det hele :-)

Lasso Mogens kommer også, han skal ride først, og så mig bagefter, og Ricko's mor er der også, hun skal køre med præievogn :-)

Og så igen om ca. 14. dage der skal lave opvisning på en ridelejr med workshop bag efter, hvor pigerne skal prøve at ride trial på deres egne ponyer, det skal nok blive sjovt :-D

Her er nogle billeder fra min opvisning i Hurup Thy d. 31/5-03

Mvh
Annette
Hjemmeside - opdateret den 6/6-03, med billeder og video.
0
0
Svar på denne tråd

horseshowet i aalborg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2003 17:11
der var der en der hed pernille der viste lidt western,og jeg må da sige at jeg var imponeret,det så rigtig godt ud,hun viste noget jock(hedder det,det)og noget spinning samt sliding stop,fantastisk flot,hun viste det også uden brug af tøjle,smukt.

så jeg blev da facineret og kunne da godt finde på at tage ud at kigge til sådan en gang western igen.

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider