|
|
| Trailtræning på Alhambra |
|
|
Nogen der skal til trail træning på Alhambra på tirsdag d. 22. juni?  Synes det så super hyggeligt ud på billederne fra sidst, kunne desværre ikke selv deltage, og hvis ikke jeg kan få fri fra job, kan jeg heller ikke deltage på tirsdag, trist, ville ellers rigtig gerne prøve det.... Må følge lidt med her og se om der kommer billeder igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Ditte »AQHA You Turn DK« |
| Dato:  |
16-06-2010 20:47 |
|
jamen jeg skal skam afsted på tirsdag  glæder mig meget til at se hvordan min lille dreng opføre sig da det er første gang vi er i byen med andre heste 
Ditte , Hende med D Titti & You Turn DK "Selvom man er lille kan man godt opnå noget stort! "
AQHA You Turn DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| argh og mega øv |
|
|
vi kan heller ikke!!! Prøver næste gang så. Vil!! bare lære det trail 
Jack D. pintohingst u.reg. stg. 158, harmonisk bygning og temperament ud over det sædvanlige - tilbyder naturlig bedækning, Sjælland. Se foto på præsentation.
NU SOM WESTERN HEST 
Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejret |
|
|
Denne gang håber vi, at vejret er godt, så vi kan bruge den store bane udenfor Så er der masser af plads  Men på trods af lidt pladsmangel sidst, gik det alligevel rigtig fint. Der var 19 ialt der red trail, det var super hyggeligt 
Christina S. Jensen Se billeder af kvægkompagniet´s nye muhbasser på hjemmesiden. Bokse udlejes på ALHAMBRA i Haslev, fuldpension, 1850kr/måned. Se mere om stedet på www.kohest.dk American Quarter horse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumme spørgsmål...... |
|
|
Ja, nu kommer jeg lige med mine dumme spørgsmål..... Men er det noget man skal melde sig til, og hvad koster det, og hvad tid starter det??? Eller er det i princippet det samme, som kvæg tirsdage, ¨så bare med trail istedet for.... eller? ALtså man møder bare kl.? og rider med? Og det stadig med spisning om Tirsdagen?
Highland Pony Man er vel Skotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe, du kommer bare |
|
|
Skal du ikke spise med, så kommer du bare, ligesom om tirsdagen/onsdagen til kvæg  Du kan se mere om træningen her: www.heste-nettet.dk/forum/9/217123/ 217123/ Det er kun maden du skal tilmelde dig 
Christina S. Jensen Se billeder af kvægkompagniet´s nye muhbasser på hjemmesiden. Bokse udlejes på ALHAMBRA i Haslev, fuldpension, 1850kr/måned. Se mere om stedet på www.kohest.dk American Quarter horse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk tilmelding |
|
|
Husk at melde til hvis Du/I skal spise med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 30 til spisning |
|
|
Indtil nu er der 30 tilmeldt spisningen Spændende at se hvor mange der også skal ride trail  Vi glæder os meget til at få en rigtig hyggelig aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det kommer |
|
|
da helt an på hvor hårdt du fodre os christina men du kan se folk er vilde med din kogekunst.. det vælter ind i fru jensens køkken hihi
we do it the Hippie way ! do the hippie hippie shake
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sussie. |
|
|
Jamen uden mad og drikke..... Du ved  Jeg er skam i fuld gang med at skrælle kartoflerne  Der er ialt til spisning tilmeldt 32 personer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu en dag |
|
|
Der er traildag igen d. 24/7 kl. 10-13.00 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi ses til trail lørdag |
|
|
Jack D. pintohingst u.reg. stg. 158, harmonisk bygning og temperament ud over det sædvanlige - tilbyder naturlig bedækning, Sjælland. Se foto på præsentation.
NU SOM WESTERN HEST 
Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvornår er første |
|
|
gang i august og må man godt komme med sin 2 års i snor og være med? Tina
På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!" og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kommer på lørdag med min 3 års og det bliver i snor. Jeg skrev nemlig og spurgte ang ungheste og det er helt iorden, så du må garanteret gerne komme næste gang med din 2års. Har også en 1 års, som jeg da regner med også skal derned for at være med engang Fedt arrangement. Mvh Helene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For alle |
|
|
Trail-træningen er for ALLE Vi stiller ingen krav til, hvor gammel og hvor rtineret hest eller rytter skal være  Disse dage er også for engelsk-ryttere der har lyst til at prøve at lave noget andet med deres heste  Jeg ved ikke endnu hvornår i august der bliver traildag, men jeg skriver gerne her på HN når datoerne fastsættes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god dag |
|
|
Tusind tak for en super hyggelig dag til trail  1 stk. træt hest kom jeg da hjem med og mig med ny læren! Mmmm og tak for dejlig mad, det smagte godt Christina  Håber man kan se nogle af de billeder der blev taget? 
Har du en hest med fotosensibilitet/ leverbetændelse, har jeg flere gode råd! Skriv til mig for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alhambra - bare et dejligt sted |
|
|
at besøge. Vi var der i går til trail træning og mødte andre søde western mennesker - super arrangement og tak for lækker hjemmemlavet bøfsandwich Christina.  Som altid en hyggelig stemning
NU SOM WESTERN HEST 
Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som lovet .... |
|
|
..... er der lagt lidt billeder fra dagen ind på min hjemmeside. Vi skulle køre tidligt, så vi har desværre ikke taget billeder af alle. Her er et par eksempler:   Tak for en hyggelig formiddag. Vh "Bumsen"
Rigtige mænd rider i 17" sadel ! * * * * ¤ * * * * Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk The Older I Get The Better I Was ! A good ride is when there's nowhere to go - and a hole day to get there ! Støt www.naturrytter.dk !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|