Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Spøge var ren i 24 timer
Forfatter: 
Dato:  08-06-2010 18:14

Ja, så kom dagen hvor Spøge fik en full body wash!

Hun har de ulækreste vaner med at ligge sig i @!#$ over det hele! Og helst smøre det ud i hele hovedet.. Plejer at sige at hun er 3-farvet. Mest grøn, så grå og en smule hvid rundt omkring..

Men da vi havde så strålende godt hver i lørdags, tænkte jeg at nu kunne det være nok! Hesten skulle poleres.

Og der blev da taget lidt billeder undervejs. Halen blev ikke helt hvid, så den må få et par omgange. :-)

Pears og Spøge. Mig der ihærdigt skrubber...

Der skrubbes.

Spøge er forholdsvis ren på denne side. Hun ligger altid på den anden.

Halens tur.

Så blev hun skyllet, og er da næsten helt ren. :-)

Hun skinner næsten i solen.

Glad og tilfreds efter en lang vask.

Og som sagt var Spøge ca. ren i 24 timer. Nu er hun grøn igen. Kan man klikkertræne hesten til aldrig at rulle sig og stå op og sove? ;-)

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

2 + ½ sæk St. Hippolyt Fohlengold sælges. Indkøbspris pr. stk. 245 kr. Giv et bud!

0
0
Svar på denne tråd

Ih den spøge-pige
Forfatter: 
Dato:  08-06-2010 19:14

hvor er hun altså bare fin (men det vil jeg jo altid synes).. Men jeg synes at hun har lagt sig noget af en motor til er du gal en mås .. Jeg synes at pletterne er blevet mørkere eller er hun stadig meget våd på det sidste billede??

Tina

Sort og hvid overo hoppe føl sælges

På skabelsens dag, sagde Gud: "Der skal være lys!"

og der blev lys, for da havde vi allerede lagt alle kabler ud.

0
0
Svar på denne tråd

tina...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2010 19:29

hehe ja, hendes bagdel er da ikke lille.. Men jeg kunne godt tænke mig at sætte noget mere fylde på forneden på den. :-P Og så synes jeg slet ikke hun ser så græsfed ud på billederne, som jeg var i går. Der stod vi og snakkede om, at nu var hun vidst ved at blive lidt for rund på maven og på hofterne. Så nu holder vi lidt igen. På 3. sidst ser hun jo næsten spinkel ud. Det må være taget i dårlig vinkel...

Og så pønser jeg lidt på, forhåbentlig at få taget hende med som håndhest på nogle ture. Kunne være alletiders, og også godt for musklerne. :-)

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

2 + ½ sæk St. Hippolyt Fohlengold sælges. Indkøbspris pr. stk. 245 kr. Giv et bud!

0
0
Svar på denne tråd

Billede
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 13:39

Har du et billede af Spøge efter 24 timer

og dog, kan nu nok forestille mig det hvide hvordan det ser ud...

Det er nu skønt med rene heste, det varer dog sjældent særlig længe...

Nyd det, så længe det varer er nok det der passer bedst, med mindre du vil pakke hende fuldstændig ind

De bedste hilsner

Tina ;)

Lidt skør er man vel altid....

- - - - - - - NY PRIS - - - - - - -

Sommerhus tæt på Roskilde Fjord sælges, kr. 774.500,-

(hvis link ikke fungerer --> www.danbolig.dk sag nr. 490704)

0
0
Svar på denne tråd

hehehe...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2010 17:13

jeg tog dog ikke et billede af hende 24 timer efter. Men du kan nok sagtens forestille dig, hvor mange ekstra (grønne) pletter hun har haft..

Hun er simpelthen det største sv*n!! Hun ligger konstant i sin egen @!#$. helst med hoved og man smurt helt ind. og de lykkedes hende også tit, at få store klatter til at hænge fast på kroppen!!

Hvis dyreværnet kommer på besøg, tror de nok ikke hesten har været striglet det sidste halve år.. :-P

Men pakket ind bliver hun dog heller ikke, selvom de til tider kunne være kønnere og mere praktisk.. :-D

Sofie med Spøgelset
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider