Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

kan i hjælpe??
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 20:20

hej jeg har en frieser hoppe og jeg vil rigtig gerne begynde at ride western men kan jeg godt begynde i det små ved egen hjælp eller om det er helt tosset at forsøge selv og kan jeg godt begynde med alm. udstyr??

det er nok nogle dumme spørgesmål men nogen skal jo stille dem

You can only get stronger

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig kan man selv...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 23:02

... men resultatet bliver jo derefter

Jeg er også startet op selv uden den store undervisning, men jeg vil sige at jeg har gjort mig mange fejl, som jeg set i bagklogskabens lys da gerne ville have undgået.

Men men....

Så mit råd til dig er at få lidt undervisning i starten. Måske bare en gang om måneden og så sæt nogle mål, sammen med underviser, som du så selv kan øve dig på indtil i ses igen. Det er nok den nemmeste vej at gå.

Og ja, man kan da godt ride western i en almindelig sadel og trense, det er jo ikke sadlen der gør det, men der er alt andet lige en anden balance i en westernsadel end i en almindelig sadel.

Venlig hilsen
-miki-

Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.

Hjemmesiden om krybbebidning og vævning

0
0
Svar på denne tråd

der findes ingen dumme spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 04:10

Hej Christina 1

Selvfølgelig kan du starte selv - men som miki skriver så kan resultatet blive derefter.

Du kan gå ind på westernportalens trænerliste og finde en træner i nærheden af dig, som du så kan kontakte for en snak om mulighederne, et træningsforløb kan og skal kunne tilrettelægges så det passer lige dig.

god fornøjelse

jette

0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2010 14:17

mang tusind tak for rådene :-)

jeg tror jeg vil prøve at se hvad jeg kan finde af undervisning her i nærheden :-)

You can only get stronger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider