Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Bomløs westernsadel - erfaringer
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 11:42

Hej,

jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med bomløse westernsadler? Både gode og dårlige

Hvordan de er at ride i og har i erfaringer med forskellige mærker?

Jeg ønsker ikke forklaringer på forskellen mellem en alm. westernsadel og bomløs, blot erfaringer med at ride med bomløs, samt hvilke modeller der er at foretrække eller holde sig fra

Mvh

Pernille

HESTEMASSØR
Uddannet v. Axelsons Institut
0
0
Svar på denne tråd

Bomløs
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 19:55

Jeg har rigtig gode erfaringer med bomløse fra naturhesten - den som hedder Barefoot Arizona. Har lige solgt den gamle - men skal helt sikkert ha' en anden på et tidspunkt.

0
0
Svar på denne tråd

bomløs...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 22:50

Jeg har osse en Barefoot Arizona og er superglad for den. Har ikke haft den så længe, men har prøvet et par andre almindelige bomløse som ikke var western. Den bomløse westernsadel jeg bruger nu er klart den bedste... Og så har den god komfort

Jeg er ikke en rutineret rytter og har en meget følsom hest "balance- og signalmæssigt", så den kan være en udfordring at ride i, da man seføli har noget større kontakt til hesten. Sådan er det jo nok med alle mærker!

Alt det bedste - Karina

Døm ikke førend du har overvejet den positive side af sagen...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider