Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Åh Gud - slinkys....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 13:36

hvor købes de og SKAL det udelukkende være sådan nogle "fætre" vi erotisk buttede kvinder skal bære til shows/stævner?

Jack D. pintohingst u.reg. stg. 158, harmonisk bygning og temperament ud over det sædvanlige - tilbyder naturlig bedækning, Sjælland.

Se foto på præsentation.

NU SOM WESTERN HEST :-)

Mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

ved gud nej
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 13:48

du kan bruge skjorte eller en kort jakke, eller en skjorte og en kort vest, men der er regler for hvor lange de må være og hvor lukkede de skal være.. om der må være print på .. husk dine bukser skal være ca 2 numre længere end du ellers vil gå med, de kryber op ad støvlen og det må de heller ikke.. wrangler har bukser med forskellig benlængde til hver str. jeg er 170 og rider med benlængde 36 - 38 ..

we do it
the Hippie way !

do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd

skjorte
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 20:29

Hej Gitte

Ja jeg hører også til dem som IKKE skal ned i såden en sag... så jeg rider bare med langærmet skjorte og bælte. Er reglerne ikke også sådan, at hvis man kun vælger at ride med skjorte, så skal man have bælte med bæltespænde på?

Maja

Picó 28. Maj 2006 R.I.P

Basse 5. Dec. 2007 R.I.P

I vil altid være i mine tanker.

Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

Wildhorn alabama reiner sælges - semiquarter bom.

0
0
Svar på denne tråd

Bælte, skjorte, vest, jakke.. ja det
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 21:28

bliver ikke nemmere for mig at finde vej i western-junglen gggg

Men bare det at jeg ikke SKAL have en slinky på - jubii da... (y)

Må finde en vest eller en jakke eller en skjorte/bælte gg

Tak for input.

Vil gerne høre hvor i køber og hvad i rider i, skønne kvinder :-)

Jack D. pintohingst u.reg. stg. 158, harmonisk bygning og temperament ud over det sædvanlige - tilbyder naturlig bedækning, Sjælland.

Se foto på præsentation.

NU SOM WESTERN HEST :-)

Mvh Gitte

0
0
Svar på denne tråd

jeg har købt
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 22:34

mit nyeste showtøj hos Hobbyhorse www.hobbyhorseinc.com - chaps, skjorter og bælte...

...men så kom der lige en graviditet i vejen for at jeg har fået det brugt, så jeg håber det stadig passer, når jeg engang skal til at showe igen ;)

Jeg havde jo så fordelen af at kunne købe det mens jeg boede i USA, men der findes da også forhandlere herhjemme skulle jeg mene :)

Ellers er der noget der hedder... øh er det 1849 eller noget i den nummerorden.... Det forhandles i hvert fald af western outfitter www.westernoutfitter.dk

Men ellers kan en pæn skjorte i westernstil fra genbrugsen også sagtens bruges, hvis man ikke er villig til at smide pengen efter det andet ;)

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Rooolig Gitte!
Forfatter: 
Dato:  31-03-2010 23:05

En skjorte og et par bukser er fint. Som Sussie siger så er det en god ide at have ekstra længde på jeans`ne, men jeg håber at folk tager det lidt roligt og ikke kommer alt for udhalede. Det er kun for sjov og for at prøve.

Nogle gamle garvede veteraner fra før slaget ved Dybbøl, er kommet frem af mulden og skal også være lidt med, men det er ikke et stævne, hvor kniven er på struben, tværtimod.

MH Conny

0
0
Svar på denne tråd

Jeg hører
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 08:08

også til den lidt tungere ende af skalaen. Da jeg skulle købe min første showskjorte købte jeg det hos bestinwestern - de har skjorter til større kvinder - og det er flotte skjorter til en rimelig pris. Så det kan klart anbefales. Min anden skjorte er en helt almindelig hvid skjorte. Så du kan rolig gå ud og shoppe :-) Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Showtøj..i str 44
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 10:25

Jeg startede også med skjorter fra H&M hvor jeg så syede nogle sten på.

Nu har jeg denne:

Den er syet af Gitte Ahlfeldt. Jeg overvejer at sætte den til salg, da jeg har stof liggende til en ny, og jeg shower ikke så meget at jeg behøver flere skjorter.

Derudover er min hest også næsten hvid, så jeg vil gerne have nogle farver på.

Hilsen Benedicte

R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen.

Smukt painthoppeføl af reiningafstamning og cremello quarterhoppe i fol sælges- føllet bliver palomino med super kvægafstamning

http://www.wisemice.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Før slaget ved Dybbøl...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 14:29

Ja med mig er der øjensynlig sket det samme som der sker med druer der bliver lavet til rosiner. Jeg er blevet meget mindre og runken (-og selvfølgelig sødere, som også rosiner...)

Så da jeg checkede mine chaps, kunne jeg stort set have begge ben i det ene chaps-ben. Min fine vest, hvor der tidligere er syet kile i, lignede en fastelavnstønde om min overkrop.

Min stråhat var blevet krøllet, men jeg har heldigvis en filthat i en kasse.

Så jeg har været på det sorte låne-marked. Tak Rikke.

Min hest er ved at gro lang man, men lige nu er den hverken det ene eller det andet, så den kommer som den er. Jeg er et kvaj til at lave smarte frisurer, så det vil jeg ikke bruge en dejlig afslappet show-dag på at kludre med.

Glæder mig til en dejlig dag, hvor vi er så fine vi nu kan blive (HUSK! Respekt for showet, gør jeres bedste) og hygger os med hinanden. Så er det bare op til Conny at sørge for det gode vejr. Det må vi have!

May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd

For dyrt...
Forfatter: 
Dato:  01-04-2010 20:58

Ja, jeg hører jo til dem der syntes show tøjet er alt for dyrt, så jeg syr selv.

Hi hi Jette, Jeg har det ski' ligesom dig. Tingene passer ikke helt mere, men pyt. Jeg når nok at få lavet en ny Slinky inden Fru Nelles show. Eller også må jeg kigge hvad Christina har. (som jeg også har syet...)

Jeg glæder mig helt vildt fordi det faktisk er 3 år siden (med undtagelsen af en en 5-6 gange) siden jeg har redet sidst. Og jeg har ikke showet siden 06, så jeg kommer og glæder mig helt vildt. Jeg skal bare lige ha' styr på mine nerver, for de er der uanset om det er hyggeshow hos Fru Nelle eller om det er Grevagården i Sverige.

Jeg har ikke fortalt Sioux noget endnu, for så laver han sgu' bare en ny skade.... Og denne gang SKAL vi deltage om han så skal ind med krykker og kun en sko.

Mange hilsner
Lilian

www.horsestory.dk

Sig det du mener og men det du siger...

Westernportalen, westernrytterenes samlingssted...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider